Mies ei ole tehnyt kertaakaan tässä kuussa aloitetta!
Kommentit (25)
Se tekee aloitteen jolla tekee mieli.
Mutta kannattaako mennä siihen, että itse teen joka päivä? Pelkään että miehen ei sitten tee koskaan mieli! Ap
Minä en koskaan tee aloitetta.
Kyllä naisen pitää tajuta antaa muutenkin.
t: Mika
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:59"]
Mutta kannattaako mennä siihen, että itse teen joka päivä? Pelkään että miehen ei sitten tee koskaan mieli! Ap
[/quote]
Älä tunge päälle noin usein. Ei häntä varmaan haluta joka päivä. Ihan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:13"]
[/quote]
Älä tunge päälle noin usein. Ei häntä varmaan haluta joka päivä. Ihan normaalia.
[/quote]
Hommaa itsellesi mies, jolla on samansuuruiset halut kuin sinulla!
Niinpä. Vituttaa. Mies halusi aluksi joka päivä monta kertaa. Ja aina suostuin. Nyt kun olen vihdoin vapautunut häpeästä, joudun hillitsemään itseäni. Ei ole reilua. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:13"]
[/quote]
[/quote]
Hommaa itsellesi mies, jolla on samansuuruiset halut kuin sinulla!
[/quote] En hommaa. Ollaan naimisissa. Ap
Jos tuo auttaisi ;)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:18"]
Niinpä. Vituttaa. Mies halusi aluksi joka päivä monta kertaa. Ja aina suostuin. Nyt kun olen vihdoin vapautunut häpeästä, joudun hillitsemään itseäni. Ei ole reilua. Ap
[/quote]
Ihan tavallista, että aktiviteetti hiipuu suhteen vanhetessa. En tiedä häpeäsi syytä, mutta kerran päivässä on vakiintuneeseen suhteeseen melko lailla.
Häpeän syy oli se, että pidin itseäni liian nolona ja rumana tehdäkseni aloitteita 10 vuotta. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:32"]
Häpeän syy oli se, että pidin itseäni liian nolona ja rumana tehdäkseni aloitteita 10 vuotta. Ap
[/quote]
Et sinä varmaankaan oikeasti ole, koska miehellesikin olet kelvannut ja hän on sinua useita kertoja päivässä halunnut siihen aikaan kun vielä häpesit. Tätä kuuta on menty vasta 11 päivää. Ei ole mitenkään poikkeuksellinen tauko.
No ei, mutta on silti tosi hankalaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Siihen kannattaa tottua. Toooodella harva vakiintyneempi pari rakastelee päivittäin.
Meillä mies ei tee koskaan aloitetta vaan se aina olen minä. Taidanpa nyt päättää olla itse tekemättä ja katsoa milloin hän sen tekee. Ihan oikeasti.
Miksi tehdä aloitetta, mieshän on aina valmis? Se on siis ihan defaulttina sellainen 24/7 vonkaus päällä, jos ette mammat tienneet.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Siihen kannattaa tottua. Toooodella harva vakiintyneempi pari rakastelee päivittäin.
[/quote] meillä oli pahimmillaan melkein parin kuukauden taukoja silloin kun en vielä kehdannut tehdä aloitteita ja mies oli kyllästynyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:58"]Miksi tehdä aloitetta, mieshän on aina valmis? Se on siis ihan defaulttina sellainen 24/7 vonkaus päällä, jos ette mammat tienneet.
[/quote] niin no meillä tuollainen olen nykyään minä, ei mies. Ap
Kyllä mä taidan tehdä aloitteita jatkossakin aina kun tilaisuus tulee. Nyt kun vihdoin uskallan. Lasten takia tilaisuus tulee niin harvoin päivätasolla. Se vain on suurin ongelma, että jos minä teen aloitteen, en saa nuolentaa :( ap
Miten ilmaista itse toimisit? Ap