Mitä mieltä tästä kosinnasta?
Kommentit (9)
Mä en haluaisi että musta otetaan video kun mua kositaan
Noniin siinä se tuli kolmosessa: ehta suominainen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:34"]
Noniin siinä se tuli kolmosessa: ehta suominainen.
[/quote]
Niin ja siis ei se mua haittaa. Ihan hyvä, että suominaiset on vähän sellaisia työnaisia kun ei mua kiinnosta alkaa naista sen enempää liehittelemään. Aikuisia ihmisiä siinä ollaan molemmat ja tiedetään mistä on kyse.
Mutta ärsyttää kun samat muijat sitten kitisee siitä kun ei ole sitä jousikvartettoa ja yksityissuihkaria.
Vuoden mies suunnitellut, ja tuossa lopputulos?
Eipä näytä olevan kovin aikaansaava tapaus.
Noh. Minä olen romantikko ja tuo oli minusta todella ihana tapaus. Hymyilytti paljon. En minä vaadi, että minua joskus noin kosittaisiin, mutta ei kyllä haittaisikaan. Noin suuri vaiva kosimisen takia kertoo kyllä suurista tunteista.
Seiska lisää vielä, että tuollainen kosinta on ihana jos tunteet ovat molemminpuoliset ! Jos ei niin universumin akward-palkinnon voittajasta ei ole epäilystäkään.
Muhun ei iskis. Mut oma mies mut tunteekin ja sen tietäis, samoin kun tää mies tuntee oman tyttöystävänsä ja tietää että toi on sille oikea tapa
Ei ainakaan suomalaiseen naiseen toimisi.
Suominaisella ei riitä itsetunto eikä naiseus ottaa vastaan tuollaista. Suomalaista naista voi kosia molempien ollessa umpikännissä, kahdestaan pimeässä tai maksimissaan telkkaria katsottaessa.