Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen totaalisesti luovuttanut miesten suhteen

Vierailija
10.03.2015 |

Olen aina ollut se osapuoli, joka on tullut jätetyksi. Niin monia lupauksia on petetty ettei mulla ole enää luottoa miehiin. Nytkin olisi taas ollut yksi, joka halusi nähdä ihan 'oikeilla' treffeillä mutten vaan jaksa enää kun kyllä sen jo tietää miten siinä tulee käymään :( En enää usko, että mussa olisi yhtään mitään miksi joku edes haluaisi suhteeseen kun sinkkuina on niin kauniita ja hyviä naisia, joista muutenkin valita. Pakko avautua kun ystävät eivät ymmärrä lainkaan miksi olen jättänyt nämä kuviot.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sama ongelma. Kerta toisensa jälkeen käy niin että mies lopettaa yhteydenpidon ihan yllättäen, otettu jo uusi nainen kuvioihin ja vastauksia en saa vaikka kysyn. Mua on loukattu niin paljon etten jaksa uskoa kelpaavani sellaisena kuin olen.

Vierailija
42/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:55"]

Itsekin olen menettänyt toivoni naisten suhteen. Minut on aina jätetty ja nyt kun olen nykyään työtön niin ei enää ketään kiinnosta edes sitä vähää. Tuntuu että kaikilla naisilla on vaan lasten saaminen ja miehen rahastus mielessä ja muuten ei ole niin väliä sillä miehellä itsellään.

[/quote]

Hae seuraa toisista työttömistä naisista.

[/quote]

Eipä työttömät naiset eroa mitenkään muista naisista, ihan samat vaatimukset miehelle 1.työ/raha 2.lasten tuottaminen.

[/quote]

vaikutat tyhmältä yleistäjältä, joka ruikuttaa saamattomuuttaan ja miesasiamiesmäisesti uhriutuu ja näkee kaiken vian vain naisissa.

tapailin kerran sun kaltaista työtöntä miestä ja se oli helvettiä, koska tyyppi oli ensinnäkin täysin nettiriippuvainen ja toisekseen totaalisen kunnianhimoton, ei kiinnostunut kouluttautumaan, tai hakemaan töitä. Kun mä kannustin häntä työnhakuun ihan vain siksi, että hänellä olisi ollut päivisin muutakin tekemistä kuin internet, niin mies alkoi syyttää mua siitä että ei kelpaa mulle, että hänen pitäisi tietenkin olla rikas ja korkeakoulutettu, kuten kaikki naiset toivovat. Hän oli äärettömän laiska, eikä asettanut elämälleen mitään tavoitteita. Varmaan edelleenkin hän syyttää vain naisia kaikesta ja jatkaa elämäänsä nettiaddiktina valittajana.

[/quote]

Vaikutat tyypilliseltä naiselta joka saa kaiken ihan helvetin helpolla, eikä koskaan tarvitse kohdata mitään ongelmia ja sitten oletat että miehilläkin olisi yhtä helppoa, jos he olisivat niin hyviä kuin sinä itse olet.

[/quote]

Haista paska. Olen kasvanut lastenkodissa ja elänyt tosi rankan elämän. Olen tehnyt nuorena taustani vuoksi täysillä työtä kyetäkseni sopeutumaan normaalisti yhteiskuntaan, opiskellut kovasti ja tällä hetkellä työskentelen yksityisyrittäjänä. En ole KOSKAAN ollut kenestäkään miehestä taloudellisesti riippuvainen. 

Olet kommenteillasi paljastanut todelliset ongelmasi, oletat tuntevasi kaikki naiset ihan yksilöstä riippumatta, koska et arvosta naisia ja mielestäsi he ovat yhtä ja samaa massaa vailla yksilöllisiä eroja. On aivan sairasta ajatella noin!! Tossa kieroutuneessa tavassasi yleistää on se syy miksi sinua vältellään, ei työttömyydessäsi.

[/quote]

Haista itse, tulet haukkumaan minua ilman mitään pohjaa väitteillesi ja kuvittelet olevasi jotenkin parempi. Minun "ongelmani" etten löydä naista tekee minusta jotenkin "tyhmän, saamattoman" yms yms. Mistäs sinä tiedät mitä minä olen tehnyt elämäni aikana, puhumattakaan mitään älykkyydestäni, et yhtään mistään, itse vedät idioottimaisia oletuksia ja raivoat tuntemattomalle netissä, mieti itse mitä se kertoo sinun älykkyydestä.

[/quote]

menkää te kaksi naimisiin, olette selvästikin ansainneet toisenne :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:49"]

Mullakin sama ongelma. Kerta toisensa jälkeen käy niin että mies lopettaa yhteydenpidon ihan yllättäen, otettu jo uusi nainen kuvioihin ja vastauksia en saa vaikka kysyn. Mua on loukattu niin paljon etten jaksa uskoa kelpaavani sellaisena kuin olen.

[/quote]

Joo, ei me kaikki naiset olla vaan sellasia jotka kelvattaisiin.

Vierailija
44/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te 'miehet on paskoja' tajua mun aloitusta. Ei kyse ole mulla siitä, että pitäisin miehiä paskoina vaan en pysty luottamaan niihin enkä usko yhdenkään miehen mua haluavan. Aika iso ero noiden kahden asian välillä.

ap

[/quote]

mitäs jos itse oletkin paska? 

mitä sinussa on sellaista miksi joku haluaisi parisuhteen, nyt ihan rehellisesti

Vierailija
45/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:12"]

Ette te 'miehet on paskoja' tajua mun aloitusta. Ei kyse ole mulla siitä, että pitäisin miehiä paskoina vaan en pysty luottamaan niihin enkä usko yhdenkään miehen mua haluavan. Aika iso ero noiden kahden asian välillä.

ap

[/quote]

mitä sinussa on sellaista miksi joku haluaisi parisuhteen, nyt ihan rehellisesti

[/quote]

Idioottiiii! Etkö lukenut koko ketjua? Mähän sanoin jo, etten ole tarpeeksi hyvä ;)

ap

Vierailija
46/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:12"]

ap

[/quote]

[/quote]

Idioottiiii! Etkö lukenut koko ketjua? Mähän sanoin jo, etten ole tarpeeksi hyvä ;)

ap

[/quote]

olet niin lyhytpinnaisen ja töykeän oloinen näissä vastauksissasi, että jospa se mies aina aistii sen ja olet tosiaan kohtalosi ansainnutkin?

Vierailija
47/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:27"]

Mun exä petti, kun olin vauvamme kanssa kotona. Erottiin ja olin aivan säpäleinä monta vuotta. No kappas, nykyinen petti myös, TAAS kun olin vauvan kanssa kotona! Ei erottu, koska hän haluaa korjata kaiken. Voitte vaan kuvitella kuinka hyvä fiilis mulla on itsestäni, taidan olla todella laadukas tyttöystävä.

[/quote]

Ei se pettäminen mitään niin kamalaa ole, jos on vaan yhden kerran juttuja. Melkein kaikki pettää josssain vaiheessa. Itse en tosin ole pettänyt, mutta aika lähellä se oli. Hyvää suhdetta ei kannata pilata menneitä märehtimäällä.

Vierailija
48/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:18"]

olet niin lyhytpinnaisen ja töykeän oloinen näissä vastauksissasi, että jospa se mies aina aistii sen ja olet tosiaan kohtalosi ansainnutkin?

[/quote]

Juupajuu, tiedätkös vain pahimmat pokkuroijat vastaavat ystävällisesti sellaisiin kommentteihin, joissa vihjataan toisen olevan paska. Ei millään pahalla mutta katson nykyisin vain itselläni oikeuden haukkua itseäni paskaksi, siihen en etenkään kenenkään av-nobodyn apua tarvitse :)

ps. Jos ymmärtäisit lukemaasi tajuaisit, ettei tämän ketjun tarkoituksena ole muuttaa kohtaloani vaan avautua ja kuulla onko muita samassa tilanteessa olevia.

Vierailija
49/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:15"]

Sama juttu! Miehet on ihan paskoja.

[/quote]

Miesvihaa ei puolustella sillä, että on naisvihaa. Samanlaisia vihaajia te molemmat olette - niin huorittelijat kuin paskoittelijat. 

:D kohta palstan miesasiamiehet ovat ulvomassa kuorossa "miesvihaa!!!". Se puolestaan ei ole naisvihaa, että nuo samat ulvojat huorittelevat täällä naisia päivittäin ja kirjoittelevat, että naisen ihmisarvo on nolla, naiset ovat kaikki huoria jne. 

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi