Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Pettersson maikkarilla: Marin kohut ovat median syytä. Marinin käytöksessä ei mitään vikaa.

Vierailija
07.12.2021 |

Samaa sanoi Halla-aho kun sen toimintaa arvosteltiin, mutta se olikin sitten eri asia.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Pettersson on jatkuvasti Maikkarilla? Siellä ei ole mitään järkevää sanottavaa koskaan.

Vierailija
22/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän tässä selkeästi on Marin otettu jonkun takia esim.median maalitauluksi. En ymmärrä miksi.

Aika helpoksi Sanna sen medialle tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakaan Maria Petterssonin kannuja ei käy moittiminen.

https://static.wixstatic.com/media/74ab61_d5870bea50804193ad33bc624140c…

Joku varmaan sanoisi tätä naisvihaksi, mutta asiahan on juuri päinvastoin, minä kun löysin tästäkin naisesta positiivista sanottavaa!

Tuossa iässä tuon koon bosat tarvitsee jo todella hyvät liivit!

Vierailija
24/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos kertaa pääministeri on "käräytetty" ravintolasta?

Olisiko pari kertaa. Ja seiska kuitenkin kyttää 24/7.

Eikä kertaakaan ns Teukkakunnossa.

Vierailija
25/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petterssonilla ei ole mitään uskottavuutta lausua yhtään mitään mistään.

Ehkä petterssonin kannattaisi aluksi käväistä uudelleen ruotsin lähiöissä ja kertoa mitä sieltä nyt löytyy ja miten meni se hesarin artikkeli omasta mielestä tänä päivänä. 

Voi kuvitella mitä siellä on puhuttu Hesarissa:

Toimitussihteeri: Persut väittää, että Ruotsin lähiöissä on sotatila käynnissä, niitten on pakko olla väärässä. Lähetetäänpä sinne joku tyttö raportoimaan kunnon ohjeistuksella. Vapaaehtoisia?!

Maria: Mä voisin lähteä, kun osaan tuota sujuvaa ruottia ja mulla on sama sukunimi kuin sillä Palmen väitetyllä murhaajallakin, heh...

Vierailija
26/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettersson ja Malmö ;)

Vietti varmaan Sannan kanssa 10 minuuttia studiossa, ja kun Marin ei tuona aikana bilettänyt ja juopotellut, niin totesi kaiken olevan täysin keksittyä mustamaalausta.

Vierailija
27/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on rautaa ja ainakin täältä oulusta saa paljon tsemppiä näiden palstaukkojen syyttelyiden keskellä.

”Ainakin täällä Oulussa vihreillä menee todella hyvin”-tarinankertoja iski jälleen. 😂

Vierailija
28/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petterssonilla ei ole mitään uskottavuutta lausua yhtään mitään mistään.

Ehkä petterssonin kannattaisi aluksi käväistä uudelleen ruotsin lähiöissä ja kertoa mitä sieltä nyt löytyy ja miten meni se hesarin artikkeli omasta mielestä tänä päivänä. 

Voi kuvitella mitä siellä on puhuttu Hesarissa:

Toimitussihteeri: Persut väittää, että Ruotsin lähiöissä on sotatila käynnissä, niitten on pakko olla väärässä. Lähetetäänpä sinne joku tyttö raportoimaan kunnon ohjeistuksella. Vapaaehtoisia?!

Maria: Mä voisin lähteä, kun osaan tuota sujuvaa ruottia ja mulla on sama sukunimi kuin sillä Palmen väitetyllä murhaajallakin, heh...

Hesari ei ole paljoa oppinut tamminiemen pesänjakajien jälkeen koska edelleen noi syöttää joissain asioissa mieluummin tuunattua tarinaa lukijoilleen kuin objektiivisia faktoja. Ehkä sanoman jättimäinen lasikuutio on sitten oma kuplansa.

Lukijana minun ei tarvitse pitää jokaisesta uutisesta, mutta minun tulisi voida luottaa siihen että se uutinen perustuu sillä hetkellä tiedossa olevaan luotettavimpaan tietoon ja antaa asiasta objektiivisimman kuvan, eikä ole esim. toimittajan kaverinpalveluksena julkaisemaa jonkun puolueen tai järjestön täysin yksipuolista mainospropagandaa tai kiusalliseen kohuun joutuneen kaveripoliitikon valkopesua. 

Vierailija
29/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettersonin uskottavuus kommentaattorina nyt on täys nolla hänen fiasko Malmön reportaasinsa jälkeen. Tässä vähän sama fiilis: ongelmia ei ole, koska hän ei itse niitä näe.

Vierailija
30/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mestarin" uskottavuus sen sijaan on huippuluokkaa, harmi kun se ei enää ole pj. Oli aina mukava lukea sen kiemurtelua kun kysyttiin vanhoista scripta-jutuista kun ei oikein voinut irtisanoutua mutta ei puoltakaan. Toivottavasti sitä saa vielä joskus nähdä.

Vierailija
31/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllähän tässä selkeästi on Marin otettu jonkun takia esim.median maalitauluksi. En ymmärrä miksi.

Peiliin kannattaisi katsoa joskus. Ei aina voi syyttää muita omista ongelmista.

Misstä ihmeen omista ongelmista?

Tarkoitatko ettei ollut riittävän monta puhelinta mukana?

Oikeesti?

Aikuisten oikeesti?

Vaikka koko hallitus ja eduskunta tiesi että hänellä on AINA tuo puhelin mukana?

Voi pyhä yksikertaisuus.

Vierailija
32/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ainakaan Maria Petterssonin kannuja ei käy moittiminen.

https://static.wixstatic.com/media/74ab61_d5870bea50804193ad33bc624140c…

Joku varmaan sanoisi tätä naisvihaksi, mutta asiahan on juuri päinvastoin, minä kun löysin tästäkin naisesta positiivista sanottavaa!

Tuossa iässä tuon koon bosat tarvitsee jo todella hyvät liivit!

Vihapuhetta ja maalittamista.

Terv. Persumies.

Vierailija
33/34 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se Journalistin toimittajakin raiskaili kännissä...

Vierailija
34/34 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset