Nainen, jos treffeille ilmestyy 170 cm (tai alle) pituinen mies, niin meinaatko kuolla nauruun?
Mutta tuo sama mies saa kommentoida mitenkään sitä, että olit deittisivuston kuvissa valoilla ja varjoilla antanut itsestäsi mielikuvan, että olet todellista hoikemmassa kunnossa?
Kommentit (31)
Olen kerran jo nauranut. Synnyin uudestaan
No koko merkitsee. Ei voi kieltääkään.
Mä olen itsekin alle 170 cm, ei haittaisi.
Olen syvästi ihastunut sen pituiseen mieheen. Onneksi hän ei ole minusta sanonut pahaa sanaa.
No miten paljon lyhyempi? Jos on yli 155 cm niin fine.
Ilmankos meillä on treffeillä aina niin hauskaa!
Kyllähän se aika epäuskoiselta tuntuu, jos mies on profiilissa 175 ja luonnossa nipin napin 170. Ei kannata kusettaa 170 cm naista, jää heti kiinni nääs.
Kun ihan oikeasti ongelma ei ole pituus. Tasapainoinen ja huomaavainen, turvallisen oloinen mies, jolla oma arki ja elämä hallinnassa. Lisäksi täytyy olla aidosti aikuistunut ja itsenäistynyt mies, ei kiinni äidissä tai edellisissä suhteissa. Sellaista ne naiset etsii ja pituus on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se aika epäuskoiselta tuntuu, jos mies on profiilissa 175 ja luonnossa nipin napin 170. Ei kannata kusettaa 170 cm naista, jää heti kiinni nääs.
Olit eka joka tajusi tämän kompakysymykseni, onnittelut! Koska eihän kukaan nainen lähde treffeille miehen kanssa, joka on alle 175 cm.
ap
Ei paljoa naurattanut, kun eteeni tuli Uuniikki räppärin kokoinen mies. En vain koe seksuaalista vetovoimaa lyhyempiin miehiin.
170-175 cm on juuri hyvän pituinen minulle
Hyvä selitellä tekosyitä itselleen miksi ei ole naista. TEKOSYITÄ.
Hehe. Olen ollut itseäni lyhyemmän miehen (n 164 cm) kanssa suhteessa eikä ole muutenkaan pituudesta kiinni. En kyllä myöskään kuuntele minkäänlaista rupsutusta kehostani. Jos ei kelpaa, vaihda kanavaa.
En naura ihmisten ulkonäölle. Sellainen ei ole hyvää käytöstä.
Ei varmaan tarvitse sanoa, etten ole koskaan seurustellut, kun ei ole kellekkään kelvannut.
Pidän itseäni lyhyemmistä miehistä myös esteettisesti, olen 178cm nainen. Usein lyhyen varren mukana valitettavasti tulee myös katkeruus ja jatkuva jauhaminen siitä että naiset haluavat pitkän miehen, tai mies sanelee kiellon käyttää korkokenkiä seurassaan..
Tietenkin nauraisin lyhyelle ja uskomattoman lihavalle miehelle. Toki.