Aviomieheni ei tule hyväksymän minua ikinä ulkonäöllisesti
Jokaisen pienenkin sanaharkan yhteydessä saan kuulla siitä, että takapuoleni on liian iso ja olen liian lanteikas (mitat: noin 86-70-96 tällä hetkellä, painan noin 66 kg ja olen 174 cm pitkä; housukoko on M tai 38. Kun olimme hiljattain tavanneet, mies tunnusti, että olin muuten viehättävä, mutta kun hän kääntyi vilkaisemaan takamustani, niin hän järkyttyi, kun se oli niin valtava. En vain itsekään pääse tästä asiasta ylitse, kun tosiaan mies ilkkuu minulle vartalostani aina, kun on jotenkin vihainen. Exäni mielestä olin viehättävä; ero tuli muista syistä.
Aviomieheni näyttää välillä (viimeksi äsken) kuvia naisista, joilla on tarpeeksi pieni peppu. Viimeksi kyseinen esimerkkihenkilö oli eräs huippumalli. Yleensä ko. henkilöillä on jopa omaan makuunikin liian kapea lantio. En pääse sellaisiin mittoihin, vaikka laihduttaisin kuinka paljon tahansa. Vaikka olisin anorektikko, niin lantioni luusto ja lihasten muoto ovat sellaisia, että en saa sellaista ihan pikkuruista peppua millään. Myös mieskään ei voi mieltymyksilleen mitään. Hän vetoaa siihen, että minussa on muita hyviä ominaisuuksia ja hänen pitää olla realisti, joten hän ei voisi saada sellaista pikkupeppuista naista, vaikka tekisi mitä.
Aiemmin tässä muistakin syistä mietittiin jopa eroa, mutta mies ei halua erota lasten vuoksi ja siksi, kun siitä tulisi hänelle liikaa kuluja. Itse sitten myönnyin hänen tahtoonsa, vaikka olin hommannut hyvän asunnonkin jo itselleni ja lapsille. Mitä tässä voisi tehdä? :(
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:30"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:24"]
Positiivista on että ainahan voit rikkoa internetin. Se on muotia nykyään.
[/quote]
Mitä tarkoitat?
[/quote]
Break the internet.
Pistä kuva siitä sun berberistä? Onko pipari ja tissiosasto kunnossa?
Kaiken lisäksi äijällä ei edes seiso, voi vittu.
Alkoi panettamaan kun ajattelin sängyllä perse pystyssä makaavaa persevää naista.
Kardasianin kimin jättiperse rikkoi internetin.
Yleensä heteromiehet tykkää leveistä labteista ja isommista pyllyistä. Harkitsisin koko miestä. Eikä sulla kauhean leveä ole. Just eilen mittasin et mulla 105 cm vaikka aika hoikka olen. Tuo on se minun hyvö puoli, naisellinen.
Ja menit hänen kanssaan naimisiin, koska.....? :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:23"]
Löysinkin sen kirjan, se on: Eva Rusz, Vaarallinen rakkaus. (Osuva nimi)
Ostin sen n. vuosi sitten kirjatorilta alesta, ehkä sitä löytyy kirjastosta ellei enää Kirjatoreilta?
17
[/quote]
Huutonetistä löytyy vaikka millä mitalla:
http://www.huuto.net/hakutulos?words=vaarallinen+rakkaus&search-button=Hae
Mun mies taas tykkää, että on kunnolla persettä. Painan 67 kiloa ja lantionympärys on 106 cm. Persettä löytyy. Se on hänestä siis oikesti kiihottavaa, mitä enemmän hytkyy takaapäin pantaessa, sitä enemmän hän kiihottuu....vaihda miestä! Poikamaiset luisevat peput on ällöjä
Exäni nuoruusvuosilta oli juuri tuollainen. Minulla oli huono iho, hän ihannoi kovaan ääneen hyväihoisia naisia ja muisti mulle siitä muistuttaa. Hän ihaili juuri määrätynlaisia sääriä, joita mulla ei tietenkään ollut ja niistä muistutettiin myös jatkuvasti. Mun kädet häntä koskettaessa olivat "hikiset" eli en saanut koskea jne.jne.jne. Onneksi älysin lähteä suhteesta. Tajusin myöhemmin, että häneltä puuttui lämpö ja arvostus minua kohtaan, se ei ollut pelkästään vain huonoa käytöstä, vaan rakkaudettomuutta ja kylmyyttä. Sinuna ap miettisin, onko kyse todellakin vain takapuolesta?? Minusta kyse on asenteesta sinua kohtaan ja se on vähintäänkin arveluttava. Tuollainen ihminen halveksivalla käytöksellään polkee ihmisarvoa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:41"]Mun mies taas tykkää, että on kunnolla persettä. Painan 67 kiloa ja lantionympärys on 106 cm. Persettä löytyy. Se on hänestä siis oikesti kiihottavaa, mitä enemmän hytkyy takaapäin pantaessa, sitä enemmän hän kiihottuu....vaihda miestä! Poikamaiset luisevat peput on ällöjä
[/quote]
Taidat olla aika ruma ihminen sisältä kun noin haukut toisia ällöiksi sen perusteella jos peppu on pieni. Sille asialle kun ei voi mitään. Toisilla on leveä lantio, ja toisilla kapea. Tuskimpa ne pienipeppuiset naiset haukkuvat sinua, vai onko sinusta tullut ilkeä siksi, kun olet kenties saanut kuulla joskus haukkuja itsestäsi?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:17"]
Provoooooooooooooo.......
Tehkää tuollaiset aloitukset ennen iltayhtätoista niin periaatteessa joku voisi niihin langeta. Yökyynikot haistavat porvoolaisuuden kaukaa.
[/quote]
... ja siltä varalta että ei ole provo: Ensi kerralla ymmärrät että jos mies on heti alussa kusipää niin hän ei tule muuttumaan myöhemminkään. Ei siis pidä ajatella että kyllä se vielä muuttuu paremmaksi. Kusipäisellä miehellä voi olla hyviä puolia mutta se kusipäisyys valitettavasti on vahva ja koko luonteen pilaava ominaisuus. Jotkut harvat kasvavat siitä ulos mutta sen varaan ei kannata suunnitella omaa elämäänsä.