Onko moraalisesti väärin panna varattuja vaikka itse sinkku?
Mitä olette mieltä?
Itse paljonkin harrastan noita salaisia seksisuhteita ja useimmiten kumppanina varattu mies. Itse en koe tekeväni väärin, jokaisella on vastuu omasta suhteestaan, ja jos vaimo ei kotona anna seksiä, niin onko ihme jos mies käy vieraissa? Samoin halukkaita varattuja naisiakin on paljon. Mietintää myös tuolla:
http://sinkkutaivas.blogspot.fi/2015/03/pikaiset-seksitreffit.html
Kommentit (46)
Ei ole vaarin. Ei todellakaan
N 40+
Mieti sp omalle kohdalles. Osa ihmisistä saattaa elää niin avoimessa parisuhteessa, että yhteisestä sopimuksesta saa kokeilla vieraiden kanssa. Miltä sinusta tuntuisi jos kummpanisi pettäisi? Suurin osa ei taida arvostaa. Pitäisihän tämän olla itsestään selvää, vai oletteko te Porvoosta kotoisin?
Eihän tmä sinku vika ole. Oikeesti ei mies kauaa jaksa puutteessa olla, mieeetikää nyt jos vaimo on vaikka vuoden päivät kiristelly haarojasa...
Ei pettämiseen mitään oikeaa toisesta ihmisestä johtuvaa syytä ole. Jos on niin lapanen ettei osaa huonosta suhteesta lähteä tai asialle mitään muuta tehdä kun pettää ja valittaa, niin en sinkkuna huolisi sellaista omaankaan sänkyyni. N27
Miksi olisi???
olen sinkku nainen. Jos itse olen puutteessa ja varattu mies kokee samaa.... miksi ihmeessä se olisi kiellettyä.
On. Kyllä se mielestäni kertoo yleisestä suhtautumisesta muihin ihmisiin ja empatiakyvyn puutteesta, jos noin tekee. Ja yleensä myös itsekunnioituksen puutteesta, koska menee sekaantumaan johonkin kelvottomaan mieheen/naiseen.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:16"]On. Kyllä se mielestäni kertoo yleisestä suhtautumisesta muihin ihmisiin ja empatiakyvyn puutteesta, jos noin tekee. Ja yleensä myös itsekunnioituksen puutteesta, koska menee sekaantumaan johonkin kelvottomaan mieheen/naiseen.
[/quote]
Juuri tuo yleinen kanssaihmisten kunnioitus, tai siis sen puute. Tekee ihmisestä minun silmissäni puutteellisen yksilön. Varmaankin tällä palstalla on yleinen ilmapiiri, että saa tehdä mitä lystää, mutta minusta se on hyvin moraalitonta.
N31
Saa, jos kerran molempia panettaa...
Eipä meillä ainakaan vaimo muista jokapäivä antaa joten miksi ei...
Juuri tästä johonkin kirjoitin: Mietipä että uusi miestuttavuutesi pilkkaisi ja nolaisi vaikka kymmenvuotiasta poikaansa. Hän pyytäisi sinua mukaan touhuun. Totta kai osallistuisit! Sehän on miehen poika ja miehen vastuu! Tai jos tämä oli liian osoitteleva esimerkki, ajatellaan, että miestuttavuus olisi menossa tyttärensä kanssa elokuviin mutta kysyisi viime tingassa sinulta, menisittekö kuitenkin sinne vain kahdestaan. Sinulle se sopisi mainiosti, sillä miehellä on tietysti vapaus ja valta valita kuinka lapsensa kanssa toimii - ja pettymyksiähän tulee kaikille lapsille, eikö totta?
Näinkö? Vaikka pettäjällä on tietysti aina ensisijainen vastuu, en voi ymmärtää, miten toiset naiset ja toiset miehet voivat selittää itsellensä, ettei heidän oma tekonsa olisi vakava loukkaus petettyä osapuolta kohtaan. He ovat siinä keskeisellä tavalla osallisia.
Ei ole. Naiset pettävät huonoissa suhteessa ja usein huonolla itsetunnolla. Olen kieltäytynyt kunniasta kun pidin oikeasti ihmisestä.
Sen verran vaan , kun muistelen sinkkuaikojani; kukaan ei ole niin kova iskemään kuin ukkomies
Eihän se sen sinkun vastuulla ole tosiaankaan.
Jokainen kantaa vastuun omasta parisuhteestaan ja lähteekö vieraisiin vai ei.
Minä lähden jos tarjoutuu koska oma vaimo ei ole enää kiinnostunut seksistä. Ainakaan minun kanssa.
M44
Sillon ku ite oli sinkku niin ukkomiehet tosiaan oli suurin kuppikunta, joka pillun peräsä juoksi. Eipä minun haarat heille auenneet, ällöttävää sakkia. Jos on niin saamaton, ettei pidä omasta parisuhteestaan huolta tai jos ei uskalla kerätä muniansa ja lopettaa seksitöntä suhdetta johon ei ole tyytyväinen, niin ei kyllä tarvi yrittää munkaan sänkyyn päästä. Hyi olkoon. Ja moraalitonta se on sekä sinkulta ja pettävältä osapuolelta. Jos sinkku tietää toisen olevan varattu, nii pitäis pysyä kaukana. Vapaata riistaa kun riittää muutenkin. Ja kuka ukkomiehen vätyksiin haluaa tuhlata aikaansa? Ja sinkut, jos se ei teidän mielestä ole väärin, niin voittehan siitä sitten avoimesti kertoa petetylle osapuolelle. Kattokaa vaan minkä paskamyrskyn saatte aikaan. Jos suurin osa ihmisistä aattelee niinku palstalaiset, niin ei oo ihme, että petetään Suomessa niin paljo ja otetaa avioeroja... hoh hoi
Ei tietenkään. Niin kuin sanoit, suhde kahden ihmisen välillä on heidän asiansa ja miten he hoitavat suhteensa ei ole sinun asiasi. Sinä elät elämääsi täysillä ja haet itsellesi huvia ja nautintoa.
Jos joku naimisissa oleva mies suostuu kanssasi sänkyyn ei se laita sinun harteillesi mitään syyllisyyden taakkaa. Jos vaimo haluaa syyttää jotakuta, niin syyttäkööt miestään, jos hän on miehensä suhteen niin omistushaluinen. Mutta ethän sinä voi tietää miten he ovat päättäneet suhteensa hoitaa. Ehkä vaimo on OK sen suhteen että mies harrastaa seksiä muiden kanssa. Ehkä heillä on avoin suhde ja molemmat tekevät sitä. Et sinä voi sitä tietää. Sinä haet seksiseuraa ja oli mies sitten suhteessa tai ei, ei pitäisi olla sinulle este. Hän päättää josko hän haluaa rikkoa sosiaalista tabua muiden kanssa makaamisesta aviosopimuksen voimassaolon aikana.
Jos joku sanoo että toimintasi on "moraalisesti väärin", silloin hän ei tiedä mitä sana "moraali" tarkoittaa.
Juuri näin. Kiteytit ajatukseni. Ap
Moraalisen kysymyksen siitä tekee, jos joku voi loukkaantua siitä. Kuten Aristoteles sanoi, toimi niin, että toimintasi voidaan määrittää yhteisön laiksi ja kaikki voinevat toimia näin.
Tämän mukaan väärin.
Mun mukaan.. Pannaanko?
Kun puhutaan Moraalista niin silloinhan se on väärin. Tahallisesti toisen ihmisen, joka ei ole tehnyt sinulle mitään väärää, satuttaminen on väärin. Miksi tarvisi olla varatun kanssa? Eiköhän täällä sinkkuja ole ihan riittämiin...
ei ole väärin, harmi vain ettei tunne tuollaisia sinkkuja täältä Treen seudulta
M45Tre