Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rappukäytässä haisee kannabis 24/7 + muut ongelmat

Vierailija
11.03.2015 |

Minä siis asun kaupungin asunnossa ja tämä talo (rappu) on ihan järkyttävä. Rappu on täynnä alkoholisteja, aikuisia ja keski-ikäisiä iältään. Ei yhtään lapsia, epämääräistä porukkaa ja jokaisella vähintäänkin alkoholiongelma. Aiemmin käytävässä haisi vain välillä mieto kannabiksen haju mutta nyt se on ongelma. Meinaan yökkiä joka kerta kun astun ovesta ulos, se on erittäin vahva ja tuju haju, en tiedä mitä kannabislaatua nuo polttelevat mutta niin hirveä haju että oon ihan vihainen. Jos satun välioven unohtamaan auki niin mun kämppä haisee myös kukalta. Tiedän mistä asunnosta tämä haju tulee. Siinä ovella lappaa kokoajan eri juoppoja huutamassa ja koputtelemassa oveen päästäkseen sisään. Jos tämän asunnon asukas on ollut hississä ennen mua niin joudun käyttämään rappusia hajun takia (kusi, kannabis ja viina) Rapussa on tupakantumppeja usein ja myös tuhkaa, viimeksi tänään mun oveni edessä oli tupakantumppi.

Olen ainut "normaali" ihminen tästä talosta ja nuorikin vielä, on erittäin epämukavaa asua alkoholistien seassa ja en astu käytävään jos siellä joku muu liikkuu. Voinko tuosta kannabiksen hajusta johonki ilmoittaa? Mä en itse ole nipo tai mitenkään "kaikki päihteet laittomaksi" mutta mä en jaksa enää tätä menoa, kuvottavaa. 

ps. meluhäiriöistä ja ahdistelusta puhumattakaan, ne ovat taas eri lukunsa.. eikä kiinnosta isännöitsijää..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:35"]Juoppojen ja huumeidekäyttäjienkin pitää asua jossain. Jos saat ne sieltä häädettyä, menevät jonkun muun talon ongelmaksi. Jos olet ap käytännössä sinoa ei-rellestäjä siellä, kannattaisiko kuitenkin itse lähteä? Ihan yleisen edun vuoksi.
[/quote]

Jos päihteidenkäyttö on oikeasti häiritsevää, oikea paikka sellaisille henkilöille on silloin asuntola. Ja sinne useimmat päihteiden ongelmakäyttäjät myös lopulta päätyvät. Eivätkä edes maksamattomien vuokrien takia, koska senhän maksaa sossu joka tapauksessa.

Vierailija
22/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistipä vihaksi tämä ketju! Onneksi luonto hoitaa yleensä nuo päihteidenkäyttäjät lopulta. Eiväthän nuo saa eläessään mitään muuta aikaan, kuin harmia ja kiusaa kanssaihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin eron jälkeen samantapaisessa talossa, jossa tuntui että olin ainoa normaali, työssäkäyvä ja ei-päihdeongelmainen asukas. Itse päätin vaan sopeutua, koska tosiaan minä olin se outo lintu siellä. Ja heti laitoin hakuun numeron asumisoikeusasunnon haulle, että pääsisin pois paikassta jossa jo rappuun tullessa lemahti oksennus ja kusi ja huumeruiskuja löytyi harva se päivä rapusta.

Vierailija
24/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa miten jotkut luulevat että poliisi ryntää paikalle kun sanoo että rapussa haisee kannabis <3 Tiedättekö kun ne ei edes vie huumeita ihmisiltä joiden tietää hankkivan hetken päästä lisää. Eikä mikään rangaistus auta kun ei tollaset naapurin kaltaiset välita vaikka tulis sakkoa (laitetaan entisten perään) tai vaikka pari kk linnaa (no vähän lomailuahan vaan se on).

Osa kaupungin asunnoilla täytetyistä alueista on sellasia slummeja että kyttiä tai ambulanssia ei edes kiinnosta tulla paikalle, tulevat vasta jos on pakko mutta eivät minkään 'rapussa haisee!'-jutun takia.

Vierailija
25/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä tuudittautuko siihen turvaan että teillä on kerrostaloasunnossa ulko-ovi. Poikien kanssa koitettiin purkukohteessa mitä tommonen ovi kestää kun miehellä on kädessä pelkkä vasara. Tulos oli alle minuutti ja ovi oli auki. Kiirettä pitää poliisilla jos meinaavat paikallle ehtiä.

Vierailija
26/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:42"]

Älkää ikinä tuudittautuko siihen turvaan että teillä on kerrostaloasunnossa ulko-ovi. Poikien kanssa koitettiin purkukohteessa mitä tommonen ovi kestää kun miehellä on kädessä pelkkä vasara. Tulos oli alle minuutti ja ovi oli auki. Kiirettä pitää poliisilla jos meinaavat paikallle ehtiä.

[/quote]

Jep. Mä asuin nuorena Salossa pahamaineisella Ollikkalan alueella kaupungin talossa ja kerran kävi niin, että eräs talon juoppo ei tyytynytkään vain rämpyttämään ovikelloa ja örisemään siellä oven takana, vaan tuli kirveen kanssa sisään. Ei onneksi tullut minua tappamaan vaan kysymään että onko viinaa, ja rauhoittui ja meni pois kun löytyi viinipullo jonka annoin miehelle. Poliisille soitin toki, mutta nekin kehottivat etsimään rauhallisemman asuinpaikan lähinnä...

Vierailija
27/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:35"]Juoppojen ja huumeidekäyttäjienkin pitää asua jossain. Jos saat ne sieltä häädettyä, menevät jonkun muun talon ongelmaksi. Jos olet ap käytännössä sinoa ei-rellestäjä siellä, kannattaisiko kuitenkin itse lähteä? Ihan yleisen edun vuoksi.
[/quote]

Periaate. Näinhän se on, mutta roskasakin pitäisi olla se altavastaaja osapuoli, jonka pitää lähteä, kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
28/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi asuntoa jos löydät asunnon vaikka yksityiseltä niin ttakuuvuokra ei ole olngelma. Takuuvuokran saa aina sossusta. Kuuluu siis lähes kaikille ja ei ole tulojaa. Varmaan joku raja tietysti takuuvuokran suuruudessa,mutta se on käsittääkseni korkea.

Vierailija
29/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tulorajaa,kun tuota takuuvuokraa hakee sossusta!:)

Vierailija
30/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:29"]

Hauskaa miten jotkut luulevat että poliisi ryntää paikalle kun sanoo että rapussa haisee kannabis <3 Tiedättekö kun ne ei edes vie huumeita ihmisiltä joiden tietää hankkivan hetken päästä lisää. Eikä mikään rangaistus auta kun ei tollaset naapurin kaltaiset välita vaikka tulis sakkoa (laitetaan entisten perään) tai vaikka pari kk linnaa (no vähän lomailuahan vaan se on).

Osa kaupungin asunnoilla täytetyistä alueista on sellasia slummeja että kyttiä tai ambulanssia ei edes kiinnosta tulla paikalle, tulevat vasta jos on pakko mutta eivät minkään 'rapussa haisee!'-jutun takia.

[/quote]

Tuohan on ihan hyvä politiikka. Vielä kun saisi laajennettua siihen, että yliannostuksia ei hoidettaisi, niin saisi päivystusjonojakin lyhennettyä.

Vierailija
31/37 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuispa munki rapussa tollanen viherpeukalo :)

Vierailija
32/37 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siis asun kaupungin asunnossa ja tämä talo (rappu) on ihan järkyttävä. Rappu on täynnä alkoholisteja, aikuisia ja keski-ikäisiä iältään. Ei yhtään lapsia, epämääräistä porukkaa ja jokaisella vähintäänkin alkoholiongelma. Aiemmin käytävässä haisi vain välillä mieto kannabiksen haju mutta nyt se on ongelma. Meinaan yökkiä joka kerta kun astun ovesta ulos, se on erittäin vahva ja tuju haju, en tiedä mitä kannabislaatua nuo polttelevat mutta niin hirveä haju että oon ihan vihainen. Jos satun välioven unohtamaan auki niin mun kämppä haisee myös kukalta. Tiedän mistä asunnosta tämä haju tulee. Siinä ovella lappaa kokoajan eri juoppoja huutamassa ja koputtelemassa oveen päästäkseen sisään. Jos tämän asunnon asukas on ollut hississä ennen mua niin joudun käyttämään rappusia hajun takia (kusi, kannabis ja viina) Rapussa on tupakantumppeja usein ja myös tuhkaa, viimeksi tänään mun oveni edessä oli tupakantumppi.

Olen ainut "normaali" ihminen tästä talosta ja nuorikin vielä, on erittäin epämukavaa asua alkoholistien seassa ja en astu käytävään jos siellä joku muu liikkuu. Voinko tuosta kannabiksen hajusta johonki ilmoittaa? Mä en itse ole nipo tai mitenkään "kaikki päihteet laittomaksi" mutta mä en jaksa enää tätä menoa, kuvottavaa. 

ps. meluhäiriöistä ja ahdistelusta puhumattakaan, ne ovat taas eri lukunsa.. eikä kiinnosta isännöitsijää..

Ilmoitat huumekäryistä toki poliisille, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
33/37 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no kyllä ne tuosta naapurista kantoivat puskat pois ihan yhdellä puhelinsoitolla.

Vierailija
34/37 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään. Meidän rapussa asuvat kaksi, jotka myyvät pilveä toisilleen ja ramppaavat rapussa aamusavuja kysyen toisiltaan vuorotellen.

Vierailija
35/37 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iinä mitään, meidän rapussa asuu kaksi pilvenpolttajaa jotka myyvät kannabista toisilleen ja ramppaavat rapussa aamusavuja toisiltaan kysyen.

Vierailija
36/37 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet köyhä ja asut kaltaistesi joukossa. Se siitä.

Vierailija
37/37 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no kyllä ne tuosta naapurista kantoivat puskat pois ihan yhdellä puhelinsoitolla.

Oot nolo vasikka. Häpeäisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi