Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin kaverini ihastukseen :(

Vierailija
11.03.2015 |

mitä voisin tehdä :( tiedän että tämä kaverini tietää, että ko. Henkilö ei pidä häntä muuna kuin ystävänä. Olen huomannut hänen ehkä ihastuksensa minua kohtaan. Olen kyllä sanonut kaverilleni etten tunne mitään häntä kohtaan ja etten voisi ikinä ajatella olevani hänen kanssaan. Sanoin noin koska kaverini on todella tärkeä minulle ja tiedän ettei hän suuttuisi niin että menisi välit poikki. Tiedän että hän olisi surullinen vaikkei sitä myöntäisikään... Mitä teen? Nään tämän ihastuksemme joka päivä melkein. 

Mitä teen? Olenko hyvä kaveri ja unohdan hänet vai annanko sydämmeni seurata tahtoaansa :( en tiedä mitä teen:( auttakaa kiitos! 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kaveri? No mieti

Vierailija
2/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan selän takana ala mitään puuhaamaan... jos olet jo tavallaan "luvannut" ettet koske.
ei tossa kai muu auta ku puhua suoraan että ihastumista on sullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee takasi sinne demi.fihin tai jollekki toiselle teinipalstalle mistä oot tänne tullukki..

Vierailija
4/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuntuu käyvän useasti noin. 

Kun yksi kanalaumasta alkaa vilkuilla, niin kohta olisi seuraavakin tyrkyllä :D

Vierailija
5/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitti vaa ku tääl O nii helvetin hyvää apuu aina-.- miks tää ees on enää käytös ku ei tääl oo mitään järkevää... IKINÄ... Ja mik helvetin demi-.-

-ap

Vierailija
6/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:03"]

Älä ainakaan selän takana ala mitään puuhaamaan... jos olet jo tavallaan "luvannut" ettet koske. ei tossa kai muu auta ku puhua suoraan että ihastumista on sullakin.

[/quote]

en oo luvannut ikinä. Oon sanonu ettei kiinnosta... 

-Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän