Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermot kireellä -mikä auttaa?

Vierailija
10.03.2015 |

Antakaas nyt vinkkejä; mikä teillä toimii parhaiten siihen, kun on jatkuvasti pinna kireällä ja räjähtelee pikkuasioista? Mitä teette silloin tai millä tsemppaatte itseänne? Olen kuuden lapsen äiti ja päivät ovat todella hermojaraastavia kiireen yms. kotitöiden vuoksi. Todella joutuu ponnistella, etten räyhää lapsille jatkuvasti. Illat olen töissä yrittäjänä ja silloin hermo lepää. Mutta taas kotona odottaa sama meininki.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh.. sulla on oikeasti aika rankka elämänvaihe! Mitä tuohon nyt voi sanoa.. itsellä samaa ongelmaa, vaikka on vain kaksi lasta ja päivätyö julkisessa terveydenhuollossa sekä mies joka osallistuu kodin- ja lastenhoitoon.

Itsellä auttaa joskus se, että oikein keskityn siihen että unohdan kaiken ns. toissijaiset asiat. Eli annan asunnon olla räjähtänyt, en passaa lapsia liikaa, yritän nukkua enemmän (en venytä ainakaan kotitöiden takia nukkumaanmeno aikaa), delegoin miehelle enemmän kotiasioita ym.ym.

Tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeksi esim. toiseen huoneeseen itse rauhoittumaan. Eipä tule muuta mieleen. Tai lenkille, jos pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielialalääkitys auttaa minulla.

Vierailija
4/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tapana luvata itselleni joku "palkinto" lasten nukkumaan mentyä niin saattaa jonkin hermokohtauksen yli tsempata.

Vierailija
5/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi, mut se taitaa olla mahdotonta tollasen apina lauman kanssa. Tsemppii silti

Vierailija
6/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti auttaa, vaikka kuulostaa hullulta.. Omegalisä, joka nautitaan maitotuotteen kanssa päivittäin. Eihän se olosuhteita muuta, mutta pidentää pinnaa.

Vierailija
7/7 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän nyt varmaan jo tiesitkin, mutta hommaa perseennuolentakone! Johan alkaa hermo lepäämään. Sinulle varmaan on sopiva sellainen työväenluokantasoa oleva kone, luotettava perusmalli, ilman hienouksia. Kielirataksessa peruskielet (koira, kissa, jänis, ilves jne 25kpl/ratas), moottorina 2000rpm Yamaha.