Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otan aina raiškaushälyttimen mukaani kun liikun klo 19 jälkeen ulkona

Vierailija
11.03.2015 |

ottakaa tekin!pidän sitä kädessäni taskussa koko ajan kun kävelen klo 19 jälkeen ulkona.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tappi pitää painaa takaisin sisään niin se on hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa lenkillä on kulkea kunnon leipävetsi hihassa. Passaa mamun tulla lähelle kun heilahtaa veitsi kurkkuun by Suomalaiselta naiselta. Kurkkuun iskemisen jälkeen voi tökätä kulliin ja iha pohjalle asti.

Vierailija
4/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapan kaikki saatanan miehet jotka yrittää väkisin työntää likaisen kullin mun sisälle. Aivan sama vaik joutuisin istumaan. Lusimisesta maksetaan ja saat kunnon ruokaa monta kertaa päivässä. Not Bad. Isken veitsen ihan mihin vaan ja niin että raiskaaja kuolee. Se on itsepuolustusta !.

Vierailija
5/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes aina ryöstö/raiskarihälytin mukana. Stanan kova ääninen, varoittaa jo kaukaa muille kulkijoille, ettei kannata edes puhua mulle. Hyvin on pitänyt tutut ja tuntemattomat pois mun läheltä.

Mutta kyllä ajattelin sen suihkeen ostaa tyttärelleni sekä itselleni, eikä tuollaisesta Ohlsonin hälyttimestäkään haittaa olisi.

Vierailija
6/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sinut raiskataan 18.45?

Vierailija
7/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:52"]Olette oikeasti hieman vainoharhaisia. Asuuko kukaan teistä Helsingin lähiössä vai huuteletteko jostain peräkylältä? Tietenkin mitä vain voi sattua, mutta on se kyllä aivan äärimmäisen epätodennäköistä. Olen asunut 20v Maunulassa ja viisi vuotta Itäkeskuksessa, koskaan ei ole sattunut MITÄÄN enkä ole edes kuullut, että kellekään olisi sattunut. Tietenkin jos itsekin mukana hämärähommissa, voi sattuakin. Kyllä täällä oikein rauhassa saa asua ja elää. 
[/quote]

Samaa ihmettelen. Ketjuun kirjoittavat tuntuvat elävän jossain ihan muualla. Näin helsinkiläisenä en ole ikinä kokenut tarvetta tuollaiselle eikä kukaan kaverinikaan. Ihan hullua elää pelossa ja käsi taskussa aina iltaisin liikkuessa. Miten siinä pystyy elämästä edes nauttimaan? Ja mikä ihmeen raja klo 19 on? Joku maaginen kellonaika, jota ennen ei tarvitse pelätä mutta sen jälkeen on liikuttava pelosta vavisten?

Vierailija
9/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tämän puskaraiskaus-hysterian keskellä olis taas hyvä muistaa, että suurin osa raiskauksista tapahtuu Suomessa yksityisasunnoissa ja tekijä on uhrille entuudestaan tuttu. Nyt jäitä hattuun ja järki käteen tämän yleisen hysterian keskellä. Kuinka moni mieskään liikkuu minkään hälyttimen kanssa, vaikka miesten todennäköisyys joutua katuväkivallan uhriksi on suurempi kuin naisten? Niinpä. Ei anneta siis pelolle valtaa.

Vierailija
10/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa ja naurakaa vaan meille hysteerikoille niin paljon kuin sielu sietää. Minä ainakin kannan hälytintä taskussani hamaan ikuisuuteen saakka, ja mahdollisesti eliminoin kokonaan sen häviävän pienen ja minimaalisen riskin tulla raiskatuksi.

Vierailija
11/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:52"]Olette oikeasti hieman vainoharhaisia. Asuuko kukaan teistä Helsingin lähiössä vai huuteletteko jostain peräkylältä? Tietenkin mitä vain voi sattua, mutta on se kyllä aivan äärimmäisen epätodennäköistä. Olen asunut 20v Maunulassa ja viisi vuotta Itäkeskuksessa, koskaan ei ole sattunut MITÄÄN enkä ole edes kuullut, että kellekään olisi sattunut. Tietenkin jos itsekin mukana hämärähommissa, voi sattuakin. Kyllä täällä oikein rauhassa saa asua ja elää.  [/quote] Samaa ihmettelen. Ketjuun kirjoittavat tuntuvat elävän jossain ihan muualla. Näin helsinkiläisenä en ole ikinä kokenut tarvetta tuollaiselle eikä kukaan kaverinikaan. Ihan hullua elää pelossa ja käsi taskussa aina iltaisin liikkuessa. Miten siinä pystyy elämästä edes nauttimaan? Ja mikä ihmeen raja klo 19 on? Joku maaginen kellonaika, jota ennen ei tarvitse pelätä mutta sen jälkeen on liikuttava pelosta vavisten?

[/quote]

Onhan noita ihmisiä jotka pelkäävät joka asiaa. Yksi pelkää olla yksin mökillä yöllä, herkimmät pelkäävät olla jopa kotona yksin jos talo jossain korvessa jne. Kerrostalossa/rivitaloassa ei kai kukaan aikuinen vielä pelkää olla yksin, tai sitten on jo hoidon tarvetta.

Vierailija
12/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:38"]

Asun Helsingissä lähiössä, en missään hienostoalueella, enkä todellakaan tarvitse tuollaisia. Minulla sellainen on, mutta en pidä mukanani. Täällä on ihan turvallista. Olen liikkunut naisena ulkona Helsingin lähiöissä teini-ikäisestä eli viimeiset 14 vuotta.

[/quote] olen liikkunut ulkomailla paljon yksinkin ja toki innokkaita miehiä riittää tutustumaan. Eräässäkin maassa piilotin hiukset lippalakkiin kun huomasin että liian hanakoita ovat tutustumaan ja muutin vaatetusta löydempään suuntaan. Nyt saa kävellä vapaasti ja ainoastaan ryöstäjiä voi pelätä mutta en kanna kaikki rahoja mukanani enkä luottokorttia. Sen verran että jos tiukka tilanne tulee niin annan muutamat eurot. Täytyy olla valppaana. Kotikulmilla en pelkää. Asun Hgissä ja en liiku juuri enään yöaikaan.

Vierailija
13/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Oulussakin tuomittiin työkseen lapsilta puhelimia ryöstellyt ja ihmisiä pahoinpidellyt tyyppi.
Itsekin olen elänyt nuoruuteni turpiintulon pelossa, kun kiusaajat uhkailivat jo vuosikymmeniä sitten pienellä maalaispaikkakunnalla.
Minä en osaa naureskella että tällaiset hälyttimet aivan turhiakaan olisivat kellään meistä. Kaikenlaisia hörhöjä tuolla liikkuu. Jos nyt sitten kukaan välittää siitä hälyttimen äänestä.

Vierailija
14/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan ainakin kerran lukeneeni lehdestä että hälytin pelasti naisen raiskaajalta. Better safe than sorry pätee kyllä tässä. Ei siitä hälyttimestä mitään haittaa ole, mmutta tosipaikan tullen voi pelastaa jopa hengen.

Vierailija
15/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:11"]

Minä muistan ainakin kerran lukeneeni lehdestä että hälytin pelasti naisen raiskaajalta. Better safe than sorry pätee kyllä tässä. Ei siitä hälyttimestä mitään haittaa ole, mmutta tosipaikan tullen voi pelastaa jopa hengen.

[/quote]

Harvoin siitä varmasti haittaa on, mutta löytyy hulluja jotka saavat tuollaisesta tai kirkumisesta entistä kamalamman raivon ja hakkaavat sitten oikein kunnolla.

Vierailija
16/63 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:00"]

No Oulussakin tuomittiin työkseen lapsilta puhelimia ryöstellyt ja ihmisiä pahoinpidellyt tyyppi. Itsekin olen elänyt nuoruuteni turpiintulon pelossa, kun kiusaajat uhkailivat jo vuosikymmeniä sitten pienellä maalaispaikkakunnalla. Minä en osaa naureskella että tällaiset hälyttimet aivan turhiakaan olisivat kellään meistä. Kaikenlaisia hörhöjä tuolla liikkuu. Jos nyt sitten kukaan välittää siitä hälyttimen äänestä.

[/quote]

Minäkin olin koulukiusattu, mutta kun niitä kiusaajia katsoi oikealla asenteella niin eivät ne lähemmäs uskaltaneet tulla. Kunhan välillä nälvivät häntä koipien välissä kyyryssä. En täten myöskään usko että potentiaaliset pahoinpitelijät ovat töysin arvaamattomia vaan hekin laskelmoivat kannattaako hyökätä vai ei.

Mutta sinänsä hyvä huomio, että reagoiko kukaan sitten tuohon hälyttimen ääneen. Varsinkin Suomessa monet pelkäävät puuttua asioihin. Toisaalta minä en tiedä voiko kyseistä hälyttimen ääntä sekoittaa johonkin muuhun hälyttimeen. Joissakin autoissa hälyttimet menevät päälle vähän väliä itsestään.

Vierailija
17/63 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/63 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon ryöstöhälyttimen saa taas hiljaiseksi?

Vierailija
19/63 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/63 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaushälyttimet oli loppuunmyyty xD

Taisi av-mammat olla asialla.