Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Nälkä vaikka olen ahminut koko päivän!

Vierailija
11.03.2015 |

Jumalauta. Ei tule mitääm tästä.
Aamupäivä alkoi ihan hyvin; munakas (kaksi kananmunaa) tomaatilla, kurkkua&paprikaa&tomaattia ja pari kuppia kahvia, iso lasillinen vettä. Iltapäivällä söin tomaattikeittoa juustolla, palan leipää, lasillinen kauramaitoa ja pari lasillista vettä.. peruspäivä.
Sitten jonkun aikaa sen jälkeen söin ihan helvetisti ranskalaisia (ainakin puoli kiloa), levyn suklaata, sipsejä dipillä.. ties mitä. Oon syönyt koko iltapäivän ja illan. Mulla on edelleen huutava nälkä.
Äsken ajattelin että ok, mä koitan että lähtiskö tämä kuitenkin syömällä. Söin salaatin, jossa reilusti kasviksia ja yksi keitetty kananmuna. Join melkein litran vettä. Ei! Mua oksettaa mutta mulla on ihan hirveä nälkä ja kohta menen varmaan oikeasti tyhjentämään jääkaapin. Mitä mä teen ja mistä tämä johtuu? Syön yleensä normaalisti, terveellistä ja hyvää ruokaa. En ole ollut liian pienillä ravintomäärillä, kaikki on ihan tavallisesti. Olen normaalipainoinen eikä mulla ole ikinä ollut tällaista! (Pahoittelen jos kappalejaot ei toimi)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän protskuu

Vierailija
2/4 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljin. Söit sipsejä ym ja jano tuntuu usein virheellisesti nälkänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että nälkä on vain tunne. Oot syönyt tänään tarpeeksi, eli se ei ole vaarallinen tunne. Se menee ohi, ja kohtahan voi mennä nukkumaan. Sitten aamulla syöt taas normaalisti. Huomenna sulla voi olla joko tavallista enemmän tai vähemmän ruokahalua, toisilla edellisen päivän ahmiminen vaikuttaa eri tavoin, mutta syöt vaan ihan normaalisti silti :)

Vierailija
4/4 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut vettä tänään tosi paljon, äsken join vielä lisää. Ei mulla edes itseasiassa ole nälkä, vaan joku todella outo halu/tarve ahmia. En tajua. Tiedän että tämä on vain tunne mutta on kyllä todella vahva ja epämiellyttävä olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi