Olen nelikymppinen työssäkäyvä perheenäiti. Äänestän Persuja.
Pakolla. Koska en nää mitään muuta vaihtoehtoa saada muutosta maahanmuuttotaustaisten henkilöiden tekemiin seksuaalirikoksiin (ja muihin rikoksiin) ja niiden ehkäisyyn.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:29"]
Ap ja kompanneet, olen pahoillani aivovammastanne. Kukaan terve ei nimittäin tavallanne ajattele.
[/quote]
Ei mulla ole mitään aivovammaa, mutta pelkään jo todella näitä mamujen tekemiä kauheuksia. Sä saat jatkaa hyysäystä.
[/quote] Olet terapian tarpeessa.
Samoin kuin ap - olen töissä, perheellinen ja 40 v. Äänestän jo toista kertaa persuja. Tosin juurikin fiksua naisehdokasta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:44"]
Samoin kuin ap - olen töissä, perheellinen ja 40 v. Äänestän jo toista kertaa persuja. Tosin juurikin fiksua naisehdokasta.
[/quote] itseäsi?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:39"]
Minä en voisi äänestää sovinistisia ja vanhoillisia persuja vaikken olisikaan naimisissa feministisesti ajattelevan mamumiehen kanssa. Nyt en tietenkään äänestä puoluetta joka tahtoo karkottaa mieheni ja lapseni ja syrjäyttää minut yhteiskunnasta tarpeettomana hylkiönä.
[/quote]
Sun miestä mihinkään tarvii karrkoittaa, ellei rupea raiskaamaan ja tappamaan, sit joutaa pois.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:39"]
Minä en voisi äänestää sovinistisia ja vanhoillisia persuja vaikken olisikaan naimisissa feministisesti ajattelevan mamumiehen kanssa. Nyt en tietenkään äänestä puoluetta joka tahtoo karkottaa mieheni ja lapseni ja syrjäyttää minut yhteiskunnasta tarpeettomana hylkiönä.
[/quote]
Sun miestä mihinkään tarvii karrkoittaa, ellei rupea raiskaamaan ja tappamaan, sit joutaa pois.
[/quote]
Hyvin erilaisia mielipiteitä on kyllä tarjottu useissa muissa keskusteluissa.
Tuomitsijat! Kertokaa miten muuten em. asiaan voi vaikuttaa?? Kansalaisaloitteiden kautta, jotka ovat yhtä tyhjän kanssa? Haluan suojella tyttöjä ja naisia raiskauksilta. Haluan suojella pieniä koululaisia, joilta ryöstetään kännykkä ja rahat. Mitä väärää tässä voi olla? Jos vain olisi joku keino millä voisi vaikuttaa. Pelkäämään, nöyristelemään ja hiljaisesti hyväksymään en suostu.
ap
Olen työssäkäyvä hyvin tienaava korkeasti koulutettu perheellinen 40+ nainen. Olen entisenä kokoomuskannattajana siirtynyt perussuomalaisten kannattajaksi. Olen täydellisen kyllästynyt tähän hyysäämiseen. Toiset tekee työn ja toiset ratsastaa siivellä tähän tietysti on helppo sanoa että onhan niitä perässävedettäviä suomalaisissakin mutta kyllä se ON niin että omat hoidetaan, sitten vasta muut. Toki annan rahaa mm Unisefille, SPRlle ym.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:51"]
Tuomitsijat! Kertokaa miten muuten em. asiaan voi vaikuttaa?? Kansalaisaloitteiden kautta, jotka ovat yhtä tyhjän kanssa? Haluan suojella tyttöjä ja naisia raiskauksilta. Haluan suojella pieniä koululaisia, joilta ryöstetään kännykkä ja rahat. Mitä väärää tässä voi olla? Jos vain olisi joku keino millä voisi vaikuttaa. Pelkäämään, nöyristelemään ja hiljaisesti hyväksymään en suostu.
ap
[/quote]
Olisiko mitenkään mahdollista vastustaa kaikkia rikollisia eikä kaikkia mamuja? Ymmärrätkö mikä ero näillä asioilla on?
Taksikuski?
Se on tietenkin jokaisen oma asia minkä asioiden vuoksi äänestää, mutta henkilökohtaisesti näen, että tässä valtakunnassa on tärkeämpiäkin asioita, kuin maahanmuutto, joihin pitää nopeasti puuttua.
Persut on mulle aivan liian patakonservatiivinen puolue. Yllättävästi niillä on eniten yhteistä Kristillisdemokrtaattien kanssa.
No niinhän miäkii äänestän persuja, ihan varmaan tässä keskustelussa ilmestyy uusia persujen äänestäjiä kuin sieniä sateella niin kauan kuin homman robotti jaksaa niitä tänne kirjata:D
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:54"]
Olen työssäkäyvä hyvin tienaava korkeasti koulutettu perheellinen 40+ nainen. Olen entisenä kokoomuskannattajana siirtynyt perussuomalaisten kannattajaksi. Olen täydellisen kyllästynyt tähän hyysäämiseen. Toiset tekee työn ja toiset ratsastaa siivellä tähän tietysti on helppo sanoa että onhan niitä perässävedettäviä suomalaisissakin mutta kyllä se ON niin että omat hoidetaan, sitten vasta muut. Toki annan rahaa mm Unisefille, SPRlle ym.
[/quote] Unisefille my ass, ai korkeastikoulutettu nainen? Samaa trollituubaa.
En äänestä persuja ikinä koska he ovat rasisteja
Ai, minä kyllä äänestän persuja koska vain muslimimiehet raiskaavat Suomessa, kukaan muu ei raiskaa..(minulta nyt neljäs viesti tulee tähän ketjuun, olen väliin lievässä sisäisessä ristiriidassa itseni kanssa, mutta näin helppoa tämä on yrittää vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:11"]
No niinhän miäkii äänestän persuja, ihan varmaan tässä keskustelussa ilmestyy uusia persujen äänestäjiä kuin sieniä sateella niin kauan kuin homman robotti jaksaa niitä tänne kirjata:D
[/quote]
Enemmän teitä pää tukevasti p****ssä olevia suvakkeja täällä näyttää ainakin ketjun loppupäässä olevan, ilmeisesti joku viheranarkistien takku.net aktivoitunut puolustamaan joukkoraiskaavia suojattejaan.
Perussuomalaiset eivät ole rasisteja. Se on ite joka toista niin haukkuu
Mitä trollia siinä on että olen koulutettu ja hyvin tienaava nainen. Ja äänestänperussuomalaisia. Siinä ei ole trollia. Veroakin maksan 40% joten ole hyvä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:14"]Pakolla. Koska en nää mitään muuta vaihtoehtoa saada muutosta maahanmuuttotaustaisten henkilöiden tekemiin seksuaalirikoksiin (ja muihin rikoksiin) ja niiden ehkäisyyn.
[/quote]
Niin minäkin.
Miksi hyvätuloinen joka maksaa lähes 40% veroja ja siitä monelle tulonsiirtoina on alapeukun arvoinen. Siksikö että olet rasisti? Vai eikö raha kelpaa?
Kälysiä, tiukkapipoisia, tasa-arvottomia, suvaitsemattomia ja vanhanaikaisia ovat persut. Mä en ikkuna niitä äänestä. YÖKS mokomalle möhömahojen ukkoköörille.