Kondomien käyttö ehkäisynä on todella rasittavaa pidemmän päälle
En voi käyttää hormoneita (liian kovat oireet) tai kuparikierukkaa (nikkeliallergia), joten kumilla tässä on mentävä kun muuta vaihtoehtoa ei ole. Hienosti sekin meni ja luiskahti pois paikaltaan just puolessa välissä kiertoa, ja nyt oon ollut viimeiset pari viikkoa paniikissa että miten käy. Menkkojen pitäisi alkaa tänään tai huomenna, tein aamulla testin ja se oli negatiivinen. Pikkuhiljaa saa siis huokaista helpotuksesta. Eikä todellakaan ole ensimmäinen kerta kun saa jännittää tällä tavalla että onkohan käynyt jotakin. Joskus ajattelin että miten ihmeessä jotkut voi saada kortsun rikki tai miten se voi luiskahtaa pois. Kyllä vaan voi! Yleensä niiden kanssa ei ole ongelmia, mutta toisinaan tulee näitä tilanteita. Mä oon niin kyllästynyt stressaamaan vähän väliä että tuleeko menkat vai eikö tule! Hemmetti. Tähänkään ei saa vielä moneen vuoteen mitään ratkaisua, kuinkahan monta kertaa joudun vielä näiden vuosien aikana pelkäämään raskautta / kuinka monta aborttia joudun tekemään.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:53"]
Mitä kondomimerkkiä te käytätte? Siis te, joilla kortsut hajoaa.
Meillä on kortsu ollut ehkäisynä jo kuudetta vuotta eikä kertaakaan ole kortsu hajonnut tai luiskahtanut pois paikaltaan.
[/quote]
Protex x-large
[/quote]
Ei kannata käyttää niitä x-largeja, jos ei mitat riitä vaikka se miehen itsetuntoa hivelisikin. Oikea koko pysyy ehjänä ja paikoillaan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:32"]
Kumit tosiaa hajoaa helppoati. Vähän paksumpi mela ja raju meno riittää siihen. Pitäs varmaa tilata isompia jostain testiks... kierukka on tosin uudella muijalla eikä naisten vaivoja... Voi piru sitä nainnin määrää ja hain vielä pillerit lisäks ;)
[/quote]
Antoko lekuri miehelle pillereitä?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:15"]
Minä taas rakastan saada spermaa sisääni ja kantaa sitä mukanani! Ei ole mitään kiihottavampaa kun tunne kun kiveksistä pumppautunut mälli on sisällä. Onneksi saan sitä vähintään kerran päivässä. Se on kuin todiste siitä,että minua halutaan ja rakastetaan. Tykkään niellä mällit myös.
[/quote]
Miespuolisten homoseksuaalien ei tarvitse pelätä raskautta ehkäisyn pettäessä. Nuo tilastoluvut olivat raskauksien mukaan laskettuja, ei sukupuolitautien tarttumisesta katsottuja.
[/quote]
En ole mies,enkä homoseksuaali. Olen 43 vuotias nainen,lapset isoja,kohtu poistettu.
Sulla väärä kuva,että vaan homot ei voi tulla raskaaksi
Meillä ollut ehkäisynä 8 vuotta. Kerran kondomi petti ja silloin hän varmuuden vuoksi jälkiehkäisypillerin.
Kortsupanoon kyllästyy tosi nopeasti. Jolloin pitää.... ;)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:53"]
Mitä kondomimerkkiä te käytätte? Siis te, joilla kortsut hajoaa.
Meillä on kortsu ollut ehkäisynä jo kuudetta vuotta eikä kertaakaan ole kortsu hajonnut tai luiskahtanut pois paikaltaan.
[/quote]
Mutta hyvä ihminen, kerro viestissä, mitä merkkiä itse käytätte! Suosittele, kun tätä tietoa varmasti monet mielellään hyödyntävät.