Surettaa niin paljon... :(
Tein äsken pitkästä aikaa suurta herkkuani, sipulileipiä. Mutta tämä julmettu sipuli on jotenkin aivan poikkeuksellisen vahvaa, sellaista että polttelee nenässäkin tosi inhottavasti. Ei näitä voi syödä nauttien :( Rento sipulileipähetki on pilalla
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:19"]Tein tänään taas ja sipuli oli hyvää! :)
[/quote]
Joko mulle riitäis evääks? :)
AIJAIJAI kieleni on tulessa! :( ap
Miksi tein näitä vielä neljä... :(
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:53"]
:/
[/quote]
:(
Harmi. Toivottavasti ensi kerralla kohdallesi osuu maukas sipuli.
Mä voin ottaa evääks :D tykkään sipulista
Itken puolestasi ja rukoilen sipulijumalaa apuun.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:58"]
[/quote]
SE ON PAHOLAISEN SIPULI, SITÄ EI KYKENE KUKAAN SYÖMÄÄN. ET TAATUSTI HALUA KIPEÄÄ PISTELYÄ HENGITYSELIMEESI.
Söin kaikki. Voitin sen sipulin. Haa!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:58"]
[/quote]
SE ON PAHOLAISEN SIPULI, SITÄ EI KYKENE KUKAAN SYÖMÄÄN. ET TAATUSTI HALUA KIPEÄÄ PISTELYÄ HENGITYSELIMEESI.
[/quote]
Kyllä haluan. Mitä enemmän kipua sen parempi
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:58"] Mä voin ottaa evääks :D tykkään sipulista [/quote] SE ON PAHOLAISEN SIPULI, SITÄ EI KYKENE KUKAAN SYÖMÄÄN. ET TAATUSTI HALUA KIPEÄÄ PISTELYÄ HENGITYSELIMEESI. [/quote] Kyllä haluan. Mitä enemmän kipua sen parempi
[/quote]
No osa siitä on vielä jääkaapissa, tule syömään pois. Ihme sipuli-sadisti...
Kiitos tuesta, ystävät. Nyt on hyvä mieli eikä sureta enää :) av-mamma 1 sipuli 0
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970
Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen
Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!
Tein tänään taas ja sipuli oli hyvää! :)