luottokortilla maksaminen?
maksatko luottokortilla kaupassa? kuinka usein? milaista tavaraa ostat luotolla? nolottaako luotolla ostaminen?
Kommentit (27)
Jos kateinen varastetaan se on sitten mennyt. Jos luottokorttiani kayttaa varas en meneta mitaan. Mista ihmeesta teilla on sellainen kasitys etta luottokortin kayttaja on velkainen. Mina maksan laskuni aina ennen erapaivaa ja luottorajani on $25,000.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:43"]
Jos kateinen varastetaan se on sitten mennyt. Jos luottokorttiani kayttaa varas en meneta mitaan. Mista ihmeesta teilla on sellainen kasitys etta luottokortin kayttaja on velkainen. Mina maksan laskuni aina ennen erapaivaa ja luottorajani on $25,000.
[/quote]
Suomalaisilla on hassuja käsityksiä joskus lainoista ja velasta...
Mulla ei ole varsinaisesti mitään käsitystä luottokortista. Mulla ei sitä ole, koska vielä ei ole tullut eteen hetkeä, jolloin sitä olisin tarvinnut. Ei kaikki käy hotelleissa tai vuokraa autoja.
Maksan ihan kaiken luottokortilla. Kaikki S-ryhmän ostokset S-Visalla (maksutapaetu) ja muut ostokset Finnair MasterCardilla (Finnairin pisteitä). Ei ole väliä ostanko ruokaa vai pesukoneen, kaiken maksan luottokortilla.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:53"]
Mulla ei ole varsinaisesti mitään käsitystä luottokortista. Mulla ei sitä ole, koska vielä ei ole tullut eteen hetkeä, jolloin sitä olisin tarvinnut. Ei kaikki käy hotelleissa tai vuokraa autoja.
[/quote] Sehan on ihan sama asia kuin kateinen kun maksat laskusi ajallaan, paljon turvallisempi vaan. Maksathan sina sahkolaskusikin ajallaan etka tunne itseasi sahkolaitoksen orjaksi tai jotenkin toisen luokan kansalaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:53"]
[/quote] Sehan on ihan sama asia kuin kateinen kun maksat laskusi ajallaan, paljon turvallisempi vaan. Maksathan sina sahkolaskusikin ajallaan etka tunne itseasi sahkolaitoksen orjaksi tai jotenkin toisen luokan kansalaiseksi.
[/quote]
Ei mulla sitä kohtaan mitään negatiivista olekaan. Mutta siis ei ole tullut hankittua, kun ei sitä ole missään kohtaa elämään tarvittu. Et nyt oikein ymmärtänyt pointtiani.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:31"]
Millä kortilla saa viiden vuoden takuun?
[/quote]
Nordean kultaisella Mastercardilla ainakin silloin oli luottoehdoissa kun itse sen sain. Tuo lisätakuuhan on ainakin muualla maailmassa ihan normaali luottokortin ominaisuus!