Linnan juhlat OFFICIAL
Aloitetaan etkoilla, mikä tuo Edelmannin biisi oli?
Kommentit (537)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt siihen, että Marzi Nyman soittaa kitaraa ihan joka paikassa.
Just mietin samaa, että sitten ollaan kyllä pulassa, jos Marzi joskus lopettaa. Ilmeisesti Suomessa ei kukaan muu osaa soittaa kitaraa.
Nojuu Aleksi Laihokin meni kuolemaan, joten ketä näitä enää on.
Erja Lyytistä kannattais harkita, maailman paras blues kitaristi tai jotain sinnepäin.
Tuo äskeinen oli mielestäsi bluesia?
Kitaristi mikä kitaristi. Laihokin mainittu, ei se mitään CoBiakaan ollut, teknisesti taitava kitaristi kyllä hallitsee eri tyylejä.
Vierailija kirjoitti:
Katselin 10 minuuttia "Linnan jatkoja". Tekee mieli hakea jonkun muun maan kansalaisuutta.
Hyvä vaihtoehto on muuttaa Ruotsiin ja hakea Tanskan kansalaisuutta. Vai miten se menikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just mietin samaa, että sitten ollaan kyllä pulassa, jos Marzi joskus lopettaa. Ilmeisesti Suomessa ei kukaan muu osaa soittaa kitaraa.
Erja Lyytistä kannattais harkita, maailman paras blues kitaristi tai jotain sinnepäin.
Kitaristi mikä kitaristi. Laihokin mainittu, ei se mitään CoBiakaan ollut, teknisesti taitava kitaristi kyllä hallitsee eri tyylejä.
Et sitten ihan hirveästi musiikista tiedä. No, kaikki ei voi kaikesta tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin 10 minuuttia "Linnan jatkoja". Tekee mieli hakea jonkun muun maan kansalaisuutta.
Hyvä vaihtoehto on muuttaa Ruotsiin ja hakea Tanskan kansalaisuutta. Vai miten se menikään.
Pistetään harkintaan!
Jätin jatkot välistä katsoin sen sijaan pari jaksoa Frasieria. Taisi olla viisas valinta näiden kommenttien perusteella. :D
Oli nuorelle yleisölle suunnattua ohjelmaa, katsoin kyllä vain pätkiä. Mutta parasta oli se, ettei ollut naisten puvuista jauhamista - se on mennyt aivan sairaaksi. Itsenäisyys ansaitsee arvokkaammat painotukset kuin akkain hepenet!
Vierailija kirjoitti:
Jätin jatkot välistä katsoin sen sijaan pari jaksoa Frasieria. Taisi olla viisas valinta näiden kommenttien perusteella. :D
Missasit ainutlaatuisen sukupolvikokemuksen, jota muistellaan vielä 80 vuoden päästäkin kuin Raatteen tietä konsanaan. Kiitos av-palstan veteraanit 20:45 6.12.2021 - 21:45 6.12.2021. Kunnia ei unohdu!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän, että mitä kautta katsoit?
Vierailija kirjoitti:
Ja mustapapuja tarjolla. Tietenkin.
Mihin tällä viitataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän, että mitä kautta katsoit?
Ei riipu. Huonoimmillaankin Frasier pesee nuo jatkot mennen tullen. Ja monet muutkin ohjelmat.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka shaa tana on päästänyt nämä maskuliiniset punavuorelaiset häpäisemään Finlandia-hymnin näin järkyttäväksi!!!? Taattua ylelaatua selvästi. Ja miten tuo itseään täynnä kikatteleva mamukokki liittyi MILLÄÄN tavalla suomen itsenäisyyteen mätiperunamango soseellaan?? Olen järkyttynyt.
Nykytrendi on, että kaikki vanha on ihan paskaa, ja kaikki uusi on hemmetin jees!
Enemmänkin lähetyksestä jäi sellainen kuva, että kaikki suomalainen on paskaa, ja kaikki muualta tullut on hemmetin jees.
Erikoista. Mulle ei kyllä tullut sellainen kuva. Lienee syynä se, että minulla on itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ihan hirveästi musiikista tiedä. No, kaikki ei voi kaikesta tietääkään.
Aika nollan arvoinen kommentti sulta. Olen sentään soittanut skebaa aikoinaan 6v, vaikken mikään Marzi olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mustapapuja tarjolla. Tietenkin.
Mihin tällä viitataan?
Mieti ihan itse, jos onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tai kuka toi hammaskeiju kokki oikein oli?
En ole koskaan nähnyt?Tuli kyllä mieleen, että onko jostain lomalla?
Todella häiritsevää katsoa🙄.
Joku parempi kokki.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tai kuka toi hammaskeiju kokki oikein oli?
En ole koskaan nähnyt?Tuli kyllä mieleen, että onko jostain lomalla?
Todella häiritsevää katsoa🙄.
Samanlainen touhottaja hampaineen se oli jo Masterchef Suomessa...
Eikö teillä narisijoilla ja marisijoilla ole kuin yksi tv-kanava? Ei mitään ohjelmaa ole pakko katsoa.
Aika monet mammat pitäisi näköjään lähettää takaisin opiskelemaan. Ruotsi on toinen Suomen kansalliskielistä ja Linnan juhlat on aina selostettu molemmilla kielillä.
Täytyy olla todella kovapäinen, jos ei ole peruskoulussa oppinut sen vertaa ruotsia, että ymmärtää nuo haastattelut.
Onkohan missään muussa maassa tällaista tapaa juhlia maan itsenäisyyttä? Perinteisten Linnan juhlien peruuttaminen on paljastanut ikävästi sen, miten suomalaiset juhlivat itsenäisyyttään. Ei oikein mitenkään. Katsotaan pari kolme tuntia televisiosta kättelyjonoa ja kuunnellaan joittenkin vieraitten vastauksia kysymykseen "Mitä itsenäisyys Teille merkitsee?".
Kun tätä ei ole tarjolla, ei oikein tiedetä, mitä pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Jennin puserohan kätki hyvin vauvamasun.Pikkusisarus tulossa Aarolle.Näin minä arvelin,joku muukin ehkä .
Hänellä on yleensäkin aika paljon tuollaisia väljiä kaapuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Presidentin puoliso on Rouva eikä jokin muu titteli (koulutus, ammatti tai jokin oikea arvonimi). Eikö Halosen puoliso Arajärvi ollut ihan jotain muuta kuin Herra Arajärvi?
Arajärveä puhuteltaisiin herraksi ellei hän sattuisi olemaan tohtori. Samoin kuin Haukiota puhuteltaisiin tohtoriksi, jos hän sellainen olisi.
Jenni Haukio on valtiotieteiden maisteri.
On on. Mutta maisteri ei ole tohtori. Siinä se ero Arajärven ja Haukion välillä. Arajärvi on tohtori, Haukio ei. Tohtori on arvonimi, jota käytetään puhuteltaessa, maisteri ei.
Miltähän kuulostaisi presidentti Niinistö ja maisteri Haukio?
Tv-juontajilla ihan ok liksat. Kyllä sillä hetken kestää paskaakin.