Sukset kadonneet kaapista
Olen säilyttänyt kaksia n 200e arvoisia suksia sisällä kaapissa, koska kellarissa on ollut murtoja ei niitä sinne ole kehdannut laittaa. Nyt sieltä enää löytyy vain yhdet sukset ja sauvat eli omani ovat kadonneet. En voi ymmärtää... En ole ollenkaan käynyt hiihtämässä ilman lasta, eli en keksi mitään syytä miksi ne olisivat joutuneet eri paikkaan. Meillä ei ole käynyt oikein ketään vieraita. Vaihtoehdot ovat sellaiset, että joko olen lainannut ne jonnekin mitä en muista enää, tai sitten olen jostain syystä vienyt ne muualle säilytykseen, mistä ei ole mitään muistikuvaa tai mihin ei olisi mitään syytä myöskään, tai sitten esimerkiksi siivooja olisi varastanut ne. Siitä olen varma että en ole myynyt niitä, koska sen vaan kyllä muistaisi. Missähän ne voi olla? Kyse on vielä minun suksista, ei lapsen. Jos olisi lapsen niin olettaisin että ne ovat unohtuneet kouluun.
Kommentit (7)
Aivan varmasti olen jostain syystä pistänyt ne jonnekin ja en vaan muista. Kuitenkin tuli vähän vainoharhainen olo. Jos siivooja olisi varastanut ne esimerkiksi kesäaikaan se olisi ollut aika ovelaa, ei kukaan pitkin kesää tarkistele missä sukset on. olen joskus ollut niin luottavainen että olen jättänyt vieraan siivoojan yksin kotiin, koska meillä ei ole mitään kallista elektroniikkaa tms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kopiosi hiihtelee niillä rinnakkaistodellisuudessa. Et huomannut kun nappasi ne mukaansa.
Olen lukenut tästä ja muistin väitettävän, että vaikka rinnakkaisia todellisuuksia olisi rajaton määrä, ei niiden välissä voisi hyppiä. Muutenhan itse yrittäisin toiseen versioon
Ap
Eikö se ole hyvä kun pääsit suksista eroon? Nehän voi aiheuttaa laturaivoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä kun pääsit suksista eroon? Nehän voi aiheuttaa laturaivoa.
Olisin mieluummin myynyt ne. Ap
Kopiosi hiihtelee niillä rinnakkaistodellisuudessa. Et huomannut kun nappasi ne mukaansa.