Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hierontaan vai ihonpuhdistukseen

Vierailija
10.03.2015 |

Minulla on yleensä ollut suht ongelmaton iho, muutama finni siellä täällä. Mutta nyt pukkaa kaikenlaista ongelmaa naamassa, johtuuko sitten stressistä vai onko muuten vaan joku räjähdyskausi. En ole koskaan uskaltautunut kosmetologille vähien rahojeni kera, koska uskon tuollaisten olevan humpuukia hyvin pitkälti. Hierontaan haluaisin myös....

Se on joko kosmetolooki ja ei hierontaa, tai hieronta ja bionin blackhead whitehead controller. Kumpi kombo?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi

Vierailija
2/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi

Vierailija
4/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naama

Vierailija
5/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikat tosi jumissa? Jos ei pahasti niin ihonpuhdistukseen, tulee aika fressi olo ja kiva stratti ennen kesää puhdistaa lärvi :) Itse haluisin kanssa mutta ei raaski kun huono raha tilanne, on ne kalliita mutta myös tehokkaitakin.

Vierailija
6/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 03:25"]Onko paikat tosi jumissa? Jos ei pahasti niin ihonpuhdistukseen, tulee aika fressi olo ja kiva stratti ennen kesää puhdistaa lärvi :) Itse haluisin kanssa mutta ei raaski kun huono raha tilanne, on ne kalliita mutta myös tehokkaitakin.
[/quote]

Ei erityisen jumissa mutta kovin tekisi mieli hierontaan. Ehkä sitten hankkiudun eroon kosmetologineitsyydestäni ja toivon, ettei tarvitse suuttua sen jälkeen. Eli että toimii myös...

Vierailija
7/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta Ois mun valinta ehdottomasti.

Vierailija
8/8 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekaaninen puhdistus sattuu helvetisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme