Mies, mikä misseissä viehättää??
Miksi kaikki miehet haluaa ssellaisen missi naisen?
Kommentit (19)
Ne ovat yleensä aika pantavan näköisiä
Tissit, peppu ja muutenkin ulkonäkö. Onhan sellaista aktiivista missi kroppaa mukavampi naida kuin 100kg painavaa lahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa nyt on niin vähän kauniita naisia että semikaunis paskalla luontellakin vedetään käsistä.
Virosta löytyy lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tissit, peppu ja muutenkin ulkonäkö. Onhan sellaista aktiivista missi kroppaa mukavampi naida kuin 100kg painavaa lahnaa.
Missikroppa ei kyllä suoraan ole verrannollinen sänkytaitoihin. Aika usein se on jopa päin vastoin.
50% geeneistä tulee mieheltä, nyös ulkonössä. Käykää suominaisten ulkonäköä haukkuvat katsomassa peiliin. Sieltä ei myöskääbn mikään komistus katsele. Miesten puolelta tulee myös ne itägeenit.
Joo, KAIKKI haluaa.
Sellaiset naisen tekemät yleistykset sieltä.
Ei mikään. Kauniit naiset ovat pelottavia.
Missit yliarvostettuja ja ikäluokan kauneimmat ei edes mene missikisoihin.
Ei mikään. Postaavat herutuskuvia someen, se kiinnostaa, mutta ei missi tarvii olla. Vähän höntti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missikroppa ei kyllä suoraan ole verrannollinen sänkytaitoihin. Aika usein se on jopa päin vastoin.
Mutta auttaa kummasti seisokin kestoon.
En vilkasekkaan meikkipelle missejä T:M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta auttaa kummasti seisokin kestoon.
Minä missi ja mies ruma ja sillä ei seiso.
Naisnäkökulmaa: kauniita missejä olivat Armi Kuusela, Armi Aavikko, Päivi Uitto. Heillä vartaloissa ihanteelliset suhteet, pitkähköt jalat, sirous, mutta ei laihuus. Noin 50 kg.
Olen samaa kokoa itse. Tykkään. Vanhenee hitaasti.
Ymmärrän kyllä että miehet pitävät suurista rinnoista ja tukevammasta vartalosta. Sekin on kaunista.
Näissä mainitsemissani misseissä oli viatonta hehkua ja suloutta.
Hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taitoja nainen tarvitsee sängyssä? Kunhan antaa panna peppuun ja laueta suuhun niin se riittää mulle ns. ihanneseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa nyt on niin vähän kauniita naisia että semikaunis paskalla luontellakin vedetään käsistä.
:-D Tää luonnehdinta osui mun nauruhermoon, kiitos siitä. Itse asiasta en nyt ihan samaa mieltä osaa olla, koska mielestäni Suomesta löytyy varsin paljon kauniita naisia (ainakin kasvoiltaan), mutta kai siinä mielessä on vähän totuuden perääkin, että monelle miehelle kaunis ulkokuori tuntuu yllättävän paljon kompensoivan sisäisiä puutteita tai epäyhteensopivuutta. Omaan paskaansahan ne siinä tallaa, mutta toki virheiden kautta ainakin oppii tehokkaimmin.