Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana ulkomaalainen mieheni <3

Vierailija
10.03.2015 |

Olen niin onnellinen, että olen löytänyt itselleni komean, kohteliaan ja romanttisen ulkomaalaisen miehen. Mieheni on sivistynyt, kouluttautunut, kunnianhimoinen ja hyvässä työssä. Hänen kanssaan on niin helppo viettää yhteistä aikaa, esimerkiksi keskustelemalla, menemällä syömään yhdessä, harrastamalla ja matkustamalla yhdessä. Mies myös kunnioittaa minua vilpittömästi ja suuresti ja minä kunnioitan miestäni aivan samalla tavalla. Hän järjestää minulle usein mukavia ja romanttisia yllätyksiä ja ne saavat minut aina niin hyvälle mielelle. Onhan mieheni tietenkin sitten myös todella komea. Hän on pitkä, urheilullinen ja lihaksikas ja hyvin varusteltu myös sieltä. Voin sanoa, että yhteiset hetket makuuhuoneessa ovat täydellistä nautintoa.

Suomalaisiin miehiin en enää ikinä vaihda takaisin. Kokemuksia on suomalaisista miehistäkin ja ne kokemukset olisin mielellään jättänyt väliin. Kauheita jurottajia ja kivikasvoja ovat suomalaiset miehet luonteeltaan. Ajattelevat ensisijaisesti itseään eivätkä kunnioita naistaan tai naisia ylipäänsäkään. Eivätkä ole ulkonäöltäkään mitenkään erityisen komeita. Lihavia tai sitten laihoja luikkuja, ei sellainen ulkomuoto sytytä. Moni harrastaa urheilua vain sen verran ja telkkarin välityksellä, että ravaa jääkaapin ja olohuoneen väliä ja röhnöttävät sohvalla, toisessa kädessä kaukosäädin tai pelikonsoli ja toisessa kädessä pitsaa tai kaljapullo. Kiinnostuksen kohteetkin ovat junttimaisia ja lapsellisia, eivät ole kunnianhimoisia elämässään ja haluavat jatkaa huoletonta teinielämää tai parikymppisen elämää vaikka koko elämänsä. Laukataan yöt ja viikonloput baareissa ja vapaa-ajalla pelataan kotona jotain lapsellisia pelejä. Kämppäkin on usein kuin sikolätti, kun ei siivoaminen kiinnosta. Ja töykeyksiä tulee suusta täyslaidalta naisille ja muillekkin, jos joku pikkuisen huomauttaa jostakin asiasta. Ei suomalaista miestä minulle enää koskaan, ei, ei, EI!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sulle ap olla kateellinen? Tommonen mamupatja av-mamma, yrität keulia ulkomaalaisella miehelläsi. Naurettavaa.

Vierailija
22/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:51"] Melkoinen yleistys tuo suomalaismiehen kuvauksesi....Eiköhän suomalaismiehiä ole ihan yhtä monenlaisia kuin ulkomaalaisiakin. Vai yleistänkö ulkomaalaismiehen mamuraiskaajaksi?:)  [/quote] No kerroppa miksi ne aikaisemmat tapailemani suomalaiset miehet ovat enemmän tai vähemmän KAIKKI olleet tuohon kuvaukseeni sopivia? Ei suomalaisista miehistä kerta kaikkiaan löydy sellaisia miehiä, jotka eivät olisi sellaisia komeita, urheilullisia, sivistyneitä, kunnianhimoisia, kohteliaita, romanttisia ja samalla myös komeita. Tai jos löytyy, heitä on hyvin hyvin vähän. , ettei löydy sellaisia, jotka EIVÄT olisi komeita, urheilullisia[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:51"] Melkoinen yleistys tuo suomalaismiehen kuvauksesi....Eiköhän suomalaismiehiä ole ihan yhtä monenlaisia kuin ulkomaalaisiakin. Vai yleistänkö ulkomaalaismiehen mamuraiskaajaksi?:)  [/quote] No kerroppa miksi ne aikaisemmat tapailemani suomalaiset miehet ovat enemmän tai vähemmän KAIKKI olleet tuohon kuvaukseeni sopivia? Ei suomalaisista miehistä kerta kaikkiaan löydy sellaisia miehiä, jotka eivät olisi sellaisia komeita, urheilullisia, sivistyneitä, kunnianhimoisia, kohteliaita, romanttisia ja samalla myös komeita. Tai jos löytyy, heitä on hyvin hyvin vähän. T:AP [/quote] Niin, olen ihan samaa mieltä, että suomalaisista miehistä ei löydy sellaisia, jotka EIVÄT olisi komeita, urheilullisia, sivistyneitä jne.... Ja koska olemme samaa mieltä siitä, että suomalaiset miehet ovat tällaisia, syy siihen, ettei sinulla ole sellaista, johtuu varmaan sinusta. Sinussa on jokin sen verran pielessä, että kelpaat vain maahanmuuttajalle. Mutta kiva, jos se riittää sulle. :)))

[/quote]

Miten niin. Ai jaa, meni sanat sekaisin, kun kirjoitin liian nopeasti. Sitä aioin sanoa, että sellaisia komeita urheilullisia ja sivistyneitä miehiä löytyy Suomesta hyvin vähän. Ulkomailta heitä löytyy taas hyvinkin paljon. T:AP
[/quote]

Minulla on myös ihana mies. Komea, pitkä, hauska, älykäs, hellä, rakastava, menestyvä, reilu, rehellinen, kunnioittava ja vielä loistava kokki sekä hoitaa muutenkin osansa kotitöistä. Ainiin ja vielä ihan suomalainen! Riippuu varmaan siitä naisen laadukkuudesta, että kuka saa täydellisen suomalaisen miehen puolisokseen ja kuka ei. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:51"] Melkoinen yleistys tuo suomalaismiehen kuvauksesi....Eiköhän suomalaismiehiä ole ihan yhtä monenlaisia kuin ulkomaalaisiakin. Vai yleistänkö ulkomaalaismiehen mamuraiskaajaksi?:)  [/quote] No kerroppa miksi ne aikaisemmat tapailemani suomalaiset miehet ovat enemmän tai vähemmän KAIKKI olleet tuohon kuvaukseeni sopivia? Ei suomalaisista miehistä kerta kaikkiaan löydy sellaisia miehiä, jotka eivät olisi sellaisia komeita, urheilullisia, sivistyneitä, kunnianhimoisia, kohteliaita, romanttisia ja samalla myös komeita. Tai jos löytyy, heitä on hyvin hyvin vähän. , ettei löydy sellaisia, jotka EIVÄT olisi komeita, urheilullisia[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:51"] Melkoinen yleistys tuo suomalaismiehen kuvauksesi....Eiköhän suomalaismiehiä ole ihan yhtä monenlaisia kuin ulkomaalaisiakin. Vai yleistänkö ulkomaalaismiehen mamuraiskaajaksi?:)  [/quote] No kerroppa miksi ne aikaisemmat tapailemani suomalaiset miehet ovat enemmän tai vähemmän KAIKKI olleet tuohon kuvaukseeni sopivia? Ei suomalaisista miehistä kerta kaikkiaan löydy sellaisia miehiä, jotka eivät olisi sellaisia komeita, urheilullisia, sivistyneitä, kunnianhimoisia, kohteliaita, romanttisia ja samalla myös komeita. Tai jos löytyy, heitä on hyvin hyvin vähän. T:AP [/quote] Niin, olen ihan samaa mieltä, että suomalaisista miehistä ei löydy sellaisia, jotka EIVÄT olisi komeita, urheilullisia, sivistyneitä jne.... Ja koska olemme samaa mieltä siitä, että suomalaiset miehet ovat tällaisia, syy siihen, ettei sinulla ole sellaista, johtuu varmaan sinusta. Sinussa on jokin sen verran pielessä, että kelpaat vain maahanmuuttajalle. Mutta kiva, jos se riittää sulle. :))) [/quote] Miten niin. Ai jaa, meni sanat sekaisin, kun kirjoitin liian nopeasti. Sitä aioin sanoa, että sellaisia komeita urheilullisia ja sivistyneitä miehiä löytyy Suomesta hyvin vähän. Ulkomailta heitä löytyy taas hyvinkin paljon. T:AP [/quote] Minulla on myös ihana mies. Komea, pitkä, hauska, älykäs, hellä, rakastava, menestyvä, reilu, rehellinen, kunnioittava ja vielä loistava kokki sekä hoitaa muutenkin osansa kotitöistä. Ainiin ja vielä ihan suomalainen! Riippuu varmaan siitä naisen laadukkuudesta, että kuka saa täydellisen suomalaisen miehen puolisokseen ja kuka ei. ;)

[/quote]

Kai ymmärrät, että maailmassa on aika paljon ihmisiä muuallakin kuin Suomessa? Suomen väkiluku on vain tuhannesosa koko maailman väkiluvusta. Miksi se on silloin niin vaikea ymmärtää, että jollekkin se kumppani voi löytyä toisesta maasta, niin kuin minulle nyt löytyi Suomen ulkopuolelta.

Ja aika kummallista tosiaan väittää suomalaisia miehiä ulkomaalaisia miehiä tasokkaammiksi, kun 0,1% maailman miehistä on suomalaisia ja 99,9% maailman miehistä on ulkomaalaisia. Eiköhän tuohon 99,9 prosentin joukkoon mahdu aika paljon enemmän tasokkaampia miehiä kuin mitä pelkkään suomalaisten miesten joukkoon. T:AP

Vierailija
24/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivi idiootti nainen tää aloittaja..ei kelpais mulle ainakaan

Vierailija
25/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:51"] Melkoinen yleistys tuo suomalaismiehen kuvauksesi....Eiköhän suomalaismiehiä ole ihan yhtä monenlaisia kuin ulkomaalaisiakin. Vai yleistänkö ulkomaalaismiehen mamuraiskaajaksi?:)  [/quote] No kerroppa miksi ne aikaisemmat tapailemani suomalaiset miehet ovat enemmän tai vähemmän KAIKKI olleet tuohon kuvaukseeni sopivia? Ei suomalaisista miehistä kerta kaikkiaan löydy sellaisia miehiä, jotka eivät olisi sellaisia komeita, urheilullisia, sivistyneitä, kunnianhimoisia, kohteliaita, romanttisia ja samalla myös komeita. Tai jos löytyy, heitä on hyvin hyvin vähän. , ettei löydy sellaisia, jotka EIVÄT olisi komeita, urheilullisia[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:51"] Melkoinen yleistys tuo suomalaismiehen kuvauksesi....Eiköhän suomalaismiehiä ole ihan yhtä monenlaisia kuin ulkomaalaisiakin. Vai yleistänkö ulkomaalaismiehen mamuraiskaajaksi?:)  [/quote] No kerroppa miksi ne aikaisemmat tapailemani suomalaiset miehet ovat enemmän tai vähemmän KAIKKI olleet tuohon kuvaukseeni sopivia? Ei suomalaisista miehistä kerta kaikkiaan löydy sellaisia miehiä, jotka eivät olisi sellaisia komeita, urheilullisia, sivistyneitä, kunnianhimoisia, kohteliaita, romanttisia ja samalla myös komeita. Tai jos löytyy, heitä on hyvin hyvin vähän. T:AP [/quote] Niin, olen ihan samaa mieltä, että suomalaisista miehistä ei löydy sellaisia, jotka EIVÄT olisi komeita, urheilullisia, sivistyneitä jne.... Ja koska olemme samaa mieltä siitä, että suomalaiset miehet ovat tällaisia, syy siihen, ettei sinulla ole sellaista, johtuu varmaan sinusta. Sinussa on jokin sen verran pielessä, että kelpaat vain maahanmuuttajalle. Mutta kiva, jos se riittää sulle. :))) [/quote] Miten niin. Ai jaa, meni sanat sekaisin, kun kirjoitin liian nopeasti. Sitä aioin sanoa, että sellaisia komeita urheilullisia ja sivistyneitä miehiä löytyy Suomesta hyvin vähän. Ulkomailta heitä löytyy taas hyvinkin paljon. T:AP [/quote] Minulla on myös ihana mies. Komea, pitkä, hauska, älykäs, hellä, rakastava, menestyvä, reilu, rehellinen, kunnioittava ja vielä loistava kokki sekä hoitaa muutenkin osansa kotitöistä. Ainiin ja vielä ihan suomalainen! Riippuu varmaan siitä naisen laadukkuudesta, että kuka saa täydellisen suomalaisen miehen puolisokseen ja kuka ei. ;)

[/quote]

Kai ymmärrät, että maailmassa on aika paljon ihmisiä muuallakin kuin Suomessa? Suomen väkiluku on vain tuhannesosa koko maailman väkiluvusta. Miksi se on silloin niin vaikea ymmärtää, että jollekkin se kumppani voi löytyä toisesta maasta, niin kuin minulle nyt löytyi Suomen ulkopuolelta.

Ja aika kummallista tosiaan väittää suomalaisia miehiä ulkomaalaisia miehiä tasokkaammiksi, kun 0,1% maailman miehistä on suomalaisia ja 99,9% maailman miehistä on ulkomaalaisia. Eiköhän tuohon 99,9 prosentin joukkoon mahdu aika paljon enemmän tasokkaampia miehiä kuin mitä pelkkään suomalaisten miesten joukkoon. T:AP
[/quote]

Toki löytyy tasokkaita miehiä muualtakin, mutta sinä aloitit tämän keskustelun toteamalla, että ulkomaalaiset miehet ovat parempia kuin läskit, kaljaa kittaavat suomalaismiehen.

Se, ettet sinä saa kunnollista suomalaista miestä, ei tarkoita sitä, että kaikki suomalaismiehet olisivat sinun tasoisiasi reppanoita. :)

Vierailija
26/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Jos vielä muuttaisit sinne ulkomaille miehesi kanssa, niin olisi veronmaksajalla täällä piirun verran helpompaa.

Vierailija
27/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, että suomalainen mies on juuri metsästä karannut juntti...

Vierailija
28/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä AP, mun mies irlantilainen, entä sun? :)

Vierailija
29/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilainen. :) -AP

Vierailija
30/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tästäkin valaasta päästiin eroon. Ei jää ikävä.

Vierailija
31/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:30"]

[/quote]

Mieheni on ranskalainen. :) T:AP

Vierailija
32/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:51"]

Melkoinen yleistys tuo suomalaismiehen kuvauksesi....Eiköhän suomalaismiehiä ole ihan yhtä monenlaisia kuin ulkomaalaisiakin. Vai yleistänkö ulkomaalaismiehen mamuraiskaajaksi?:) 

[/quote]

No kerroppa miksi ne aikaisemmat tapailemani suomalaiset miehet ovat enemmän tai vähemmän KAIKKI olleet tuohon kuvaukseeni sopivia? Ei suomalaisista miehistä kerta kaikkiaan löydy sellaisia miehiä, jotka eivät olisi sellaisia komeita, urheilullisia, sivistyneitä, kunnianhimoisia, kohteliaita, romanttisia ja samalla myös komeita. Tai jos löytyy, heitä on hyvin hyvin vähän. T:AP

[/quote]

No, yksinkertainen selitys. Sinulla vain ei ole sellaista "tasoa", että saisit fiksun, komean ja menestyneen suomalaismiehen. Mutta hyvä että suomalaiset blondit naiset kelpaa etelän ihmeille, onnea siis sinulle! :)

Vierailija
33/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:30"]

[/quote]

Brittiläinen mies täällä.

N 22 vuotta.

Vierailija
34/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:51"]

Hyvä että tästäkin valaasta päästiin eroon. Ei jää ikävä.

[/quote]

No enpä sanoisi itseäni valaaksi. Olen 176 cm ja 62 kg, joten en omasta mielestäni vaikuta valaalta. T:AP

Vierailija
35/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suurimmaksi osaksi samoilla linjoilla. Itsellänikään ei oikein koskaan juttu sujunut suomalaisten miesten kanssa. Mutta sitten kun löysin sambialaisen mieheni, niin siitä asti olen ollut paljon vapaampi, rennompi ja onnellisempi elämässäni.

Vierailija
36/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro Ap mikä oli tämän pintaakin pinnallisemman aloituksen ajatus tai tarkoitus. Itse tunnon nostatus, kateuden levittäminen, olet hieman jälkeenjääny, isäsi oli luuseri ?

Vierailija
37/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ihana mies. Suomalainen.

Vierailija
38/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ihana ulkomaalainen mies, mutta silti ärsyttävää yleistystä suomalaisista miehistä. Mä tunnen ainakin monta huippuhyvää miestä, jotka ovat ihan suomalaisia miehiä. Koen hyvän maahanmuuttaja-mieheni melko harvinaisuutena Suomessa. Ainakin hänen maalaisistaan.

Vierailija
39/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Anni Uusivirta :D

Vierailija
40/48 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 2 ulkomaalaista/ulkomaalaistaustaista miesystävää. Ensimmäinen alisti, oli henkistä väkivaltaa (määräsi ulkonäöstä, käski laihduttaa vaikka olin jo alipainossa). Halusi minut vaimokseen (lue: kotiorjakseen) tekemään lapsia ja siivoomaan. Olin 15 ja hän 17. Hän petti minua, en ihmettele, oltiin niin nuoria mutta toi oli kyllä ihan sekaisin päästä. Jätin hänet. En sitten halunnut vähään aikaan seurustella. 3 vuotta myöhemmin seurustelin uudestaan mamun kanssa ja ihan samanlainen oli, tällä kertaa fyysinen väkivalta nosti päätään. 8kk alistamista, raiskaamista, haukkumista enkä päässyt irti. En saanut mennä töihin paikkaan missä oli muita miehiä!! Kun jätin hänet, meni isälleni itkemään asiaa. Isäni soitti minulle ja kysyi mitä tapahtui, kerroin kaiken. Isäni haki kirveen pihalta ja huusi mamulle "jos et nyt lähde ja jätä tytärtäni rauhaan, en vastaa siitä mitä tapahtuu". Ilman tätä en varmaa olisi päässyt miehestä eroon. Vaihdoin puh.numeron ja osoitteen ja s-postinkin. Nyt 5 vuotta myöhemmin asun ihanan suomalaisen miehen kanssa. Hän arvostaa minua sellaisena kuin olen, auttaa useimmiten pyytämättä ja tykkää tehdä ruokaa (varmaan koska olen itse niin huono ja tekemäni ruoka on joko mautonta tai ihan hirveää :D). En sano että kaikki ulkomaalaiset miehet ovat tällaisia, mutta ainakin muslimit ovat. Heidän kulttuuriinsa kuuluu naisten alistaminen kotivaimoiksi. Mielestäni Suomeen muuttavien ihmisten pitäisi käyttöytyä suomalaisen kulttuurin mukaan, eikä tehdä Suomesta mitään mamujen siirtovaltiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi