Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua tapailua tai suhteita

Vierailija
10.03.2015 |

Ihmiset kiinnostuvat toisistaan, pitävät silmäpeliä ja flirttailevat. Tilanne kehittyy, vaihdetaan numeroita, sovitaan treffit ja tapaillaan. Vietetään aikaa yhdessä, jutellaan tuntikausia, suudellaan ja söpöstellään. Saattaa käydä niinkin, että vaatteet lähtevät jossain vaiheessa pois ja vietetään yö intohimoisessa syleilyssä, pariinkin otteeseen. Maataan kainalokkain, puhutaan haaveista ja tulevaisuudensuunnitelmista, ajatuksista, tunteista. Parin päivän päästä tilanne toistuu vähintäänkin yhtä ihanana.

Paluu arkeen. Miksi vaikuttaa siltä, että tuollaisen jälkeen toiselle ei kuitenkaan saisi puhua tykkäämisestä. Ei saisi näyttää tunteitaan, ei saa myöntää ihastuneensa, ei saa vihjatakaan että voisi vaikka - herranen aika sentään - rakastua. On siis ihan ok nuolla toisen genitaaleja ja laittaa penis vaginaan, mutta tykkääminen tai siitä puhuminen on ihan kamalan väärin ja asioihin kiirehtimistä. Mistä sitäkään tietää, mitä tekstiviestiin saa kirjoittaa kiihkeän yhteisen yön jälkeen? Pitääkö kirjoittaa "Oli kivaa, nähdään" vai saako laittaa "Olet ihana, vartalosi on todella seksikäs, ja kujeilevat silmäsi saavat polveni hyytelöksi" vai onko sekin liiallista tunteiden tunnustamista? Eikö tunteita saa edes olla?

Is it just me, vai enkö vain tajua miehiä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:48"]

Oma näppituntumani on, että mitä vilpittömämmin ilmaiset välittämistä ja ihastumista, sen varmemmin saat pakit. Tämä on luonnonlaki, joka määrää omaa elämääni ainakin. olen niin loputtoman kyllästynyt tähän. Saat sen, josta olet kaikista vähiten kiinnostunut. Et saa sitä, johon olet kuollaksesi hullaantunut ja kehtaat jopa ilmaista sen. Mitä ihmettä? Olen tosi turhautunut. ja sitten vielä ihmetellään, miksi ihmiset kyynistyvät :/

[/quote]

Joo, siltä vaikuttaa! 

Ja sille, joka puhui "antamisesta": Olen yli kolmekymppinen ja "annan" ihan kenelle haluan. Samalla myös otan. Ei tässä siitä ole kyse vaan jonkinmoisesta pienestä turhautumisesta, kun saa toiselta ristiriitaisia viestejä. Esim. itse haluaisin nähdä useammin, mutta mies vetäytyy omiin oloihinsa. Se on ihan ok eikä toista voi pakottaa, harmittaa vain kun itse olen niin ihastunut. 

- ap

[/quote]

Mitä ristiriitaista siinä on, jos joku ei halua nähdä yhtä usein mitä itse haluaisit?
[/quote]

Ristiriitaisuus tulee varmasti siitä, että ei tiedä mitä toinen tahtoo. Puhuu kauniisti silloin kun on paikalla, mutta sitten häviää ja muuttuu välillä kylmäksi. Näitä on tullut vastaan. En siis ole jäänyt kyselemään perään mikä tuli, vaan olen vaan jäänyt ihmettelemään.

Vierailija
2/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:54"] [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:48"]   Oma näppituntumani on, että mitä vilpittömämmin ilmaiset välittämistä ja ihastumista, sen varmemmin saat pakit. Tämä on luonnonlaki, joka määrää omaa elämääni ainakin. olen niin loputtoman kyllästynyt tähän. Saat sen, josta olet kaikista vähiten kiinnostunut. Et saa sitä, johon olet kuollaksesi hullaantunut ja kehtaat jopa ilmaista sen. Mitä ihmettä? Olen tosi turhautunut. ja sitten vielä ihmetellään, miksi ihmiset kyynistyvät :/ [/quote]   Joo, siltä vaikuttaa!    Ja sille, joka puhui "antamisesta": Olen yli kolmekymppinen ja "annan" ihan kenelle haluan. Samalla myös otan. Ei tässä siitä ole kyse vaan jonkinmoisesta pienestä turhautumisesta, kun saa toiselta ristiriitaisia viestejä. Esim. itse haluaisin nähdä useammin, mutta mies vetäytyy omiin oloihinsa. Se on ihan ok eikä toista voi pakottaa, harmittaa vain kun itse olen niin ihastunut.    - ap [/quote] Mitä ristiriitaista siinä on, jos joku ei halua nähdä yhtä usein mitä itse haluaisit? [/quote] Ristiriitaisuus tulee varmasti siitä, että ei tiedä mitä toinen tahtoo. Puhuu kauniisti silloin kun on paikalla, mutta sitten häviää ja muuttuu välillä kylmäksi. Näitä on tullut vastaan. En siis ole jäänyt kyselemään perään mikä tuli, vaan olen vaan jäänyt ihmettelemään.

[/quote]

Joo, tämä juuri. Mies on kahdenkesken todella mukava, hauska ja lämmin jne., mutta välillä vetäytyy päiväkausiksi eikä vastaa mihinkään viesteihin jne. Siitä se ristiriitainen olo. 

Saa nähdä, mitä tästä tulee. Toivon parasta. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:33"]

No minä naisena kyllä ymmärrän. Asian voi esittää niin, että tykkää viettää hänen kanssaan aikaa ja nauttii hänen seurastaan, mutta ei mun mielestä päivien tai viikkojenkaan casualin tapailun perusteella voi sanoa että tykkää (romanttisessa mielessä) toisesta. Siinä on niin endorfiinipöllyssä, että hyvä kun on selvillä omasta nimestään, saati sitten tunteistaan...

Sitten kun aikaa kuluu vaikka kuukausi tai kaksi, ja tykkäämiset ja ihastumiset saa miehen pakenemaan, niin paetkoon. Tyhmä on jos luulee, että tuossa vaiheessa ihastuminenkaan tarkoittaa sitä että haluaa sitoutua ja perustaa kauniin pienen perheen :D

[/quote]

No kyllä minusta jo lyhyen tapailun (tai vaikka yhdenkin tapaamisen) jälkeen voi ja saa sanoa tykkäävänsä toisesta. Ja minun mielestäni toista saa ylistää muutenkin, vaikka olisikin aikaista. Mielestäni kaikenlaiset tunteet ovat sallittuja. Saa niitä vähän ilmaistakin. 

Perheen perustamisesta kukaan ei ole puhunut mitään.

- ap

Vierailija
4/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hittojako niitä tunteita ja suhdetta pitää niin kauheasti analysoida. Jos tuntuu siltä, että tykkää niin sanoo sen, sama kai se kauanko on tunnettu. Hullaantuminen, ihastuminen ja rakastuminen ovat ihania asioita. Jos ei toinen sitä kestä niin uutta putkeen ja sillä hyvä.

Vierailija
5/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:54"]Ja hittojako niitä tunteita ja suhdetta pitää niin kauheasti analysoida. Jos tuntuu siltä, että tykkää niin sanoo sen, sama kai se kauanko on tunnettu. Hullaantuminen, ihastuminen ja rakastuminen ovat ihania asioita. Jos ei toinen sitä kestä niin uutta putkeen ja sillä hyvä.
[/quote]

Näin juuri!! :)

Vierailija
6/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstähän tämä on.. miesten tehtävä on iskeä naisia ja siihen käytetään kaikennäköistä kohteliaisuutta ja kehua.. sit ku ollaan päästy maaliin asti voidaankin jatkaa seuraavaan uhriin..

Vierailija
7/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:58"]

Juttuhan on niin, että tuollaiset miehet eivät ole olleet kiinnostuneita sinusta, jotka eivät halua puhetta tunteistasi. Ne, jotka ovat, odottavat seksiä siihen asti, että olet valmis ja pitävät siitä, kun hienovaraisesti kerrot olevasi ihastunut.

[/quote]

Tavatessa mies oli selvästi kiinnostunut ja viihtyi kanssani, tykkäsi myös luonteestani ja nauroi jutuilleni. Jonkinlaista puhetta tunteistakin oli, mutta näköjään on väärin sanoa tykkäävänsä toisesta. Siitä tämä outo ristiriita tulee. 

Ehkä on samantekevää mitä mitä sanon tai teen. Mies olisi joka tapauksessa omiin oloihinsa vetäytyvä.

En siis todellakaan tajua. Kärjistän hieman, mutta aloitukseni pointti oli siis tämä: useimmille ihmisille nussiminen ja sen oheistoiminnot on ihan jees, mutta toisesta tykkääminen on kamalaa ja pelottavaa ja hyihyi! Onhan se nyt ihan kertakaikkisen hirveää tulla rakastetuksi ja pidetyksi! Ja hirveää on sekin että joku arvostaa sinua ja toivoo sinulle hyvää! Ai kamala!

ap
[/quote]
Olen törmännyt ihan samaan asenteeseen naisella. Kun tein syvemmän kiinnostukseni selväksi, hänen intonsa yhteydenpitoon hyytyi kuin kanan lento.

Vierailija
8/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas katsoo aina tekoja. Ei sanoja, koska ne eivät merkitse mitään. Jos joku ei jaksa vastata edes tapailuvaiheessa viesteihin tarpeeksi nopeasti etkö arvosta itseäsi tarpeeksi etsiäkseni miehen, jolle olisit kiinnostavampi?

Vierailija
9/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käskee levittämään jalkansa?

Jos oikeasti haluat tietää, onko mies kiinnostunut sinusta vai pillustasi, niin et ainakaan ensimmäisen vuoden aikana päästä pukille.

Ihan omaa tyhmyyttä jos antaa ennen kuin tietää toisenkin olevan aidosti tosissaan.

Vierailija
10/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukaan sitä on elettävä. Siksi seurustelu on haastavaa sillä se mikä käy yhden kanssa ei välttämättä käy muiden kanssa. Haastavaa mutta ah niin mukavaa.

Vierailija
11/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi etsiä käsiisi mies eikä pikkupoikia.

Vierailija
12/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan on niin, että tuollaiset miehet eivät ole olleet kiinnostuneita sinusta, jotka eivät halua puhetta tunteistasi. Ne, jotka ovat, odottavat seksiä siihen asti, että olet valmis ja pitävät siitä, kun hienovaraisesti kerrot olevasi ihastunut.

Vierailija
13/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:58"]

[/quote]

Tavatessa mies oli selvästi kiinnostunut ja viihtyi kanssani, tykkäsi myös luonteestani ja nauroi jutuilleni. Jonkinlaista puhetta tunteistakin oli, mutta näköjään on väärin sanoa tykkäävänsä toisesta. Siitä tämä outo ristiriita tulee. 

Ehkä on samantekevää mitä mitä sanon tai teen. Mies olisi joka tapauksessa omiin oloihinsa vetäytyvä.

En siis todellakaan tajua. Kärjistän hieman, mutta aloitukseni pointti oli siis tämä: useimmille ihmisille nussiminen ja sen oheistoiminnot on ihan jees, mutta toisesta tykkääminen on kamalaa ja pelottavaa ja hyihyi! Onhan se nyt ihan kertakaikkisen hirveää tulla rakastetuksi ja pidetyksi! Ja hirveää on sekin että joku arvostaa sinua ja toivoo sinulle hyvää! Ai kamala!

ap

Vierailija
14/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:58"]

[/quote]

ap
[/quote]

Oon sun kanssa aivan samaa mieltä.
Mua rupee jo ällöttää kaikki miehet..

Vierailija
15/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:09"]

[/quote]

ap

[/quote]

Kiinnostusta on helppoa esittää. Varsinkin kun pidetään tunteista puhuminen poissa. Ei se vielä tarkoita mitään  erityistä, että viihtyy toisen kanssa.

Vierailija
16/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Oot tainnut antaa liian aikaisin?

Vierailija
17/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:19"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Ei se siitä ole kiinni. Miehet eivät pistä pahaksi, jos kiinnostava nainen antaa seksiä nopeasti.

Vierailija
18/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin on ollut joskus kivaa näinkin. Ei ole itsekään tarvinnut sitoutua ja alkaa "lässyn lässyn läätä". Aina ei halua vain vakavaa

Vierailija
19/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:09"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

No voi vittu!! Olet tainnut antaa liian aikasin, tai sitten ei nainen ei tajua antaa ja siitäkin oletetaan vaikka mitä. hitto mä inhoon ihmisiä! Muutan jonnekkin vuorille yksin ja en anna kellekkään koskaan. Tai sit annan kaikille ja heti. Ja lällällää, etteppä hävii siinä mitään!!

Vierailija
20/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:24"]

Kyllä mulla ainakin on ollut joskus kivaa näinkin. Ei ole itsekään tarvinnut sitoutua ja alkaa "lässyn lässyn läätä". Aina ei halua vain vakavaa

[/quote]

AP haluisi lässynläätä, mutta ilmeisesti mies on unohtanut mainita, että hän ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi