Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soittaako lääkäri verikokeen tulokset vai merkitseekö vain omakantaan mielipiteensä?

Vierailija
07.12.2021 |

Ei oo soittoa kuulunut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä on sovittu käynnillä. Jos on sovittu, että soitetaan niin sitten soitetaan. On myös voitu sopia, että tulokset tulevat kantaan ja sieltä voi katsoa tai, että laitetaan tekstiviestillä.

Vierailija
2/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole soitettu. Kantaan on tulleet verikokeiden tulokset, ei mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sovittu mitään ja kantaan tullut merkintä, jossa ei suoranaisia toimintaohjeita ole vaikka tulos ei hyvä ollutkaan

Ap

Vierailija
4/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo sovittu mitään ja kantaan tullut merkintä, jossa ei suoranaisia toimintaohjeita ole vaikka tulos ei hyvä ollutkaan

Ap

Kai teillä jokin keskustelu oli siitä miten edetään? Onko tulossa uusi lääkäriaika? Ei verikokeita yleensä oteta ilman syytä ellei kyseessä ole seuranta, jolloin yleensä on sovittu, että ollaan yhteydessä, jos kokeissa on jotain.

Vierailija
5/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai teillä jokin keskustelu oli siitä miten edetään? Onko tulossa uusi lääkäriaika? Ei verikokeita yleensä oteta ilman syytä ellei kyseessä ole seuranta, jolloin yleensä on sovittu, että ollaan yhteydessä, jos kokeissa on jotain.

Ei ollut keskustelua etenemisestä tai no tämä oli kontrolli. Ei ole lääköriaikaa.

Ap

Vierailija
6/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista

Vierailija
7/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varannut puhelinajan lääkäriltä. Ei hän muuten soita.

Vierailija
8/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos verikokeissa ei ole kummempaa, lääkäri vain kuittaa ne ja verikokeet näkyy Omakannassa. Jos siellä on jotain hälyttävää, eiköhän suhun oteta yhteyttä. 

Vierailija
9/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla, että sun pitää itse varata puhelinaika erikseen, kuten joku sanoi. Mulle ainakin viimeksi käskettiin varaamaan aika itse kun saan tulokset.

Vierailija
10/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla, että sun pitää itse varata puhelinaika erikseen, kuten joku sanoi. Mulle ainakin viimeksi käskettiin varaamaan aika itse kun saan tulokset.

Saitko ajan nopeasti? Mistä sen varasit?

Vierailija
11/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko ajan nopeasti? Mistä sen varasit?

Ihan tavallisesta ajanvarausnumerosta, puhelinajan sai aika nopeasti. Tämä oli tosin kesällä, joten koronamyllerrykset on jo voineet muuttaa tilannetta.

Vierailija
12/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OmG

Vierailija
13/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemukska

Vierailija
14/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ajanvaraukseen ja varaa soittoaika, jos jokin tuloksissa mietityttää.

Vierailija
15/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhh

Vierailija
16/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti varata soittoaika.

Vierailija
17/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omassa sairaanhoitopiirissä voi labrakokeitten tuloksista kysyä netin kautta hoitajalta. Hoitaja voi välittää kysymykset lääkärille, jos siinä ei selviä.

Vierailija
18/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
19/25 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
20/25 |