Olen totaalisesti luovuttanut miesten suhteen
Olen aina ollut se osapuoli, joka on tullut jätetyksi. Niin monia lupauksia on petetty ettei mulla ole enää luottoa miehiin. Nytkin olisi taas ollut yksi, joka halusi nähdä ihan 'oikeilla' treffeillä mutten vaan jaksa enää kun kyllä sen jo tietää miten siinä tulee käymään :( En enää usko, että mussa olisi yhtään mitään miksi joku edes haluaisi suhteeseen kun sinkkuina on niin kauniita ja hyviä naisia, joista muutenkin valita. Pakko avautua kun ystävät eivät ymmärrä lainkaan miksi olen jättänyt nämä kuviot.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:59"]Ette te 'miehet on paskoja' tajua mun aloitusta. Ei kyse ole mulla siitä, että pitäisin miehiä paskoina vaan en pysty luottamaan niihin enkä usko yhdenkään miehen mua haluavan. Aika iso ero noiden kahden asian välillä.[/quote]
Eikö tuota itsetunto-ongelmaa kannattaisi hoitaa jotenkin. Sinkkuna on varmaan naisena mukavaa, mutta väitän, että useimmalla naisellakin on mukavampaa elämänkumppanin kanssa.
Kokeile vaikka jotain uutta tutustumisessa. Tee vaikka aloite. Ne miehet, jotka tekevät eniten aloitteita ja antavat parhaan pinnallisen ensivaikutelman, eivät yleensä halua muuta kuin seksiä.
Itsekin olen menettänyt toivoni naisten suhteen. Minut on aina jätetty ja nyt kun olen nykyään työtön niin ei enää ketään kiinnosta edes sitä vähää. Tuntuu että kaikilla naisilla on vaan lasten saaminen ja miehen rahastus mielessä ja muuten ei ole niin väliä sillä miehellä itsellään.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:59"]Ette te 'miehet on paskoja' tajua mun aloitusta. Ei kyse ole mulla siitä, että pitäisin miehiä paskoina vaan en pysty luottamaan niihin enkä usko yhdenkään miehen mua haluavan. Aika iso ero noiden kahden asian välillä.[/quote]
Eikö tuota itsetunto-ongelmaa kannattaisi hoitaa jotenkin. Sinkkuna on varmaan naisena mukavaa, mutta väitän, että useimmalla naisellakin on mukavampaa elämänkumppanin kanssa.
Kokeile vaikka jotain uutta tutustumisessa. Tee vaikka aloite. Ne miehet, jotka tekevät eniten aloitteita ja antavat parhaan pinnallisen ensivaikutelman, eivät yleensä halua muuta kuin seksiä.
[/quote]
Olen tehnytkin. Ja mun exät on kaikki ihan eri paikoista kun baareista, ihan hiljalleen tutustumalla ollaan edetty ja vaikuttaneet aluksi aina luotettavilta ja unelmavävymateriaalilta. Totuus sitten aivan toinen. Minkä mä sille voin, että olen niin paska että mut voi jättää mm. lopettamalla yhteydenpidon kun seinään. Muita en jaksa edes kertoa.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:06"]Kaikki suhteet päättyvät joskus, viimeistään kuolemaan. Kyllä minunkin kaikki suhteeni ovat päättyneet siihen, että ero on tullut toisen aloitteesta. Entä sitten? Minusta ne vuodet siinä ensitreffien ja eron välissä ovat ne ratkaisevat.
[/quote]
Eikö muka sattunut? Eikö menneiden vuosien päällä ole nyt synkkää varjoa jos on jätetty aivan paskasti?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:55"]
Itsekin olen menettänyt toivoni naisten suhteen. Minut on aina jätetty ja nyt kun olen nykyään työtön niin ei enää ketään kiinnosta edes sitä vähää. Tuntuu että kaikilla naisilla on vaan lasten saaminen ja miehen rahastus mielessä ja muuten ei ole niin väliä sillä miehellä itsellään.
[/quote]
Hae seuraa toisista työttömistä naisista.
[/quote]
Eipä työttömät naiset eroa mitenkään muista naisista, ihan samat vaatimukset miehelle 1.työ/raha 2.lasten tuottaminen.
[/quote]
sun ongelmasi on tuo lassukkamainen suhtautuminen naisiin, oletat jo valmiiksi, että KAIKKI naiset ovat keskenään samanlaisia ja varmaan uuden naisen tavattuasi alat ladella sille noita syytöksiä ihan vain sukupuolensa vuoksi. Sit sun mielestä vika on vain naisissa, kun jäät yksin.
Te lassukat ette edes ymmärrä niitä todellisia syitä yksinjäämiseenne.
Mun exä petti, kun olin vauvamme kanssa kotona. Erottiin ja olin aivan säpäleinä monta vuotta. No kappas, nykyinen petti myös, TAAS kun olin vauvan kanssa kotona! Ei erottu, koska hän haluaa korjata kaiken. Voitte vaan kuvitella kuinka hyvä fiilis mulla on itsestäni, taidan olla todella laadukas tyttöystävä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:06"]Kaikki suhteet päättyvät joskus, viimeistään kuolemaan. Kyllä minunkin kaikki suhteeni ovat päättyneet siihen, että ero on tullut toisen aloitteesta. Entä sitten? Minusta ne vuodet siinä ensitreffien ja eron välissä ovat ne ratkaisevat. [/quote] Eikö muka sattunut? Eikö menneiden vuosien päällä ole nyt synkkää varjoa jos on jätetty aivan paskasti?
[/quote]
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta ajattelen samoin kuin hän. En ole koskaan oikein ymmärtänyt sitä, miksi suhteen pituus on joku itseisarvo joilekin ihmisille. Itselläni on aina ollut asenne, että nautin niin kauan kuin on kivaa enkä murehdi sitä koska suhde loppuu. Loppuu sitten kun loppuu, siitä selviää kuten on selvinnyt ennenkin.
Kyllähän ero toki sattuu, mutta kipukin kuuluu elämään enkä minä sitä ainakaan pelkää. Itken itkuni ja jatkan elämääni. Ei niistä menneistä loppuneista suhteista mitään synkkää varjoa ole jäänyt vuosien päälle. Hyviä muistoja on pääosin niistäkin suhteista joilla oli paskainen loppu.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:06"]Kaikki suhteet päättyvät joskus, viimeistään kuolemaan. Kyllä minunkin kaikki suhteeni ovat päättyneet siihen, että ero on tullut toisen aloitteesta. Entä sitten? Minusta ne vuodet siinä ensitreffien ja eron välissä ovat ne ratkaisevat. [/quote] Eikö muka sattunut? Eikö menneiden vuosien päällä ole nyt synkkää varjoa jos on jätetty aivan paskasti?
[/quote]
Totta kai ero sattuu, mutta kyllä tasapainoinen ja kypsä ihminen pystyy sen käsittelemään. Ero ei muuta sitä, oliko suhteessa onnellinen vai ei.
[/quote]
[/quote]
Eipä työttömät naiset eroa mitenkään muista naisista, ihan samat vaatimukset miehelle 1.työ/raha 2.lasten tuottaminen.
[/quote]
vaikutat tyhmältä yleistäjältä, joka ruikuttaa saamattomuuttaan ja miesasiamiesmäisesti uhriutuu ja näkee kaiken vian vain naisissa.
tapailin kerran sun kaltaista työtöntä miestä ja se oli helvettiä, koska tyyppi oli ensinnäkin täysin nettiriippuvainen ja toisekseen totaalisen kunnianhimoton, ei kiinnostunut kouluttautumaan, tai hakemaan töitä. Kun mä kannustin häntä työnhakuun ihan vain siksi, että hänellä olisi ollut päivisin muutakin tekemistä kuin internet, niin mies alkoi syyttää mua siitä että ei kelpaa mulle, että hänen pitäisi tietenkin olla rikas ja korkeakoulutettu, kuten kaikki naiset toivovat. Hän oli äärettömän laiska, eikä asettanut elämälleen mitään tavoitteita. Varmaan edelleenkin hän syyttää vain naisia kaikesta ja jatkaa elämäänsä nettiaddiktina valittajana.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
sun ongelmasi on tuo lassukkamainen suhtautuminen naisiin, oletat jo valmiiksi, että KAIKKI naiset ovat keskenään samanlaisia ja varmaan uuden naisen tavattuasi alat ladella sille noita syytöksiä ihan vain sukupuolensa vuoksi. Sit sun mielestä vika on vain naisissa, kun jäät yksin.
Te lassukat ette edes ymmärrä niitä todellisia syitä yksinjäämiseenne.
[/quote]
Naisten hypergamia on syynä. Työttömiä naisia ei löydy sinkkuna yhtään kappaletta, koska naiset pariutuvat ylöspäin ja työttömille naisille kelpaa melkein kuka vaan mies joka käy töissä. Naiset joilla itsellään on enemmän rahaa vaativat sitä enemmän mieheltäkin. Sen enempää syyttelemättä voit kokeilla itse hakea deittipalveluista naisia jotka "a) Eivät halua lapsia b) ovat työttömiä", jos alkuperäisiä osumia olisi vaikka 1000 niistä putoaa 99% pois tuolla karsinnalla.
Enkä tapaa uusia naisia, joten oletuksesi on jo siinä osin väärä, ei ole ketään ketä tavata. Eikä tässä mitään syytöksiä ladella, vaan ihan puhdasta faktaa millainen tilanne on käytännössä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:33"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
vaikutat tyhmältä yleistäjältä, joka ruikuttaa saamattomuuttaan ja miesasiamiesmäisesti uhriutuu ja näkee kaiken vian vain naisissa.
tapailin kerran sun kaltaista työtöntä miestä ja se oli helvettiä, koska tyyppi oli ensinnäkin täysin nettiriippuvainen ja toisekseen totaalisen kunnianhimoton, ei kiinnostunut kouluttautumaan, tai hakemaan töitä. Kun mä kannustin häntä työnhakuun ihan vain siksi, että hänellä olisi ollut päivisin muutakin tekemistä kuin internet, niin mies alkoi syyttää mua siitä että ei kelpaa mulle, että hänen pitäisi tietenkin olla rikas ja korkeakoulutettu, kuten kaikki naiset toivovat. Hän oli äärettömän laiska, eikä asettanut elämälleen mitään tavoitteita. Varmaan edelleenkin hän syyttää vain naisia kaikesta ja jatkaa elämäänsä nettiaddiktina valittajana.
[/quote]
Vaikutat tyypilliseltä naiselta joka saa kaiken ihan helvetin helpolla, eikä koskaan tarvitse kohdata mitään ongelmia ja sitten oletat että miehilläkin olisi yhtä helppoa, jos he olisivat niin hyviä kuin sinä itse olet.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:17"]Olen tehnytkin. Ja mun exät on kaikki ihan eri paikoista kun baareista, ihan hiljalleen tutustumalla ollaan edetty ja vaikuttaneet aluksi aina luotettavilta ja unelmavävymateriaalilta. Totuus sitten aivan toinen.
Onko noilla miehillä jotain yhteistä? Ihastutko esimerkiksi luonteenpiirteisiin, jotka liittyvät sikamaisuuteen? Voisitko harkita tutustumista erilaisiin miehiin?
Minkä mä sille voin, että olen niin paska että mut voi jättää mm. lopettamalla yhteydenpidon kun seinään. Muita en jaksa edes kertoa.
Et varmaan mitään. Suhteet voivat päättyä huonosti ja normaalisti mukavakin ihminen voi olla siinä tilanteessa kusipää, esimerkiksi pelkuruuttaan. Mutta voisit yrittää muuttaa sitä, että ajattelet itse olevasi paska, jos mies on paska. Naiset aina syyttävät miehiä omien vikojen ja ongelmien ulkoistamisesta, mutta väitän, että se on ihmiselle itselleen terveempi ja parempi ajattelutapa kuin itsen syyttäminen muidenkin ongelmista.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vaikutat tyypilliseltä naiselta joka saa kaiken ihan helvetin helpolla, eikä koskaan tarvitse kohdata mitään ongelmia ja sitten oletat että miehilläkin olisi yhtä helppoa, jos he olisivat niin hyviä kuin sinä itse olet.
[/quote]
Haista paska. Olen kasvanut lastenkodissa ja elänyt tosi rankan elämän. Olen tehnyt nuorena taustani vuoksi täysillä työtä kyetäkseni sopeutumaan normaalisti yhteiskuntaan, opiskellut kovasti ja tällä hetkellä työskentelen yksityisyrittäjänä. En ole KOSKAAN ollut kenestäkään miehestä taloudellisesti riippuvainen.
Olet kommenteillasi paljastanut todelliset ongelmasi, oletat tuntevasi kaikki naiset ihan yksilöstä riippumatta, koska et arvosta naisia ja mielestäsi he ovat yhtä ja samaa massaa vailla yksilöllisiä eroja. On aivan sairasta ajatella noin!! Tossa kieroutuneessa tavassasi yleistää on se syy miksi sinua vältellään, ei työttömyydessäsi.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Haista paska. Olen kasvanut lastenkodissa ja elänyt tosi rankan elämän. Olen tehnyt nuorena taustani vuoksi täysillä työtä kyetäkseni sopeutumaan normaalisti yhteiskuntaan, opiskellut kovasti ja tällä hetkellä työskentelen yksityisyrittäjänä. En ole KOSKAAN ollut kenestäkään miehestä taloudellisesti riippuvainen.
Olet kommenteillasi paljastanut todelliset ongelmasi, oletat tuntevasi kaikki naiset ihan yksilöstä riippumatta, koska et arvosta naisia ja mielestäsi he ovat yhtä ja samaa massaa vailla yksilöllisiä eroja. On aivan sairasta ajatella noin!! Tossa kieroutuneessa tavassasi yleistää on se syy miksi sinua vältellään, ei työttömyydessäsi.
[/quote]
Haista itse, tulet haukkumaan minua ilman mitään pohjaa väitteillesi ja kuvittelet olevasi jotenkin parempi. Minun "ongelmani" etten löydä naista tekee minusta jotenkin "tyhmän, saamattoman" yms yms. Mistäs sinä tiedät mitä minä olen tehnyt elämäni aikana, puhumattakaan mitään älykkyydestäni, et yhtään mistään, itse vedät idioottimaisia oletuksia ja raivoat tuntemattomalle netissä, mieti itse mitä se kertoo sinun älykkyydestä.
Miehet ovat aina olleet se heikompi astia. En ole koskaan taloudellisesti yrittänyt hyötyä kenestäkään. Olen ollut itsenäinen ja minusta ei ole tarvinnut olla huolissaan. Minulle ei ole tarvinnut tuoda rahaa eikä tehdä lapsia. Mutta miehet eivät taas ole pärjänneet tällaisessa suhteessa, vaan kaivanneet hoitajaa ja taloudellista turvan antajaa sekä orjallisen perinteistä keskiluokkaista elämää kulissien takia. Se mitä yleensä on sanottu naisista, pätee täydellisesti minun kohdallani miehiin. Miehet ovat olleet silmissäni munattomia sosiaalisia loisia ja myös keskenkasvuisia, uusavuttomia ipanoita. Eikä miehellä lisäksi ole ollut omaa moraalista selkärankaa. Monet ovat hakeneet minusta vain palkintotyttöystävää tai -vaimoa, mutta pettyneet sitten kun en suostu näyttelemään sellaista roolia, vaan haluan kahden omilla jaloillaan seisovan, itsenäisen ihmisen, tasa-arvoisen suhteen.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:46"]
Onko noilla miehillä jotain yhteistä? Ihastutko esimerkiksi luonteenpiirteisiin, jotka liittyvät sikamaisuuteen? Voisitko harkita tutustumista erilaisiin miehiin?
Et varmaan mitään. Suhteet voivat päättyä huonosti ja normaalisti mukavakin ihminen voi olla siinä tilanteessa kusipää, esimerkiksi pelkuruuttaan. Mutta voisit yrittää muuttaa sitä, että ajattelet itse olevasi paska, jos mies on paska. Naiset aina syyttävät miehiä omien vikojen ja ongelmien ulkoistamisesta, mutta väitän, että se on ihmiselle itselleen terveempi ja parempi ajattelutapa kuin itsen syyttäminen muidenkin ongelmista.
[/quote]
Yhteistä on ollut korkeakoulutus ja vähän valtavirrasta poikkeavat mielenkiinnonkohteet (pelaaminen, muu kotona puuhastelu).
Ennen ajattelinkin olevani OK, mutta nyt kun olen kokenut että miehille en selvästikään ole olisi täyttä hulluutta kuvitella, että olisin oikeasti hyvä jollain tavalla.
ap
Sinulla on ollut huono tuuri tai ehkä tiedostamattasi hakeudut tietynlaiseen sinulle loppujen lopuksi sopimattomaan seuraan. Itse olin nuorempana sellainen, että kunnolliset mukavat miehet eivät ollenkaan kiinnostaneet vaan sellaiset, jotka sitten osoittautuivat patologisiksi valehtelijoiksi tai muuten erittäin hankaliksi. Tiedostin kyllä että minun pitäisi muuttaa suhtautumistani mutta se ei käynyt käden käänteessä. Eli kunnollisia luotettavia miehiä on, mutta heidän luokseen pitää osata ja osata myös jäädä.
[/quote]
Jos naisella alkaa olla jo ikää ja haluaa lapsia, niin ei sitä miestä etsitä vain toimivien siittiöiden perusteella vaan myös miehen itsensä perusteella...
Jos sinä et halua lapsia ollenkaan, niin etsi naista, joka ei myöskään halua.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:06"]
Ja te oikeasti vaan pilaatte mun keskustelun alkamalla riitelemään tästä työttömyys/naisasiasta :(
[/quote]
Olisit iloinen että keskusteluasi nostetaan sivun yläreunaan.