Onko kuukausi ilman alkoholia oikeasti muka suurikin saavutus?
Taas lähestyy se kuuluisa tipaton tammikuu, jota monet pitävät jonkinmoisena haasteena, kun tavoitteena on olla kuukausi ilman alkoholia. Onko yleisesti ottaen muka yksi kuukausi monien mielestä joku suurikin saavutus? 😆
Eihän se edes ole mikään haaste jos ihminen ei omaa selkeää alkoholiriippuvuutta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen usein miettinyt, että mitä joku oikeasti saa siitä päivittäisestä dokaamisesta. Tai jos vetää vaikka viikonkin putken. Eihän se alkoholi mene enää edes päähän kun toleranssi on taustalla niin paljon nousut. Sillä kittaamisella siinä vaiheessa vältät vaan krapulaa ja saat siitä tinttaamisesta vaan pöhnätilan jossa et ole edes päissään.
Se pöhnäkin on parempi kuin ihan selvä olo. Useita päiviä kun juo niin pitää juoda enemmän niin tulee se humala. Krapula on putken jälkeen aivan hirvittävä. Tyhmää ettei siihen saa lääkkeitä.
Itse join juhannuksena pitkästä aikaa kaksi päivää putkeen ja toisena päivänä lopetin noin 25 annoksen (josta puoli litraa väkeviä raakana) jälkeen kun oli vain pöhnä, muttei minkäänlaista kännifiilistä. Kyllästyin, ettei tässä ole mitään järkeä kun pää on selvä ja varmaan kroppa pettää ennen kuin saa minkäänlaisen fiilis-humalan päälle.
15 vuotta oon juonut joka viikonloppu (ja usein vähintään sen 3 l viiniä), joten joo, olisi iso saavutus. Vois nyt kerrankin vetää ton tipattoman tammikuun, koska Olympialaisten matkassa helmikuussa maksa taas kärsii, kun sitä tissuttelua tulee tehtyä 2 vkoa putkeen...