Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTD-Nata ei äänestä

Vierailija
10.03.2015 |

Olen pitänyt häntä ihan älykkäänä, korkeastikoulutettuna ja järkevänä naisena mutta uusin postaus veti maton alta. Hänen maailmansa todellakin pyörii lyhyellä säteellä oman navan ympäri, yhteiskunnallista älykkyyttä tai edes ajattelua hän ei todellakaan hallitse. Ainoat plussat rehellisyydestä, muuten niin paljon miinusta että taidan lopettaa tämän blogin satunnaisenkin lukemisen.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vaalikoneen avulla löydä ehdokasta, jonka mielipiteet vastaa 100% omiani. Valitsen ehdokkaakseni sen, joka on eniten samaa mieltä vain niissä minulle tärkeimmissä asioissa.

Vierailija
2/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Nata ei ole opiskelumyönteinen siksi, että on huomannut päässeensä hyviin töihin ilman maisterinpapereita. Eikös hän jättänyt opinnot kesken/tauolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ikinä äänestänyt enkä äänestä enkä tee mitään sen eteen että lapseni tulevat äänestämään. Kaikki politiikot on roskasakkia.

Vierailija
4/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen, että toi on osittain ihan harkittu provokaatio. Nata tykkää provosoida ja fleimata kommenteissa. Nyt-liitekin oli nostanut tämän kirjoituksen Facebook-ryhmässään, eli klikkauksia vaan kasaantuu Natalle ;)

Mun täytyy todeta, että ihan sama mulle äänestääkö hän vai ei. Ja enpä oikeastaan välitä tuon taivaallista hänen hatarasta poliittisesta argumentaatiostakaan. Äkkiväärä ihminen, joka nauttii pienestä skismasta.

Vierailija
5/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vähän hämmensi se kulutustottumuspostaus, jossa Nata esitteli vaatekaappinsa ja kenkähyllynsä sen jälkeen, kun oli muuttanut kulutustottumuksiaan, karsinut vaatteitaan kovalla kädellä ja ilmoitti pyrkivänsä minimalistisuuteen. Minun silmissä esiteltyjen vaatteiden määrä oli edelleen todella, todella suuri vrt. omaan vaatekaappiini.

Vierailija
6/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En äänestä, koska olen juuri nyt kaikkien yhteiskunnan sosiaalisten tukijärjestelmien ulkopuolella, eivätkä suurempia ryhmiä (esim. lapsiperheet, työttömät, opiskelijat..) koskevat päätökset etuuksista ja avustuksista vaikuta elämääni millään lailla." Tämä Natan teksti kuulostaa aika itsekeskeiseltä, jopa kokoomushenkiseltä ajatusmaailmalta.

Vierailija
7/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt-liite teki tästä uutisen http://nyt.fi/a1305936192984 . Nyt Nata on valtakunnallinen kasvo ei-äänestävälle yhteiskunnan jäsenelle. Kuinkahan kauan hän seisoo sanojensa takana? Menikö jo uskottavuus vai meneekö se vasta kun hän muuttaa mielipiteensä?

Vierailija
8/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:21"]

Minusta vähän hämmensi se kulutustottumuspostaus, jossa Nata esitteli vaatekaappinsa ja kenkähyllynsä sen jälkeen, kun oli muuttanut kulutustottumuksiaan, karsinut vaatteitaan kovalla kädellä ja ilmoitti pyrkivänsä minimalistisuuteen. Minun silmissä esiteltyjen vaatteiden määrä oli edelleen todella, todella suuri vrt. omaan vaatekaappiini.

[/quote]

Joo, sanoma taisi olla että tavoitteena on minimalistinen vaatekaappi. Sitten vähän myöhemmin astiapostauksessa astioiden piti olla värikkäitä ja eriparisia koska minimalismi ei todellakaan sovi #wtd-keittiöön. Tietysti vaatekaappi ja astiakaappi on eri asioita mutta ihmetytti vähän silti.

Vierailija
9/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa suosikkilaulajia, suosikkijuontajia ja nyt myös tähtibloggareita? :D Tähti, wtf? Onnea uudesta mediatittelistä!

Vierailija
10/58 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa se, ettei Nata äänestä... Mua haittaa se, että ihmiset ovat noin itsekkäitä.

Vierailija
11/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä miten voi sanoa tempoilevansa äärivasemmistolaisuuden ja äärioikeistolaisuuden välissä. Eikös tuollainen poliittinen jana kata lähestulkoon kaiken? Miksi haluaa ottaa janalleen mukaan myös liikkeiden ääripäät? Olisi mielenkijntoista tietää missä asioissa Nata on samaa mieltä esim. äärioikeiston kanssa.

Vierailija
12/58 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perääntymistä juuri havaittavissa postauksen kommenteissa. Yleensä on hienoa että seisoo mielipiteensä takana mutta tässä tapauksessa... Jospa Nata joskus viisastuisi, tai ottaisi vaikka asioista selvää.

Vierailija
13/58 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nataa ei näköjään hetkauta se, että paremmalla lastensuojelupolitiikalla estettäisiin uusia case Eerikoita. Eikä se, että paremmalla ympäristöpolitiikalla voitaisiin hidastaa ilmastonmuutosta. Eikä se, että paremmalla sosiaalipolitiikalla voitaisiin estää vanhusten mätäneminen vaippoihinsa. Eikä se, että paremmalla koulutuspolitiikalla Suomesta saataisiin entistäkin kilpailukykyisempi maa.

Väliä on ainoastaan sillä, kuinka usein syödään Björckin ravintoloissa. Väliä on ainoastaan Instagram-tykkäyksillä. Väliä on ainoastaan poikkiksen hehkuttamisella, saliperseen kuvaamisella, farkuilla, astioilla, hiuksilla, huomiolla, rahalla, trendikkyydellä ja itsensä korostamisella, alleviivaamisella ja tyrkyttämisellä.

Vierailija
14/58 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä otsikko riitti, ja ensimmäinen ajatukseni oli, että jaaha suurta kävijämäärää lähdettiin kalastamaan. [quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:15"]

Nousiko kenelläkään muulla sellainen ajatus Natan tekstiä lukiessa, että nyt ollaan kalastelemassa suurta levikkiä ja kommenttimäärää mainostajia varten? Sen jälkeen kun Nata aloitti työt mediatalossa, on blogista hävinnyt viimeinenkin spontaanius. Natahan on alusta asti myöntänyt aloittaneensa blogin rahan takia, mutta nyt blogi on täynnä viittauksia Natan itsekuviteltuun asemaan Suomen virallisena some-guruna (sori kun tyhjensin veriappelsiinit kaupoista ympäri Suomen edellisellä postauksellani) ja pönkityksen pönkityksen pönkitystä hänen ruokatietäjän maineelleen. Takaa paistaa aivan uskomaton epävarmuus sekä sisällön puute.

[/quote]

Vierailija
15/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natan äiti on siis työtön ja elää tuilla? Tämä tuli ehkä hieman yllätyksenä mulle. Toivottavasti menestykseen noussut bloggaaja tukee äitiään välillä muutenkin kuin maksamalla valtiolle veroja.

Vierailija
16/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä helpommaksi tai mitä pienemmäksi asia on pureskeltu, sitä helpompi siihen on tavallisen ihmisenkin ottaa kantaa", hän sanoo.

"Vihaan politiikan kieltä. Asioista ei saa selvää, eikä niitä voi ymmärtää, jos ei seuraa politiikkaa intensiivisesti."

Eli toisin sanoen, Nata ei vaan tajuu :)

Vierailija
17/58 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin.

Lilyn toimitus suosittelee useaa kymmentä blogia, joista palkkaa saa reilu kymmenen. Suurin osa suositelluista kantaa pelkkää leimaa, nämä ovat sivun alalaidassa. Sivun keskellä palloissa olevat saavat palkkaa. Vain Ne keskellä olevat siis, eivät ne jotka ovat perhe-kohdassa.

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:28"]

Virosta, vaikka en usko sen vaikuttaneen muuhun kuin siihen ajatteluun, että itsenäiseti pitää pärjätä. Emmi Nuorgam oli ainakin kirjoittanut vastineen Natalle. Toimituksen mainostusta ei ole vielä silmiini osunut Natan postauksesta.

[/quote]

Natan postauksessa oli "Lilyn toimitus suosittelee" -logo. Lisäksi Lilyn Facebookissa oli postauksen mainos.

[/quote]

Lilyn toimitus "suosittelee" logolla jokaista postausta, joka julkaistaan heidän palkkalistoillaan olevien blogeissa (Isyyspakkaus, Puutalobaby, Saara Sarvas jne.). Eli se logo kertoo vain siitä, että kyseinen bloggaaja saa palkkaa a-lehdiltä.

Facebookin linkkaus ei mielestäni kuitenkaan varsinaisesti tukenut Natan ajatusmaailmaa, mutta varmaan toimituskin huomasi, että siitä postauksesta saa paljon klikkauksia Lilyyn, minkä takia siitä halusi vinkata facebookissa. Yleensäkin toimitus tuntuu linkkaavan faceen lähinnä postauksia, jotka joko herättävät paljon keskusgtelua/tunteita tai ovat muuten vaan visuaalisesti kivoja.

[/quote]

Vierailija
18/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS:n jutun kommenteissa oli ihan hyviä mietteitä aiheesta. Toivottavasti myös Natalia lukee ne ajatuksen kanssa.

Vierailija
19/58 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisiköhän, jos eduskunta- tai kunnallisvaaliehdokkaaksi asettuisi Akseli Herlevi, Loska-Tomi, Teemu Laurell, Henri Alen tai muu superkokki? Tai jos puoluevaihtoehtona olisi SGFDP eli Suomen Gourmet Fine Dining Puolue?

Vierailija
20/58 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen paskamyrsky blogin kommenttikentässä. Mikäköhän on lopputulos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän