Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myin netin myyntipalstan kautta erään laitteen ja kävin sen viemässä hyvälle alueelle. Kuitenkin, suureksi hämmästyksekseni

Vierailija
06.12.2021 |

se talo oli vuokratontilla. Lisäksi heidän autonsa oli rahoitusyhtiön omistama.

Kaikki oli siis vain kulissia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät ostaa käytettyä tavaraa netistä eli ei se alue voi olla kyllä mitenkään hyvä!

Ja vielä köyhemmät myy.

Vierailija
22/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin lääkärin kirpputorilla, kävi vielä sovittamassa vaatteita. Nyt vaatekauppoja on loppunut, kun työttömillä ei ole niihin rahaa.

Olin työkokeilussa sairaalassa ja tunnistin lääkärin, hän tunnisti minut, olisittepa nähneet ilmeen.

No en ihmettele ilmettä lainkaan. Päätti, että laite menee roskiin heti kun poistut, riski lutikoista ja muista liian suuri. Mutta sama työpaikka ja sääli sinua kohtaan vastakkaisina ajatuksina. Maksoi, koska tiesi sinun tarvitsevan kipeästi jokaisen lantin, jonka saat jostain haalittua. Empaattinen ja kohtelias lääkäri. Hänen asiakkaanaan on hyvä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaavoitus antaa tasavertaisemman mahdollisuuden kaikille. 

Esim. omakotitalo alueella on rivitaloja, pienkerrostaloja. Kalliilla alueella on vuokratontteja, vuokrataloja jne.  Vuokratontti voi säästää rakennusvaiheessa satoja tuhansia.  

Ja usein maan saa myöhemmin ostaa omaksi. Pääomasuunnittelua rakennusvaiheessa. Lukittu pääoma ei ole aina se fiksuin vaihtoehto. Antaa sen oman pääoman tienata. Ihan fiksua.  (joku voi käyttää myös velkavipua)

Monet kaupungit eivät edes välttämättä myy hyvällä tai kaavoituksen kannalta ratkaisevalla paikalla olevia tontteja vaan vuokraavat niitä. Se antaa 100-200 vuoden kuluttua, maan arvon noustessa tai kaupungin muuttuessaan mahdollisuuden rakentaa uutta infraa tai kerrostaloja jne. Riippuu pitkän aikavälin suunnitelmista ja kaavoitus-suunnitelmista. 

Tilaston mukaan myös suurin osa uusista autoista on rahoitusyhtiön omia. Myös asunnot ja talot on usein velalla ostettuja? 

Vierailija
24/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin lääkärin kirpputorilla, kävi vielä sovittamassa vaatteita. Nyt vaatekauppoja on loppunut, kun työttömillä ei ole niihin rahaa.

Olin työkokeilussa sairaalassa ja tunnistin lääkärin, hän tunnisti minut, olisittepa nähneet ilmeen.

No en ihmettele ilmettä lainkaan. Päätti, että laite menee roskiin heti kun poistut, riski lutikoista ja muista liian suuri. Mutta sama työpaikka ja sääli sinua kohtaan vastakkaisina ajatuksina. Maksoi, koska tiesi sinun tarvitsevan kipeästi jokaisen lantin, jonka saat jostain haalittua. Empaattinen ja kohtelias lääkäri. Hänen asiakkaanaan on hyvä olla.

Siis minä en myynyt tuolla mitään tavaraa, olin ostoksilla.

Lutikat leviää kerrostalossa joka asuntoon, jos niitä kirpputorilta jonkun mukana tulee.

Vierailija
25/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko talo myös vuokralla vai oliko se oma?

Vierailija
26/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minä en myynyt tuolla mitään tavaraa, olin ostoksilla.

Lutikat leviää kerrostalossa joka asuntoon, jos niitä kirpputorilta jonkun mukana tulee.

Ja tuo lääkäri osti vaatteita, kävi sovittamassa niitä.

Vierailija
27/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit työkokeilussa 😂😂

Joo, olin 7 kuukautta osastonsihteerin apuna, sain tunnukset potilasohjelmaan, tilasin laboratoriokokeita, takseja, postitin epikriisejä, purin potilaskansioita, tilasin osastolle parturin, vastasin puhelimeen, tein kokousmuistioita, tein osaston tilastoinnin jne. Olin siis työmarkkinatuella työkokeilussa.

Vierailija
28/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteet tulee Suomeen ulkomaanmatkoilta. Kannattaa pitää laukku hotellihuoneessa kiinni ja saunaan 2 tunniksi, kun tulee kotiin, meikit jne. tietysti laukusta pois.

Vierailija
29/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lajin kehitysvamma sinulla AP on?

Vierailija
30/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhisiko miehesi ennen taitavasti suunnattua kataa?

Vierailija
31/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitki ventovierailta ihmisiltä tuollaisia tietoja? Olet aika outo…

Vierailija
32/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistithan nauraa miehesi kanssa?

Huom! Kikatella

-ohis

Vierailija
33/34 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kaupunki ei edes myy tontteja. Kaikki on vuokralla.

Vierailija
34/34 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauramme AP:n innolle ottaa asioista selvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi