Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut jäävät roikkuman exiinsä

Vierailija
10.03.2015 |

vaikka olisi jo uusi kumppani jätetyllä? Silti tämä jätetty haluaa olla yhteydessä jättäjäänsä ja ikävöi? Joku ongelma?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kaksi vuotta sitten. Hengaan edelleenkin jatkuvasti eksäni kanssa. Me ei olla päästy yli toisistamme. Haluaisimme palata yhtään, mutta syyt erolle eivät ole kadonneet.

Vierailija
22/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös olekin ihmeellistä kuinka ihmisten luonteet ovat erilaisia. Ja kuinka ihmiset toimivat eri tilanteissa eri tavalla. Enpä olisi minäkään koskaan uskonut jonain päivänä roikkuvani, mutta niin kävi kuitenkin, vaikka aiemmin kokemusta oli vaan sen kuvion toisesta päästä... Elämä opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex lähettelee mulle itkupotkunyyhkykirjeitä ja tekstareita edelleen ja kirjottelee kaikkialla miten on niin ikävä ja kaipaa ja voi vittu sentään.
Erosta kohta kolme vuotta. En voi käsittää. Enkä voi sietää, harkitsisin lähestymiskieltoa, mutten tiedä voinko tehdä sitä koska ekan vuoden ajan poistin kaikki viestit sitä mukaan kun niitä tuli. En tajunnut säilöäkään...

Vierailija
24/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:24"]Mun ex lähettelee mulle itkupotkunyyhkykirjeitä ja tekstareita edelleen ja kirjottelee kaikkialla miten on niin ikävä ja kaipaa ja voi vittu sentään.
Erosta kohta kolme vuotta. En voi käsittää. Enkä voi sietää, harkitsisin lähestymiskieltoa, mutten tiedä voinko tehdä sitä koska ekan vuoden ajan poistin kaikki viestit sitä mukaan kun niitä tuli. En tajunnut säilöäkään...
[/quote]
Ihan sama juttu täällä =O Meilläkin erosta on kolme vuotta.

Vierailija
25/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne tietää, ettette te voi löytää ketään heitä parempaa? Ovat vaan ystävällisiä kun tarjoutuvat teille seuraksi...

Vierailija
26/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:29"]Ehkä ne tietää, ettette te voi löytää ketään heitä parempaa? Ovat vaan ystävällisiä kun tarjoutuvat teille seuraksi...
[/quote]heh

Vierailija
27/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä on ainakin niin narsisti, ettei millään mene jakeluun ettei hän ollut elämäni rakkaus, vaan sitä on nykyinen mieheni, joka pleikkarin pelaamisen sijaan vei mut vihille ja hankki kanssani lapsia.

Vierailija
28/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden takia. Siihen yhdistetään se, että ajattelee enemmän tunteella kuin järjellä, jolloin ei voi päästää entisestä irti. En henkilökohtaisesti usko, että voi oikeasti rakastua useammin kuin kerran, ainakaan sillä voimakkuudella kuin ensimmäisellä kerralla. Kun siis oikeasti on rakastunut. Se ei myöskään lopu todella pitkään aikaan, jos koskaan.

Itsekin rakastuin kerran, mutta ajattelin järjellä eron jälkeen eli en alkanut roikua. Otin uuden 4 vuoden kuluttua, kun tajusin, että en enää vain rakastu niin.

Vierailija
29/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen rakkautta on roikkua ihmisessä, joka ei rakasta sinua? Itserakkautta korkeintaan.

Vierailija
30/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:32"]

Mitä ihmeen rakkautta on roikkua ihmisessä, joka ei rakasta sinua? Itserakkautta korkeintaan.

[/quote]

Varo vaan, ettei osu omalle kohdalles ;)

Vierailija
31/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:32"]

[/quote]

Päinvastoin, se on itserakkauden vastakohta. Siinähän rakastaa ilman pelkoa, ilman ylpeyttä, ilman häpeää. Kaikki eivät tähän edes pysty, joten voihan se ihmetyttää. Tunneihmiset eivät aina ymmärrä järki-ihmisiä, eivätkä järki-ihmiset tunne-ihmisiä.

Vierailija
32/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua, että joku kaistapää exä "rakastaa" minua yhä vain eikä päästä irti ja jatka elämäänsä. Hyi hemmetti.

Vierailija
33/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:46"]

Minä en ainakaan halua, että joku kaistapää exä "rakastaa" minua yhä vain eikä päästä irti ja jatka elämäänsä. Hyi hemmetti.

[/quote]

Itsehän olet sen valinnut :) Ahdisteluhan on laissa kielletty, joten aina saa lähestymiskiellon jos exä todella vuosikausia ahdistelee. Mutta omapahan on asiansa mitä omalla elämällään tekee sikäli kun jättää sinut rauhaan. Ja ehkä sinäkin vielä joskus arvostat oikeaa rakkautta ja muutat mielesi. On niinkin tapahtunut.

Vierailija
34/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:50"]Mun miehen EX joiden erosta tulee kuluneeksi tänä kesänä jo 6-vuotta roikkuu tuo muistoissa vieläkin. Käy miehen veljen luona yökylässä ja pitää valokuvia fb... 

Mun mies pyörittelee päätä ja mitään ymmärrystä ei löydy. Pidetään asiaa kovin kummallisena. Toki sillä naisella on miehet vaihtunut kovinkin tiuhaan tuon eron jälkeen.. Ja vielä oudommaksi tekee sen että nämä miehet ovat kovin mieheni näköisiä.. 

Tää nainen muutenkin iskee kännissä varattuja miehiä (samassa duunissa) joten vissiin aika pihalla tuntuu olevan... 
[/quote]

Meillä varmaan yhteinen tämä tuttu! Ja en voi kuin ihmetellä sitä käytöstä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä