Onko turn off, jos nainen on ihan tavallinen hoitoalan duunari?
Mietin vaan, että olen aina ollut köyhä. Olen duunariperheestä ja jotenkin tottunut siihen, että olen aina matalatuloinen ja olen oppinut sillä pärjäämään. Opiskelu oli jotenkin poissuljettua, vaikka ei sen olisi pitänyt olla.
En vaadi ihmeellisiä, liikun paljon ulkona ja jokin spesiaali-ilta voisi sisältää ravintolassa syömisen tai jollain paikallisella keikalla käynnin. Tykkään viettää leffailtoja kotona tai käydä katsomassa jotain peliä tai mitä vaan.
Tykkään kyllä laittautua ja pidän itsestäni huolta eli säästän sen verran että pääsen kampaajalle ja voin pitää nättejä vaatteita.
Mutta mitään pitkiä reissuja en pystyisi tekemään tai en näkisi itseäni skumppalasi kädessä jonkin hienon veneen kannella. Ei sillä, etteikö se olisi kivaa.
On mulla tottakai mielenkiinnon kohteita ja kivoja (edullisia) harrastuksia. En ole somessa, koska ei mulla ole sinne mitään annettavaa tai kuviakaan mistään.
Olen ystävällinen ihan kaikille, koska perhetaustalla on kaikenlaista, mua ei haittaa vaikka mies olisi pätkätöissä tai mitä tahansa, kunhan vaan ottaa vastuuta elämästään ja pitää huolta itsestään niin hyvin kuin mahdollista.
Olen siis varattu ja tyytyväinen elämääni näin. Kysyn, koska olin osana keskustelua, josta olin ymmärtäväni että miehiä ei kiinnosta esim. lähihoitajat. Pitäisi olla vähintään sairaanhoitaja.
Kommentit (31)
Taviksille kelpaa tavis, minulle ei.
En jaksanut lukea novelliasi, mutta otsikon kysymykseen: miehiä kiinnostaa naisen koulutus ja sosiaalinen status huomattavasti vähemmän kuin naisia miehen vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on mutta ei varmaan jollekin rekkakuskille
No mitä teet työksesi?
Joku peruskoulupohjalta personal traineriksi "kouluttautunut" ei pääsisi jatkoon.
Eipä tuo todellakaan haittaisi. Miehenä sitten tilanne onkin toinen, naiset ei takuulla kiinnostu.
M38
Aivan yhdentekevää onko lähi- vai sairaanhoitaja jos on fiksu ihminen. 99% miehistä painaa muut asiat kuin naisen ammatti.
Ennemmin duunari kuin työtön akateeminen.
Ihastus ja rakastuminen ei ole jostain statuksesta kiinni, paitsi joillekin pintaliitäjille. Toki jotain yhteistä olisi hyvä olla, mutta sehän voi olla aivan joku muu kuin esim. koulutustausta.
Miehet eivät ole naisia; ei miehiä kiinnosta naisten koulutus ja status.
No siis naisen kanssahan sitä aletaan, eikä ammatin. Jotkut saa tietysti kehitettyä ronklausta vaikka mistä.
Miksi ihmeessä olisi. Useimmille miehille ei mitään väliä
mies53v
Mutta ei muakaan kiinnosta miehen koulutus tai status, jos vaan ei tahallaan "loisi" vaan tekee omat työnsä mahdollisimman hyvin. Oli se sitten mitä hyvänsä. Ap
Entäs jos nainen on täysin kouluttamaton, eli ei mitään ammattia tai tutkintoa? Töissä käyvä kuitenkin, mutta kelpaako kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei muakaan kiinnosta miehen koulutus tai status, jos vaan ei tahallaan "loisi" vaan tekee omat työnsä mahdollisimman hyvin. Oli se sitten mitä hyvänsä. Ap
Okei, no sitten olet harvinaisuus. Mukavaa, että kaltaisiasi naisia löytyy.
Monella akateemisella miehellä on amisvaimo. Tiedän lukuisia tälläisiä pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä teet työksesi?
Suunnittelen teidän käyttämiä laitteita
Mulle on aivan sama onko vaimo työtön vai ei. Kun on seksuaalisesti aktiivinen ja villi sängyssä niin siinä on kaikki mitä vaadin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos nainen on täysin kouluttamaton, eli ei mitään ammattia tai tutkintoa? Töissä käyvä kuitenkin, mutta kelpaako kenellekään?
Kelpaa. Miehiä kiinnostaa lähinnä naisen ulkonäkö ja se, tuleeko naisen seurassa hyvä olo.
Vain gigoloita, vanhan rahan sivistyneistöä ja luokkanousua yrittäviä, epävarmoja pyrkyreitä kiinnostaa merkittävissä määrin naisen koulutus ja varallisuus.