Pyytävätkö elokuvateatterit nyt järjestään koronapassin?
Kommentit (8)
Itse kävisin jossain päivänäytöksissä joissa yleensä ollut vain muutama ihminen, mutta enpä rokottamattoman pääse, kun on niin suuri riski tartuttaa tai saada korona liki tyhjässä salissa. Ei tässsä terveyden kanssa ole enää mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävisin jossain päivänäytöksissä joissa yleensä ollut vain muutama ihminen, mutta enpä rokottamattoman pääse, kun on niin suuri riski tartuttaa tai saada korona liki tyhjässä salissa. Ei tässsä terveyden kanssa ole enää mitään tekemistä.
No tulihan se sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan, koska kahdesti rokotetut sekä levittävät tautia muita enemmän että ovat eniten vaarassa sairastua omikroniin.
Täällä ei tarvitse passia (vielä) mihinkään.
On teillä ainakin tyhjä elämä. Ettekö te oo moneen kertaan vakuuttanu, että ette ole mihinkään menossa muutenkaan. Koittakaa päättää.
Koko tänä korona-aikana mulla on koronavilkku pärähtänyt kerran. Se oli täyden salin James Bond-leffan jälkeen.
Kummallista. Luulisi, että eka ajatus olisi googlata. Mutta eka teko onkin etsiä vauva.fi.
Ennustan sen perusteella trollien saapumista ketjuun.