minkä asian ostaminen kaupasta nolottaa eniten?
Minua nolottaa eniten ostaa vessapaperia. Joo tiedän kyllä että se on typerää, mutta laitan aina miehen ostamaan vessapaperit. Kuukautissiteet eivät nolota. Muita höpsöjä?
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:51"]
Seiska-lehden ja tämä on tosi.
[/quote]
Sietääkin hävetä!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:51"]
Seiska-lehden ja tämä on tosi.
[/quote]
Sietääkin hävetä!
[/quote]
Tosi harvoin ostan, koitan piilottaa Hustlerin sisälle.
Omaan talouteen liittyvää, ei ole mitään mikä nolottaisi. Mutta käyn aina välillä kaverin äidille kaupassa ja se haluaa tupakkaa, sätki ja filttereitä itse asiassa, no sama asia! Silloin hävettää kun niitä pitää pyytää!
Falloksen kaltaiset vihannekset ja hk:n siniset. Naamastani näkee kauas, että en ole saanut munaa aikoihin.
Peräpukamavoiteen osto kyllä vähän nolotti. Eipä oikein muu ole nolottanut..
Paitsi joskus vuosia sitten häpesin kyllä silmät päästäni kun piti krapuloissaan marssia jälkiehkäisyä ostamaan. Ja joskus silloin kun lopetin kasvissyönnin niin alkuun nolotti ostaa lihatuotteita.
Myyjänä säälitti yhden teinitytön puolesta, joka oli ostamassa siteitä ja viivakoodi ei jostain syystä toiminut niin jouduin sitä pakettia kääntelemään siinä jonkun aikaa kun takana oleva jono tuijotti ja tyttö punaisena vieressä..
Kasipäkki kaljaa, salmiakkia, lisää kaljaa ja hämäysporkkana. Ei hävetä, ku on terveellistäkin listalla.
Naapurin mies korjasi mun autoa ja kävin ostamassa sille palkaksi lavan kaljaa ja kartongin tupakkaa. Olin viimeisilläni raskaana, esikoinen mukana, kyllä hävetti ja ihmiset katsoi paheksuvasti.
Kerran ostin terveyssiteitä, suuren suklaalevyn ja laihdutuslehden. Pakkasin ne sellaiseen pieneen läpinäkyvään pussiin. Kotimatkalla huomasin miten tyhmät ostokset mulla on ja tuntui että kaikki tuijottaa niitä ja hävetti kovin. Ja olihan ne tyhmät!
Kaikki epäekologiset asiat: kertakäyttövaipat, leivinpaperi, kertakäyttöiset pursotinpussit, kertakäyttömuoviaterimet, siteet,... Näitä kaikkia siis joskus ostan / olen ostanut, vaikka tiedän että jos en olisi niin laiska, valitsisin toisin. Eineksistä, alkoholista tms. en kanna hitustakaan huonoa omaatuntoa.
Kerran ostin apteekista jälkiehkäisyn, ja kassalla sattui olemaan uskovaisen tuttavaperheen tiukkapipo tytär 20 v, muutaman vuoden nuorempi kuin minä silloin. Oli myöhäistä perääntyä, oli jo huomannut minut. Yritin pitää pokan, mutta jumalauta että nolotti. En edes seurustellut.
Perjantai-illan herkut ylipäätään.
Meillä ei ole autoa, niin usein ostan ruoat kaupasta A työmatkan varrelta ja lähden kotiin tultua vielä lähikaupsta ostamaan viikonloppuherkut. Sit ostankin sieltä vain esim. kokista 2-packin, sipsipussin tai pari ja jotain karkkia. Ja hävettää vaikken ole edes ylipainoinen :)
Olen suht. Laiha mutta joskus hävettää kun ostoksiini kuuluu kaikkea epäterveellistä sipsiä, suklaata, pullaa, jäätelöö ym. :D vsrmaan typerää.mmut silti..ja toinen on raskaustesti
Täällä kanssa yksi, joka häpeää herkkujen ostoa! :D Tai siis silloin kun ostan niitä kerralla paljon. Toisaalta pidän sitä myös ihan positiivisenakin asiana, koska tulee välillä ihan sen takia hillittyä herkkujen määrää.
Raskaustestit! En halua olla raskaana, siksi näin. Varsinkin nolottaa, jos liikun lapsen kanssa. Ajattelee varmaan että toivon sitä kun on jo yksi :D
pari kesää sitte ainoot ostokset kaupasta : siteitä, tamppooneja, vauvanruokaa, raskaustestejä, lonkeroa, kaljaa ja tupakkaa. kävin siis koko kaveriporukan puolesta kaupassa ja tajusin vasta pakatessa kuinka näytän joltain raskaana olevalta yh narkkarilta.
selvennyksenä vielä että vauvanruokaa syödää ihan ite, juhlimaa oltii lähössä mut kaverin piti testi tehä varmuuden vuoks :D
Nykyään ei enää hävetä ostaa mitään. Omaishoitajana olen kantanut kaupasta ja apteekista selkä vääränä aikuisten vaippoja, peräpukamavoidetta, voidetta virtsan ärsyttämään ihoon, lääkkeitä ummetukseen, ripuliin, pahoinvointiin, tekareiden puhdistusainetta... Seassa monesti sitten omia ostoksia, siteitä, kondomeja, mielialalääkkeitä ja vahvoja särkylääkkeitä (migreeni)... Mun ostoshistoriasta voisi luulla, että mun elämä on paljon kiinnostavampaa kuin se onkaan. :)
Nyt kun tulin ajatelleeksi, pienemmällä paikkakunnalla viime kesän jälkeen kannoin viikon aikana varmaan kolme raskaustestiä j kaksi vielä kaverillekin. Itselleni siis sen takia, kun jätin ehkäisyn pois ja "pelkäsin" raskautumista ja kun yksi näytti kahden viikon päästä positiivista, tein varmuuden vuoksi kaksi testiä uudelleen ja siellä oli vaan yks kauppa mistä näitä sai edullisesti! :D Ja AINA siinä kassalla se sama nuori poika, joka ei onneksi sen suuremmin katsonut vaan piippasi kaikki ostamani testit sen viikon aikana :D Ei se silti nolottanut sillon paljonkaan, oli muut asiat mielessä :)
Mä välillä kiemurtelen apteekissa, tuntuu että sieltä joutuu aina hakemaan jotain noloa. Peräpukamavoiteita, hiivatulehduspuikkoja, ummetuslääkettä, akneen eri salvoja ja liikavarpaisiin helpotusta.
Kaikki, siis kaikki nolot vaivat on aina hoidettava apteekissa käymällä. Sit yritän aina pinota niitä purkkeja silleen, et kukaan ei näkis mitä syylävoiteita tällä kertaa.. Pahinta on mennä siihen luukulle jonkun nolon suuvesireseptin kera.
No, nyt kuulostan jo aika vaivaiselta :D Mutta kun hoidan aina myös miehen ja lasten apteekkiostokset niin kertyyhän tota punasteltavaa..