Kauanko teillä kestää ketsuppipullo?
Meillä lutrataan menemään 875 ml: n pullo kahdessa viikossa.
Kommentit (25)
Vuoden? Sehän menee jo pilalle siinä ajassa.
En osaa sanoa. Ehkä se kuukauden tai jotain kestää iso pullo. Mies ei käytä ollenkaan, on sellainen ihme hyypiö.
Ehkä puoli vuotta. Lapset sitä lähinnä ottaa, joihinkin ruokiin, useimpiin ei. Mies ja minä otetaan harvemmin.
Miten se voi ap:n perheessä kulua noin nopeasti? Mihin kaikkeen ruokaan sitä lisäätte?
Mä en edes tiedä! En käytä itse koskaan, mies hoitaa ketsuppiostoksensa itse. Mutta arvelisin että 2-3kk sellainen iso pullo. Ollaan siis miehen kanssa kahdestaan.
Usean kuukauden. En osaa sanoa tarkemmin kun sen verran harvoin ketsuppia ostetaan.
n. 2-3 vko sellanen tavallinen haints. kolme lasta käyttää sitä.
No sitä se ap täällä itsekkin ihmettelee mihin sitä noin paljon käytetään, heräsinpä tossa kauppareissulla kun taas piti ostaa ketsuppia. Nyt alkaa vahtiminen:D
1-2 viikkoa, riippuen mitä on ruokana. Mulle ok, en pidä ketsuppia epäterveellisenä.
Jos on kiivas runkkauskausi menossa niin viikossa saan menemään liukasteena.
Ostan Lildin luomuketsuppia, taitaa olla vaan puolen litran pullo. Kestää 2-3 viikkoa. Meillä kolme kouluikäistä lasta, jotka ovat ketsupinkäyttäjiä.
Iso Heintz kestää sen puoli vuotta, sitä käytetään makaronilaatikon kanssa... Joskus käytän, jos teen kasarileipiä, eli äärimmäisen harvoin.
Luulisin että noin puoli vuotta. Aika harvoin joutuu ostamaan, ehkä joskus 3x vuodessa. Meitä on siis kaksi.
Mulla kestää varmaan 2 vuotta kun niin harvoin käytän. Heitän pois aina kun tuntuu että ollut ikuisuuden.
Kaksi lasta ja kaksi aikuista, 2-3 kk kestää. Käytetään lähinnä spagetin ja ranskisten kans sekä jauhelihakeittoon. Suosittelen muuten testaamaan luomuketsuppia, vaikka maksaakin vähän enemmän niin on paljon maukkaamman ja "puhtaamman" makuista. Muuten meillä ei luomua hirveästi osteta mutta ketsuppi aina :)
Ketsuppi on tutkitusti terveellistä, miksi sitä pitää rajoittaa? antaa lasten syödä! Meillä menee sellanen iso pullo muutamassa viikossa, kaikki 5 perheenjäsentä käyttää.
Ainakkii vuuuen.