Nainen, jos treffeille ilmestyy 170 cm (tai alle) pituinen mies, niin meinaatko kuolla nauruun?
Mutta tuo sama mies saa kommentoida mitenkään sitä, että olit deittisivuston kuvissa valoilla ja varjoilla antanut itsestäsi mielikuvan, että olet todellista hoikemmassa kunnossa?
Kommentit (31)
En nauraisi, olisin kauhuissani. Hyi mikä örkki. Pois pois!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se aika epäuskoiselta tuntuu, jos mies on profiilissa 175 ja luonnossa nipin napin 170. Ei kannata kusettaa 170 cm naista, jää heti kiinni nääs.
Olit eka joka tajusi tämän kompakysymykseni, onnittelut! Koska eihän kukaan nainen lähde treffeille miehen kanssa, joka on alle 175 cm.
ap
Aika moni vitsi jäi sinulta jälleen kerran käsittämättä. Noloa.
Olisin miestä reippaasti pidempi siinä tapauksessa, joten ehkä naurattaisi.
Olen hoikka niin en tarvitse valoja tai varjoja omiin kuviini.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihan oikeasti ongelma ei ole pituus. Tasapainoinen ja huomaavainen, turvallisen oloinen mies, jolla oma arki ja elämä hallinnassa. Lisäksi täytyy olla aidosti aikuistunut ja itsenäistynyt mies, ei kiinni äidissä tai edellisissä suhteissa. Sellaista ne naiset etsii ja pituus on sivuseikka.
Juurikin näin! Ihan sama, onko raamikas, pitkä, sikakomea tai isolla vehkeellä varustettu, jos sisältä on täyttä kuraa.
Mä olen ollut suhteessa vain n.170-172cm miesten kanssa. En pidä pitkistä miehistä.
170cm on ihan sopivan mittainen minulle. Olen 163cm ja käytän matalia kenkiä. Olen myös hoikka, mutta toki kai sitä kuvissa yrittää näyttää mahdollisimman hyvälle, ihan normaalia. Voisi miehetkin yrittää sitä niin saattaisi tulla enemmän mätsejä, monilla on ihan kauheita profiilikuvia.
Nauraisin, jos se osaisi kertoa hauskoja juttuja. Tietääkseni pituus ei korreloi huumorintajua.
No en nauraisi, miksi? Olen itse 172 cm, mutta eihän se nyt haittaa, jos mies on vähän lyhyempi, ja vaikka vähän enemmäkin. Muut asiat ovat tärkeämpiä. Enkä kyllä nauraisi toisen ulkomuotoa missään tilanteessa, se on ilkeää ja lisäksi huonoa käytöstä. Sellaista vältän, ja kehotan kaikkia muitakin välttämään.
En nauraisi. Mulla on 175cm mies, enkä pitempää mielellään haluaiskaan. Hänkin on kuitenkin 12cm minua pitempi. 170 riittäis hyvin, vähän vähempikin menis, mutta jos ois mua lyhyempi, niin vähän kyllä häiritsisi. Ehkä siksi, kun olen lyhyemmästä päästä ja tottunut, että suurin osa on ainakin vähän pitempiä, sekä miehet että naiset. Kaikki lyhyemmät tuntuu siksi tosi lyhyiltä. Ja tunnen silloin itseni isoksi, josta en oikein tykkää.
Aloituksen on tehnyt teini! Mutta onnea vain lentokoneen p u u ko t t a j a l l e!
Hyväksyn erilaisuuden ja toivon että myös mies hyväksyy, että minulla on vähän massaa. En toki siitä valehtelekaan treffisivustolla.