Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni ei tule hyväksymän minua ikinä ulkonäöllisesti

Vierailija
09.03.2015 |

Jokaisen pienenkin sanaharkan yhteydessä saan kuulla siitä, että takapuoleni on liian iso ja olen liian lanteikas (mitat: noin 86-70-96 tällä hetkellä, painan noin 66 kg ja olen 174 cm pitkä; housukoko on M tai 38. Kun olimme hiljattain tavanneet, mies tunnusti, että olin muuten viehättävä, mutta kun hän kääntyi vilkaisemaan takamustani, niin hän järkyttyi, kun se oli niin valtava. En vain itsekään pääse tästä asiasta ylitse, kun tosiaan mies ilkkuu minulle vartalostani aina, kun on jotenkin vihainen. Exäni mielestä olin viehättävä; ero tuli muista syistä.

Aviomieheni näyttää välillä (viimeksi äsken) kuvia naisista, joilla on tarpeeksi pieni peppu. Viimeksi kyseinen esimerkkihenkilö oli eräs huippumalli. Yleensä ko. henkilöillä on jopa omaan makuunikin liian kapea lantio. En pääse sellaisiin mittoihin, vaikka laihduttaisin kuinka paljon tahansa. Vaikka olisin anorektikko, niin lantioni luusto ja lihasten muoto ovat sellaisia, että en saa sellaista ihan pikkuruista peppua millään. Myös mieskään ei voi mieltymyksilleen mitään. Hän vetoaa siihen, että minussa on muita hyviä ominaisuuksia ja hänen pitää olla realisti, joten hän ei voisi saada sellaista pikkupeppuista naista, vaikka tekisi mitä. 

Aiemmin tässä muistakin syistä mietittiin jopa eroa, mutta mies ei halua erota lasten vuoksi ja siksi, kun siitä tulisi hänelle liikaa kuluja. Itse sitten myönnyin hänen tahtoonsa, vaikka olin hommannut hyvän asunnonkin jo itselleni ja lapsille. Mitä tässä voisi tehdä? :(

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo nyt uli uli ruikuti rui rui. Sinä olet aikuinen normaalikokoinen ihminen, kuka ei ansaitse tuollaisen paskasäkin kyykyttämäksi joutumista. Lapset kainaloon ja menoksi. Rakastava ihminen jättää "huonot" puolesi mainitsematta ja keskittyy hyviin. p.s Peppus on just bueno.

Vierailija
42/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä enää mietit, ap! Se, että teillä on lapsia, ei ole mikään syy jäädä suhteeseen tuollaisen sian kanssa. Eikä varsinkaan se, että ero aiheuttaisi miehelle taloudellisia ongelmia. Mies on sen luokan mulkvisti, että minua ei tuossa tilanteessa kiinnostaisi enää pätkääkään sen raha-asiat. JSSAP!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille seuraavan kerran kun alkaa takapuoltasi mollaamaan, että kuule äijä ei paljo pikkuuruinen peppu auttais kun ei sulla siltikään seisois. Voi olla että kokee itsensä noiden erektio-ongelmien takia huonoksi ja siksi sustakin täytyy löytyä jotain vikaa mitä valittaa. Valita sinä vuorostasi hänen toimimattomasta peniksestään niin katsotaan miten reagoi. Mollaus sattuu aina...

Vierailija
44/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin ihmettelen kyllä suuresti, miten ap 1) on hairahtunut menemään tuollaisen miehn kanssa naimisiin ja 2) erehtynyt vielä tekemään tälle lapsia!

Ongelma on miehen korvien välissä, ei vaimon ahterissa. Jumppaamalla tämä ongelma ei ratkea.

Vierailija
45/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran kirjaa vaikeista suhteista ja sen kirjoittaja kertoi, että tuo on joittenkin miesten taktiikka saada nainen koukkuun tuo suhteen alussa haukkuminen, niin hullulta ja päättömältä kuin se kuulostaakin. Se liittyy sen toisen osapuolen lapsuuteen. Jos lapsena on saanut kuulla vastaavaa solvavaa kommentointia, niin henkilö kokee sen sillälailla kotoisaksi, ettei anna litsaria ja lähde pois paikalta, kuten sellainen nainen, jota ei ole mollattu kotona, vaan kokee sympatiaa miestä kohtaan, joka joutuukin kärsimään mutta silti hänet valitsee. Tai jotenkin näin. 

Kuulostaa aika vaikealle tuo miehesi. Etkö voi hakea apua ainakin itsellesi tai sitten pariterapiaa? Saisit sellaisesta voimia tehdä oikeita päätöksiä.

Vierailija
46/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ukko. Miksi tuhlaat aikaasi tommoseen? Mä oisin aikoja sitten nostanut kytkintä. Kyllähän tommosesta miehestä jo lapsetkin kärsii. Nyt otat ittees niskasta kiinni ja eroat!

Vierailija
47/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinkin sen kirjan, se on: Eva Rusz, Vaarallinen rakkaus. (Osuva nimi)

Ostin sen n. vuosi sitten kirjatorilta alesta, ehkä sitä löytyy kirjastosta ellei enää Kirjatoreilta?

17

Vierailija
48/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, koska olen itse joutunut kokemaan samanlaista. Jokaikisestä virheestä naamassa/kropassa sai kuulla. Mun mielestä sun miehes tarvis apua, jonkun pitäis oikeesti herättää se tähän tosielämään, missä naisetkin on vaan ihan inhimillisiä olentoja, eikä niiltä voi vaatia "täydellisyyttä" kaikessa. Jos naisella sattuu olemaan iso pylly, niin sen pitäis mun mielestä olla päinvastoin kunnioitettava asia. Muista olla ylpee sun muodoista, ne tekee susta naisen! :)

Vierailija
49/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sulla on voinut herätä tunteita mieheen, joka puhuu sinusta alkuun noin alentavasti?? Muuten viehättävä, mutta järkytyin kun näin miten suuri pyllysi on... Ei herranjumala. 

Olisitko itse voinut kuvitellakaan sanovasi miehellesi mitään vastaavaa?

Vierailija
50/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO naiset! Eikö teillä ole minkäänlaista itsekunnioitusta? En voi koskaan käsittää miksi joku sietää huonoa kohtelua. Mitä hienoa on elää huonossa suhteessa, jossa toinen ei arvosta ja haukkuu ja alistaa? Pelkkää elämän haaskausta. 

Vierailija
51/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:51"]Jätä se sika
[/quote]
Perhana kerkesit ensi siis yläpeukku!

Vierailija
52/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä?? Jo on kieroutunut suhde, huh huh. 

Vierailija
53/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää oli vitsi, toivon että on. Sairas ja törkee mies sulla meinaan muuten. Onko sun mielestä ok puhua tuollaisia toiselle varsinkin vaimolle? sun miehen kuuluis hävetä sikamaista käytöstään, yäk kun voi olla oksettava äijä

Vierailija
54/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista on että ainahan voit rikkoa internetin. Se on muotia nykyään.

Vierailija
55/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:24"]

Positiivista on että ainahan voit rikkoa internetin. Se on muotia nykyään.

[/quote]

Mitä tarkoitat?

Vierailija
56/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:47"]

Jokaisen pienenkin sanaharkan yhteydessä saan kuulla siitä, että takapuoleni on liian iso ja olen liian lanteikas (mitat: noin 86-70-96 tällä hetkellä, painan noin 66 kg ja olen 174 cm pitkä; housukoko on M tai 38. Kun olimme hiljattain tavanneet, mies tunnusti, että olin muuten viehättävä, mutta kun hän kääntyi vilkaisemaan takamustani, niin hän järkyttyi, kun se oli niin valtava. En vain itsekään pääse tästä asiasta ylitse, kun tosiaan mies ilkkuu minulle vartalostani aina, kun on jotenkin vihainen. Exäni mielestä olin viehättävä; ero tuli muista syistä.

Aviomieheni näyttää välillä (viimeksi äsken) kuvia naisista, joilla on tarpeeksi pieni peppu. Viimeksi kyseinen esimerkkihenkilö oli eräs huippumalli. Yleensä ko. henkilöillä on jopa omaan makuunikin liian kapea lantio. En pääse sellaisiin mittoihin, vaikka laihduttaisin kuinka paljon tahansa. Vaikka olisin anorektikko, niin lantioni luusto ja lihasten muoto ovat sellaisia, että en saa sellaista ihan pikkuruista peppua millään. Myös mieskään ei voi mieltymyksilleen mitään. Hän vetoaa siihen, että minussa on muita hyviä ominaisuuksia ja hänen pitää olla realisti, joten hän ei voisi saada sellaista pikkupeppuista naista, vaikka tekisi mitä. 

Aiemmin tässä muistakin syistä mietittiin jopa eroa, mutta mies ei halua erota lasten vuoksi ja siksi, kun siitä tulisi hänelle liikaa kuluja. Itse sitten myönnyin hänen tahtoonsa, vaikka olin hommannut hyvän asunnonkin jo itselleni ja lapsille. Mitä tässä voisi tehdä? :(

[/quote]

Hohhoijaa. ap aloitti vain saadakseen "ei kun sun peppu on täydellinen"vastauksia.

Vierailija
57/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja penskojakin olet tuollaisen kanssa mennyt vääntämään? Et eroa, kun se olisi miehelle hankalaa? Ei enää tarvitse mennä Rautiaan löytääkseen kynnysmattoja.

Vierailija
58/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ei tule sinua hyväksymän.

Vierailija
59/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:47"]

[/quote]

Hohhoijaa. ap aloitti vain saadakseen "ei kun sun peppu on täydellinen"vastauksia.

[/quote]

En aloittanut sen vuoksi, vaan siksi, että tilanteeni tuntuu todella epäreilulta ja ahdistavalta ja teki vain mieli purkaa mieltäni asiasta jonnekin. Tiedän periaatteessa, että mun olisi pitänyt valita puolisoni jotenkin "huolellisemmin" ja valita sellainen, joka ihan oikeasti tykkää musta omana itsenäni, mutta nyt ehdin mennä vikaan, kun olin itse melkoisen ihastunut alussa mieheeni (ennen kuin hänen negatiivisia piirteitään alkoi tulla ilmi vähitellen).

Huomasin kyllä kommenttien myötä vielä lisää, että kyllä mun pitää rohkaistua eroamaan mahdollisimman pian. Mulla on erittäin huono itsetuntoni ja mieheni on loannut sitä kommenteillaan entisestään, joten tunsin itseni lähinnä lamaantuneeksi, kun aloin miettiä eroa. Mun täytyy jotenkin "vahvistaa" itseäni lisää ennen kuin kykenen eroamaan oikeasti. Olen jotenkin ollut niin miehen kommenttien vietävissä viime ajat. T. AP

Vierailija
60/69 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoooooooooooooo.......

Tehkää tuollaiset aloitukset ennen iltayhtätoista niin periaatteessa joku voisi niihin langeta. Yökyynikot haistavat porvoolaisuuden kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä