Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset. Mikä laatikkoleukakiekkoilijoissa viehättää?

Vierailija
06.12.2021 |

Onko se kumminkin todellisuudessa niiden rahat? Kertokaa minulle

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vetoa minuun. En tykkää yhtään.

Vierailija
2/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen eräissä juhlissa keskustellut erään kuuluisan kiekkoilijan kanssa (Kanadassa), mutta sen enempää tuttavuutta en heidän kanssaan ole koskaan halunnut tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä taitaa itseään viehättää. Laatunaisia ei.

Vierailija
4/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkieläimeni on kissa. Kun näen laatikon, haluan istua sen päälle.

Vierailija
5/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaattomat miehet nyt vaan ovat niin hot

Vierailija
6/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Minulla ei ole leukaa, ja olen sen takia kuin ilmaa naisille. Parta ei kasva, joten silläkään ei voi peittää nysäleukaa.

Jännä kuinka pinnallisia naiset ovat.

Vierailija
7/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha viehättää.

Vierailija
8/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että vastakohta luo vetovoimaa, samanlaisuus kaveruutta. Luulen, että kyseessä tuo vetvoima. Tuskin loistava keskustelutaitokaan.

Vierailija
9/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teille selvää miksi se leuka kasvaa?

Vierailija
10/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Tyhmiä hampaattomaksi hakattuja kaappeja, joiden elämäntehtävä vapaa-aikana on kännääminen.

Vierailija
11/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niiden perään ole kuin bimbot missit eli tyhjäpäät.

Vierailija
12/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pintaliitäjiä. Miksi te miehet haluatte? Useinhan noiden kanssa seukkaa mallit ja venäläiset naiset.

Vierailija
13/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät miehekkäistä miehistä. 

Uskokaa naisten juhlapuheita siinä kohtaa kun naisten elokuvissa yms. alkaa miespääosassa olla hinteliä hoivaajamiehiä, jotka lukevat Aristoteleen tuotantoa munkkilatinaksi iltasaduksi lapsikatraalle. 

Eipä näy...

Mun mies suuttui viime vuonna taloon muuttaneesta robotti-imurista. Rakastaa niin kovin imuroimista. Tehdään melkolailla kaikki puoliksi, paitsi leivonta ja aiemmin imurointi ovat miehen heiniä. En osaa leipoa vaikka olenkin nainen :D

Vierailija
14/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen näyttää aina hyvältä, varsinkin kun nykyään moni on täysi sohvaperuna. Perusliikunnallinenkin kyllä kelpaisi hyvin joka ei syö liikaa, mutta tuntuu että nykyään on vain ääripäitä.

Vierailija
15/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtona lätkän tai tietokonepelien pelaaja, valinta on selvä. Taiteellinen tai älykäs mies kyllä peittoaa molemmat.

Vierailija
16/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihmisiä viehtäättä ennemminkin ne oman segmentin parhaat. En ile itse ikinä haaveillut minkään lajin urheilutähdistä. Nuorena angstirokkariteininä haaveilin muusikoista ja rokkipojista. Sitten kun siirryin yliopistoon, aloin viehättymään älykkäistä ja korkeasti koulutetuista miehistä.

Joku peruskoulupohjalta isoon maailmaan päässyt peräkylän kiekkopoika amisviiksineen ja nuuskahuulineen ei ole koskaan napannut yhtään. Mutta joku peruskoulu/lukiopohjalta kauneuskisan kautta Iltalehteen päässyt tyttö saattaisi hyvinkin bondata tuon pojan kanssa. 

Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin tuossa missit<3kiekkoilijat kombossa on varmasti kyse ennemminkin henkisestä kuin fyysisestä yhteensopivuudesta.

Vierailija
17/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät miehekkäistä miehistä. 

Uskokaa naisten juhlapuheita siinä kohtaa kun naisten elokuvissa yms. alkaa miespääosassa olla hinteliä hoivaajamiehiä, jotka lukevat Aristoteleen tuotantoa munkkilatinaksi iltasaduksi lapsikatraalle. 

Eipä näy...

En katsele ”naistenleffoja”, koska ovat surkeimmin käsikirjoitettua kuraa ikinä, vetoavat ehkä keskivertojenkkiin. Oma mieheni osaa latinaa ja muinaiskreikkaa ja on kyllä huomattavasti kuumempi, kuin joku kumiklöntin perässä luisteleva hikinen ällötys.

Vierailija
18/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ex-vaimo lähti ihan rahan perässä isoon kartanoon laatikkoleuan kanssa. Lapset pomppii nyt edes takaisin. Eipä tilanteelle voi nyt mitään.

Vierailija
19/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pitäis miettiä minkä takia juuri jääkiekkoilija eikä vaikkapa tenniksenpelaaja niin 1) kyky kantaa vastuuta. Kiekossa ei pärjää jos ei ole vastuunottokykyä. 2) oma elämä. Kiekkoilijoilla on oma elämä ja omat kaverit 3) terveelliset elämäntavat ja vahva vartalo.

Mutta itse en ole koskaan ihastunut jääkiekonpelaajaan. En koe että meillä olisi juurikaan yhteistä tai yhteisiä unelmia.

Vierailija
20/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään enemmän sellaisista joogaavista ja meditoivista miehistä.