Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahapaja-sarjan viimeisten jaksojen outoudet

Vierailija
07.12.2021 |

Alkujaksoissa he söi, joi, kävi vessassa, olivat valvomisesta väsyneitä. Semmoiset oli nyt unohdettu. Panttivangitkin oli vielä mukana, vai oliko, ei paljoa näytetty. Arturon näyttelijä ei ilmeisesti saanut sopimusta enää, kun sekin unohdettiin. Yhdeltä amputoitiin jalka ja toinen oli psykoosissa, mut ne parani/unohtui kun sai uuden passin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin aikoinaan tuon sarjan katsomisen jo toisen tai kolmannen jakson kohdalla, kun vaikutti olevan pelkkä eurooppalaiskopio jenkkiläisten perushötöstä. En ymmärrä sarjan suosiota.

Vierailija
2/9 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan muu katsonut loppuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
4/9 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, itse katsoin eilen kaikki viimeiset jaksot. Edelleen mun mielestä 1 ja 2 kausi oli timanttia ja jos joskus vielä katson sarjan uudestaan, jätän katsomisen noihin kahteen. En oikein vieläkään ymmärrä, miten kaikki vaan lähtivät mukaan tähän suunnitelmaan, jättivät lapsensa vain jonkun Rion pelastamisen takia.

Myös sarjassa ärsyttää se, miten täpärästi koko ajan professori selviää kaikesta.

Mutta siis viimeiset jaksot olivat hyviä, hyvät twistit mukana. En ole aikaisemmin jaksanut katsoa Berlinin takaumia, nyt jaksoin ja hyvä niin, loppu ei tullut yllätyksenä. Sitä vaan edelleen pohdin, että mitä jos poliisi olisi vain oikeasti teloittanut nämä ryöstäjät, en ymmärrä miksi he saivat uudet henkilöllisyydet ja elää vapaudessa kaiken sen kullan kanssa? Toivon, että joku selittäisi mulle sen.

Vierailija
5/9 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kausi juuri lähdössä.  

Vierailija
6/9 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapajan ryöstö-

21.10.2016-26.10.2016

Espanjan keskuspankin ryöstö-