Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset hiukset sinulla on ja kuinka usein shampoopeset?

Vierailija
09.03.2015 |

Aplla puoliselkään ulottuva värjäämätön tukka, pesen kaksi kertaa viikossa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, paksu, luonnontaipuisa, ehkä jopa karhea hiuslaatu. Pesen joka päivä ja karheuden vuoksi käytän hoitoaineena naamiota. Hiukset ja päänahka tällä metodilla hyvässä kunnossa.

Vierailija
22/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulla on todella lyhyet hiukset, vähän päälle sentin. Ja ihan vapaaehtoisesti :) pesen joka toinen päivä shampoolla :) olen kasvattamassa hiuksia siis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen selkään asti oleva vaalea ja käsittelemätön tukka, piikkisuora ja lasimainen (yäk). Ennen pesin joka 3. päivä, nykyään joka toinen, kun tuntuu että tukka rasvoittuu nopeammin kuin ennen.

Vierailija
24/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht paksut puoleen selkään ylettyvät tumman vaaleet hiukset, pesen joka päivä. Viikonloppusin hiukset saa (joskus) levätä

Vierailija
25/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ohut lasimainen polkka, irtoileva. Oma väri. Pesen joka aamu, ei näitä muuten saa mitenkään.

Vierailija
26/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen selkään asti ulottuva, hiuksia paljon, mutta ne on niitä lasimaisia ja ohuita. Pesen joka päivä erikoisshampoolla, saisin kyllä pidennettyä pesuvälin joka toiseen päivään, mutta mä treenaan 5 kertaa viikossa, joten mulla on 5 iltana hikinen pää ja siihen vielä perheen saunailta päälle, niin eipä ole paljon valinnanvaraa.
.
Treeniä en sentään hiusten takia vähennä :) Hiukset on kiiltävät ja hyvinvoivat ja kun vähän tyveen saa volyymia, niin saa feikattua myös paksuutta.

Vierailija
27/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet   hyvinleikatut hiukset.  Pesen sunnuntaina ja kampaajalla käyn keskiviikkoisin.

Vierailija
28/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset. Pesen joka päivä. Aika paksut. Vaalennetut. Kampaajalla kerran vuodessa.

Vierailija
29/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:30"]Ohuet   hyvinleikatut hiukset.  Pesen sunnuntaina ja kampaajalla käyn keskiviikkoisin.
[/quote]
Kerran viikossa kampaajalla?

Vierailija
30/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka, oma väri. Lasimainen ohut hiuslaatu, mutta hiuksia onneksi paljon. Pesen lähes päivittäin vedellä hieroen hyvin päänahkaa. Sampoolla pesen viikon taikka kahden välein. Riippuu siitä miltä hiukset tuntuvat.

Vierailija
31/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:30"]Ohuet   hyvinleikatut hiukset.  Pesen sunnuntaina ja kampaajalla käyn keskiviikkoisin. [/quote] Kerran viikossa kampaajalla?

[/quote]Kyllä käyn joka keskiviikko aamulla klo 8. Hinta 12€. Viiden viikon välein leikataan,40€ ja kaksi kertaa vuodessa laitetaan raidat, 80€. Minulla on ke,to asiakastapaamispäivät. Kampaaja saa minun tukkani hyvännäköiseksi, itse en osaa.

Vierailija
32/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkä puoleen selkään ulottuva paksu luonnonkihara värjätty tukka. Pesen tukan 3 päivän välein. Harrastan kuitenkin uintia ja sen vuoksi tukka tulee välillä pestyä joka toinen päivä.

Vierailija
33/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein tiedä onko ohuet tai keskipaksut en osaa verrata muihin hiuksiani tietääkseni ovatko ne paksut vai ohuet mutta ovat värjäämättömät tumman ruskean väriset ja ehkä noin 10cm yli olkapäiden pituiset pesen 2-3 kertaa viikossa

Vierailija
34/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuhko, oman värinen tukka olkapäille asti. Lähes joka päivä pesen, koska treenaamisen takia pää on joka päivä hikinen.

Vierailija
35/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut lapaluiden alaosaan ulottuvat värjätyt hiukset. Pesen 3x viikossa, nyt talvella ovat vähän väliä kuivat ja karheat sekä haaroittuvat joten käytän niihin ja hiuspohjaan kookosöljyäennen suihkua enkä kuivaa tai muotoile niin usein.

Vierailija
36/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:49"]Todella ohuet, hennot hiukset. Joudun pesemään päivittäin, koska hiukset rasvoittuvat todella nopeasti ja muuttuvat entistä epäsiistimmän näköisiksi ja lähmäiseksi muuten.

[/quote]

Hius tottuisi melko nopeasti pesujen vähentämiseen. Käytä alkuun vaikka kuivashamppoota pesujen välillä

Vierailija
37/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:49"]Todella ohuet, hennot hiukset. Joudun pesemään päivittäin, koska hiukset rasvoittuvat todella nopeasti ja muuttuvat entistä epäsiistimmän näköisiksi ja lähmäiseksi muuten. [/quote] Hius tottuisi melko nopeasti pesujen vähentämiseen. Käytä alkuun vaikka kuivashamppoota pesujen välillä

[/quote]Ai vaikka rasvoittuminen johtuisi hormoneista? Enpä usko.

Vierailija
38/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:49"]Todella ohuet, hennot hiukset. Joudun pesemään päivittäin, koska hiukset rasvoittuvat todella nopeasti ja muuttuvat entistä epäsiistimmän näköisiksi ja lähmäiseksi muuten. [/quote] Hius tottuisi melko nopeasti pesujen vähentämiseen. Käytä alkuun vaikka kuivashamppoota pesujen välillä

[/quote]Ai vaikka rasvoittuminen johtuisi hormoneista? Enpä usko.
[/quote]

Missään ei sanottu mitään hormooneista :) ja onhan se aina omista hormooneista kiinni kuinka nopeesti rasvottuu. Lisäksi on laadukkaita hiusvesiä jotka poistavat rasvaisuutta. Itse pesin ennen aina päivittäin koska rasvottuivat niin paljon. Jossain vaiheessa aloin käyttää kuivashamppoota ja tajusin että voin hyvin pestä vain joka toinen päivä. Nykyään pesen 3x viikossa

Vierailija
39/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoinen rintoihin asti ulottuva keskipaksu tukka, pesen 3 kertaa viikossa, kaksikin riittäisi mutta tykkään siitä tunteesta kun on putipuhdas tukka. Ennen pesin joka päivä ja näytti likaiselta jo tokana päivänä.

Vierailija
40/42 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäämätön lapaluihin asti ylettävä taipuisa (=kihartuu ja laineilee) ylikasvanut LOB. 

Pesen joka toinen tai joka kolmas päivä, ja vähintään sen kaksi päivää näyttää ihan puhtaalta. Kolmantena laitan usein hiukset jo kiinni ja suihkautan kuivashampoota tyveen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi