Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko enää puhelinmyyjään ottaa yhteyttä?

Vierailija
10.03.2015 |

Torjuin puhelinmyyjän tarjouksen, mutta tulin katumapäälle, kun oli hyvä tarjous.. Oliko ainoa mahdollisuus, vai pystyykö vielä jotenkin ottamaan yhteyttä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita numero hakuun ja katso kenen firman numero ja sitten soita sinne aspaan/vaihteeseen yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä mikä firma ja laita joko sähköpostia ja pyydä heitä soittamaan uudelleen. Muista kertoa mikä tarjous oli tai edes suunnilleen. Voit myös soittaa jos pystyt, mutta yleensä myyjät eivät ainakaan vastaa numeroihin. Jotkut järjestelmät vain kertovat mihin soitat mutta puhelut eivät tule perille. Eli varmin on sähköpostia jollekkin toimistolle jos et muista mistä ja ja kuka soitti :)
T: puhelinmyyjän vaimoke

Vierailija
4/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:43"]http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/kaupan-peruminen/
[/quote]

Aloittajahan haluaa tilata tuotteen

Vierailija
5/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen kun olin itse puhelinmyyjänä niin joku mies oli pyytänyt mua fb kaveriksi samana päivänä kun soitin sille :D tuntematon mies siis.. Mulla on sellainen nimi ettei suomessa toista samanlaista ole ja esittelin itseni alussa.

Vierailija
6/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Facen kautta ja pyydä kahville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi