Ihana ulkomaalainen mieheni <3
Olen niin onnellinen, että olen löytänyt itselleni komean, kohteliaan ja romanttisen ulkomaalaisen miehen. Mieheni on sivistynyt, kouluttautunut, kunnianhimoinen ja hyvässä työssä. Hänen kanssaan on niin helppo viettää yhteistä aikaa, esimerkiksi keskustelemalla, menemällä syömään yhdessä, harrastamalla ja matkustamalla yhdessä. Mies myös kunnioittaa minua vilpittömästi ja suuresti ja minä kunnioitan miestäni aivan samalla tavalla. Hän järjestää minulle usein mukavia ja romanttisia yllätyksiä ja ne saavat minut aina niin hyvälle mielelle. Onhan mieheni tietenkin sitten myös todella komea. Hän on pitkä, urheilullinen ja lihaksikas ja hyvin varusteltu myös sieltä. Voin sanoa, että yhteiset hetket makuuhuoneessa ovat täydellistä nautintoa.
Suomalaisiin miehiin en enää ikinä vaihda takaisin. Kokemuksia on suomalaisista miehistäkin ja ne kokemukset olisin mielellään jättänyt väliin. Kauheita jurottajia ja kivikasvoja ovat suomalaiset miehet luonteeltaan. Ajattelevat ensisijaisesti itseään eivätkä kunnioita naistaan tai naisia ylipäänsäkään. Eivätkä ole ulkonäöltäkään mitenkään erityisen komeita. Lihavia tai sitten laihoja luikkuja, ei sellainen ulkomuoto sytytä. Moni harrastaa urheilua vain sen verran ja telkkarin välityksellä, että ravaa jääkaapin ja olohuoneen väliä ja röhnöttävät sohvalla, toisessa kädessä kaukosäädin tai pelikonsoli ja toisessa kädessä pitsaa tai kaljapullo. Kiinnostuksen kohteetkin ovat junttimaisia ja lapsellisia, eivät ole kunnianhimoisia elämässään ja haluavat jatkaa huoletonta teinielämää tai parikymppisen elämää vaikka koko elämänsä. Laukataan yöt ja viikonloput baareissa ja vapaa-ajalla pelataan kotona jotain lapsellisia pelejä. Kämppäkin on usein kuin sikolätti, kun ei siivoaminen kiinnosta. Ja töykeyksiä tulee suusta täyslaidalta naisille ja muillekkin, jos joku pikkuisen huomauttaa jostakin asiasta. Ei suomalaista miestä minulle enää koskaan, ei, ei, EI!
Kommentit (48)
Niin kyllähän me kaikki tiedetään millainen (minkä näköinen) suomalainen nainen mamuihin sekaantuu. Reilusti ylipainoinen, sikaa ja naista hyvin etäisesti muistuttava otus. Hyvin harvoin näkee viehättävää naista mamun kainalossa.
Mulla on ihana ulkomaalainen mies, johon olen ihan hulluna 10 vuoden jälkeenkin. Suhde tuntuu edelleen kuin kuherruskuukaudelta, vaikka muuttoja toiselle puolelle maapalloa ja eri maanosiin ollut ja lapset tulleet lyhyillä ikäeroilla. On vain niin hyvä olla yhdessä.
Suomessa on paljon hyviä miehiä ja itse asiassa Suomessa asuessa parhaimmat ystäväni olivat miehiä. Mua kohdeltiin hyvin ja tapasin paljon myös niitä ns. vanhan ajan herrasmiehiä.
En olisi etukäteen osannut arvata, että elämänkumppanini tulen löytämään ulkomailta. Se vain kolahti ja osaset loksahti paikoilleen.
Hyvä mies on hyvä mies, oli sitten suomalainen tai ulkomaalainen. En osaa tehdä eroja kansallisuuksien mukaan. Mulla tosin henkilökohtaisia kokemusta ainoastaan (vakaumuksellisesti) kristityistä miehistä, joiden kanssa samankaltainen arvomaailma.
En osaa edes kuvitella, että olisin koskaan ryhtynyt suhteeseen miehen kanssa, jolla erilainen uskonnollinen vakaumus tai hyvin poikkeava kulttuuritausta. Suuret ristiriidat ei ole mua varten. Tuttu, turvallinen, paras ystävä kuulostaa mulle houkuttelevammalta lähtökohdalta parisuhteeseen.
Aww ap, löysin juuri blogisi!
Taidat olla nimeltäsi Fanni Katariina ja sulla on espanjalainen mies? Kirjoitatte ainakin ihan samalla tavalla... ;) Busteeeeed!
Muhum vetoaa monenlainen mies. Olen ulkomaalaisen miehen kanssa naimisissa. On ihanan raikas, kansainvälinen, puhelias, perhekeskeinen, ei käytä päihteitä, hemmottelee, eksoottinen.. Mutta kyllä muhun vetoaa myös sellainen sänkinen norjalaisneuleessa oleva kunnon raamikas pohjoisen mies, jonka kädet on vahvat ja sen näköiset, että töitä on paiskittu.
Mun mies on muslimi, mutta ei mikään harras sellainen. Se vaikuttaa paljon. T. 36
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:30"]
sama täällä AP, mun mies irlantilainen, entä sun? :)
[/quote]
Hetki piti miettiä kuka tuli ap.sta mieleen ja sitten älysin,että Johanna Tukiainen. Oletko ap myös glamour malli?