Nainen pyysi treffeille ravintolaan ja vaati maksamaan molempaan ruuat
Eikö nykyajan naisille opeteta käytöstapoja? Mielestäni on päivänselvää että kutsuja maksaa, oli todella noloa kun nainen ilmoitti jättäneensä lompakon kotiin ja työnsi laskun minulle. Olin vielä luullut naisen olevan feministi koska paasaa aina töissä erilaisista tasa-arvokysymyksistä. Eipä tarvitse toiste treffeille lähteä hänen kanssaan. Saa vielä minua kovempaa palkkaa joten en tajua tuota järjenjuoksua sitten yhtään.
Kommentit (45)
Äh. Joku yks törppö ollu liikenteessä ja nyt haukut kaikki meidät naiset ja feministitkin vielä. Et ap viittis :/
Eli aloittaja on kohdannut Pyhän Vulvan, joita palstallakin pyörii erittäin paljon.
Maapallon keskipiste, joka loisii miehen lompakolla.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:50"]Äh. Joku yks törppö ollu liikenteessä ja nyt haukut kaikki meidät naiset ja feministitkin vielä. Et ap viittis :/
[/quote]
Ei tässä mielestäni kaikkia naisia ole leimattu vaikka kysyinki eikö kotona opeteta käytöstapoja, pahoittelut jos sellainen mielikuva jäi. Lähinnä ärsyttää vain että esiinnytään tasa-arvon ajajana samaan aikaan kun käytännön elämässä odotetaan niitä sukupuolen tuomia etuuksia ilman velvollisuuksia.
-Ap
Suurempi mahdollisuus saada pillua, kun maksaa yksin laskun. Jos 50e saa pillua ei vie vielä perikatoon töissä käyvää ihmistä. Naiset ehkä alitajuisesti muuttuvat suostuvaisemmaksi seksiin, jos herrasmiehenä maksaa laskun.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:05"]
Eli mussuttakaa vaan täällä, joopa joo, ei mene läpi. Tosiasiassa kannattaa olla se tosi nainen, joka maksattaa miehellä. Se on normi, ja jos ihminen jotain vihaa, niin normista poikkeamista. Se on heti friikkimerkki.
[/quote]
Joo ja vielä 50 vuotta sitten Suomessakin oli normi, että naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä ja raiskaus avioliitossa oli miehen perusoikeus eikä suinkaan rikos. Rusinat pullasta-feministi taas äänessä?