Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä mieltä olette miehestä, joka nuoruudessaan on harrastanut maksullisia ja nyt haluaisi vakavaan suhteeseen?

Vierailija
06.12.2021 |

Olisiko arvomaailma liian erilainen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi yksin eläminen voittaa, jos vaihtoehtona olisi maksullisia käyttänyt mies.  Epäilen, että harva mies ottaisi puolisokseen naista, joka olisi opiskeluaikansa elänyt itseään myymällä. Ajattelen jopa, että moni vanha rikos olisi mun helpompi sulattaa, vaikkapa talousrikokset. Raha on kuitenkin vain rahaa, mutta ihmisen ostaminen on jotain muuta.

Vierailija
22/33 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies varmistanut, ettei ole hyväksikäyttänyt ihmiskaupan uhreja? Miten?

Eipä kyllä taitaisi olla mies minua varten kuitenkaan.

Kyllähän sen näkee.

ja täällähän olisi bordellit jos valtio olisi oikeasti tuosta huolissaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisen saa parilla sidukalla. Ei se nyt sen kummoisempaa ole, kukapa nainen ei maksua olisi joskus ottanut?

Vierailija
24/33 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteet on ok, maksulliset on kuitenkin ihan eri juttu.

Miksi?

Irtojutuissa molemmat on vapaaehtoisesti. Ei rahasta. Tai parituksen tuloksena. Toki jotkut maksulliset on ihan vapaaehtoisesti siinä, mutta mistä se mies sen voi tietää.

Vierailija
25/33 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaisi yksin eläminen voittaa, jos vaihtoehtona olisi maksullisia käyttänyt mies.  Epäilen, että harva mies ottaisi puolisokseen naista, joka olisi opiskeluaikansa elänyt itseään myymällä. Ajattelen jopa, että moni vanha rikos olisi mun helpompi sulattaa, vaikkapa talousrikokset. Raha on kuitenkin vain rahaa, mutta ihmisen ostaminen on jotain muuta.

Ei siinä ihmistä osteta vaan aikaa ja palvelua.

Mikä ero vaikka hierontaan?

Tai siitä eteenpäin Nuru-hieronta

Onko jotenkin eri asia jos ottaa paidan pois ja käyttää koko vartaloaan tuottaakseen toiselle mielihyvää.

Vierailija
26/33 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Irtojutuissa molemmat on vapaaehtoisesti. Ei rahasta. Tai parituksen tuloksena. Toki jotkut maksulliset on ihan vapaaehtoisesti siinä, mutta mistä se mies sen voi tietää.

Irtojutuissa nainen voi käyttää hyväkseen juopunutta miestä joka ei ko. naista katsoisi kahta kertaa selvinpäin.

Se siitä vapaaehtoisuudesta.

Vierailija
27/33 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotenkin eri asia jos ottaa paidan pois ja käyttää koko vartaloaan tuottaakseen toiselle mielihyvää.

Minulle on hyvin eri asia myykö kehoaan vai hierojan ammattitaitoa. Mutta tässä tuleekin esiin se arvokysymys. Eli ei olisi seurustelun mahdollisuuksia.

Vierailija
28/33 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti näin koska kaikilla naisilla on mahikset irtopanoihin.

Tämä on juuri näin. Nainen kuin nainen saa halutessaan aina yhden illan juttuja. Mies ei välttämättä saa, vaikka laskisi rimaansa selkeästi alas. Olen jo kaveripiiristäni ajansaatossa huomannut, että tietyt miehet saavat koko ajan ja pyörittävät useita naisia samanaikaisesti. Nämä naiset taas pitävät tätä miestä yleensä ainoana f-buddynaan, koska naisilla on se, että he ovat myös seksisuhteessa mieluiten yhden kanssa kerrallaan. Tästä syntyy yhtälö, että 10-20% miehistä vie 30-50% naisista. Jokainen voi kuvitella, että tästä kun jää 80% miehiä, niin mikä mahdollisuus näistä miehistä esim sillä viimeisellä 30% on saada seksiseuraa.

Vierailija
29/33 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi kukaan kertoisi moisesta. Mutta ei se mitään plussaa olisi. Itse yhdistän seksin rakkauteen.

Vierailija
30/33 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on hyvin eri asia myykö kehoaan vai hierojan ammattitaitoa. Mutta tässä tuleekin esiin se arvokysymys. Eli ei olisi seurustelun mahdollisuuksia.

Rakkauden ammattilainen.

Älä typistä palvelua kehoon. Eihän naisiakaan yleensä kiinnosta pelkästään miehen penis, vaan kuinka sitä käytetään.

Huomaa ettei naisten yleensä tarvitse tehdä mitään seksin eteen. Sitten ihmettelette kun se on "huonoa"

Vierailija
31/33 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia. Järkyttävää, että osa ei ole tiennyt tuota.

Kukaan ei halua aviomieheksi miestä, jolla on herpes.

Vierailija
32/33 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijä on huorassa heppiä heiluttanut, on ikuisesti saastainen - myös jumalan silmissä.

Vierailija
33/33 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äijä on huorassa heppiä heiluttanut, on ikuisesti saastainen - myös jumalan silmissä.

Tai vielä pahempi jos on av-mammassa heppiä heilauttanut.