syön kerran päivässä, kysymyksiä
Syön siis kerran päivässä, yleensä 9 aikaan illalla tai myöhemmin/aiemmin. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (40)
Säkö olit se, joka kirjoitti Kauneus ja terveys -lehteen samaisesta aiheesta?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:24"]Sulla on varmaan ilmavaivoja.
[/quote]
mistäs näin päättelet? -ap
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:22"]Mikä sun bmi on?
[/quote]
19,7 -ap
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:16"]Kärsit ap kroonisesta aliravitsemuksesta.
[/quote]
epäilen :) -ap
[/quote] Sen kuin epäilet, mutta se kun ei ole uskonasia. Vastauksiasi lukiessa selvisi, että se on sinulla tarkoituskin, kun kerran aamulla nälkä, etkä syö ja torjut näläntunnetta vettä lipsuttamalla. Tiedoksesi, että heroin chic look on totaalisen out. Nyt kauniilla naisella on messevä ahteri ja jäntevä, elinvoimaa huokuva kroppa.
http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja
Tämä taitaa olla ainoa ilmainen paikka missä voit laskea kalorit. Syötä ensin pituus, paino, ikä ja aktiivisuustasosi niin ohjelma laskee päivittäisen kulutuksesi. Toimii vain tuon osoitteen kautta, jos menet kalorilaskurin etusivulle niin vaatii maksullista rekisteröitymistä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:31"]Mikset kuole nälkään?
[/quote]
jaa'a -ap
Ihan normaalia ihmisen toimintaa. Kivikaudellakin syötiin vain kerran päivässä, jos sitäkään ja useimmiten vasta illalla .,. Tosin ihmisen elinikä oli noin 20v, eihän tuo nykyäänkään oo kehitysmaissa kuin sen alle 55v...
Minä teen samoin, mutta ajoitan aterian keskelle päivää. Syön vain silloin kun on nälkä, siksi näin. Saatan kyllä syödä pienen aamupalan (puuroa ja teetä) ja työpäivinä välipalan (hedelmä tai kaksi, mehua yms.)
Olen aina ollut huonosyömäinen, koska ruokailun jälkeen minulle tulee epämukava olo ja alkaa nukuttamaan. Näin siis lapsesta saakka, olin lapsena sairaalloisen laiha koska en suostunut syömään mitään. Nykyään olen normaalipainoinen. Liikuntaa saan siinä kun pyöräilen/kävelen töihin (tunnin matka reippaasti kävellen)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:56"]
Ihan normaalia ihmisen toimintaa. Kivikaudellakin syötiin vain kerran päivässä, jos sitäkään ja useimmiten vasta illalla .,. Tosin ihmisen elinikä oli noin 20v, eihän tuo nykyäänkään oo kehitysmaissa kuin sen alle 55v...
[/quote]
Eiköhän ne kuolleet silloin kivikaudella ihan muista syistä kuin kerran päivässä aterioinnin takia.
Sukulaiseni söi 1-2 kertaa päivässä vuosikymmeniä. Nyt on 70 ja terve kuin pukki.
Mulla on myös kaveri joka ennen söi kerran päivässä. Nyt on vähän petrannut, syö jopa 3 kertaa päivässä! :D Hänellä saattoi mennä vaikka kaksikin vuorokautta syömisten välillä, jos kännäsi ja poti krapulaa välillä. Mutta! Hän on lievästi ylipainoinen! Joku ihme säästöliekki vissiin päällä tai jotain.
.
Millaiset ruokailutavat sulla oli ap lapsuudenkodissa? Tuon mun kaverin kotona oli tosi kummallista, selitti että on tottunut olemaan nälässä kun ruoka saattoi olla vasta klo 22 illalla ja varmaan parhaimmillaan joskus klo 20... :O
Miksi syöt vain kerran päivässä? Eikö sinun tee mieli tai ole nälkä, tai oletko kenties syömishäiriöinen?
Mitä teet esim koulussa tai töissä lounastauolla, kun muut syövät?
meillä töissä on myös yksi joka ei syö koko päivänä yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:28"]Mulla on myös kaveri joka ennen söi kerran päivässä. Nyt on vähän petrannut, syö jopa 3 kertaa päivässä! :D Hänellä saattoi mennä vaikka kaksikin vuorokautta syömisten välillä, jos kännäsi ja poti krapulaa välillä. Mutta! Hän on lievästi ylipainoinen! Joku ihme säästöliekki vissiin päällä tai jotain.
.
Millaiset ruokailutavat sulla oli ap lapsuudenkodissa? Tuon mun kaverin kotona oli tosi kummallista, selitti että on tottunut olemaan nälässä kun ruoka saattoi olla vasta klo 22 illalla ja varmaan parhaimmillaan joskus klo 20... :O
[/quote]
mä olin sairaalloisen alipainoinen koko lapsuuden, pakottamalla sain syödyksi ihan pienen määrän ruokaa. Äiti aina uskollisesti jakso ruokaa jatkaa maidolla ja istuttaa mua pöydässä, kiitos hänelle pitkäjänteisyydestä:) -ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:32"]Miksi syöt vain kerran päivässä? Eikö sinun tee mieli tai ole nälkä, tai oletko kenties syömishäiriöinen?
Mitä teet esim koulussa tai töissä lounastauolla, kun muut syövät?
[/quote]
Ei oikestaan tee mieli syödä,ja silloin kun tekee mieli nii ei vaan tuu syötyä.
Töissä mulla ei oo virallisia lounastaukoja, joten en niitä pidä. -ap
Sinulla on todella nuutuneet ja väsyneet tahmaiset pökäleet.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:16"]Kärsit ap kroonisesta aliravitsemuksesta.
[/quote]
epäilen :) -ap