Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit juhlivat eilen ilman minua

Vierailija
06.12.2021 |

Tuntuu todella pahalta. Olen ollut yhdessä kaveriporukassa mukana jonkin aikaa ja eilen he olivat juhlimassa yhdessä ilman minua.
Kyselin kavereita eilen kylään, mutta kaikki tuntuivat olevan menossa jonnekin eikä aikaa minulle ollut. Eilen illalla näin instasta, että porukka oli ollut keskenään ja kaikki he sanoivat eilen olevansa muualla.
Tämä on kyllä ihan selvä viesti että minua ei kaivata, mutta tuntuu ihan järkyttävän pahalta.
Olen muutenkin yksinäinen enkä tapaa juuri koskaan ketään vapaa-ajalla ja tämä oli jo toinen kerta, kun minut "unohdettiin".
Surettaa enkä halua olla enää tekemisissä heidän kanssaan.
Nyt rintaa puristaa ja itken yksin kotonani.
En jaksa enää tätä, jään aina yksin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän siis hyvin etteivät he kutsuneet minua juuri nyt. Vetäydyin sen ensimmäisen reissun jälkeen kun "unohtivat" minut.

Ollaan parikymppisiä kaikki, osa lähempänä 30v ja osa alle 20 vielä.

Olen päässyt surustani yli enkä ole puhunut juuri mitään keskenmenosta kenellekään ja siitä on jo aikaa. Toki laskettu aika olisi ollut näillä main, että ehkä tosiaan halusivat siksi jättää minut nyt pois. Tässä kaveriporukassa käytetään jonkin verran päihteitä ja itse olen vähentänyt niiden käyttöä reilusti, sekin voi olla yksi syy. En moralisoi, mutta itse en enää halua käyttää niin paljon.

Ap

Vierailija
22/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt oli kyse pelkästä hienotunteisuudesta eikä muusta? Keskenmenosi vuoksi ajattelivat että kutsu babyshoweriin olisi kuin kääntäisi veistä haavassa!?

Ymmärrän pointin, mutta sitten olisi kyllä voinut kertoa suoraan mikä juttu ja AP itse päättää tuleeko vai eikö. Nyt asia salattiin ja näyttää sille ettei häntä haluta sinne

Olit läsnä, kun kyseinen päätös tehtiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän siis hyvin etteivät he kutsuneet minua juuri nyt. Vetäydyin sen ensimmäisen reissun jälkeen kun "unohtivat" minut.

Ollaan parikymppisiä kaikki, osa lähempänä 30v ja osa alle 20 vielä.

Olen päässyt surustani yli enkä ole puhunut juuri mitään keskenmenosta kenellekään ja siitä on jo aikaa. Toki laskettu aika olisi ollut näillä main, että ehkä tosiaan halusivat siksi jättää minut nyt pois. Tässä kaveriporukassa käytetään jonkin verran päihteitä ja itse olen vähentänyt niiden käyttöä reilusti, sekin voi olla yksi syy. En moralisoi, mutta itse en enää halua käyttää niin paljon.

Ap

Eli olet kasvanut ulos tuosta porukasta ja sitä kutsutaan elämäksi.

Vierailija
24/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt oli kyse pelkästä hienotunteisuudesta eikä muusta? Keskenmenosi vuoksi ajattelivat että kutsu babyshoweriin olisi kuin kääntäisi veistä haavassa!?

Ymmärrän pointin, mutta sitten olisi kyllä voinut kertoa suoraan mikä juttu ja AP itse päättää tuleeko vai eikö. Nyt asia salattiin ja näyttää sille ettei häntä haluta sinne

Kukaan ei halunnut olla se joka joutuu kiusallisesti keskustelemaan asiasta? Ei välttämättä sen kummemmasta kyse.

Ehkä toivoivat ettei ap saa tietää koko jutusta. Olivat ehkä jopa häpeissään että juhlivat toisen vauvaonnea samaan aikaan kun ap suree keskenmenoaan.

Vierailija
25/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä porukassa tarvitaan vain se yksi ilkeä joka sanoo "eihän me sitä kutsuta?" Ja muut on mukana juonessa ryhmäpaineen takia. Ällöttävää.

Nyt ei taideta puhua yläkoulu ikäisistä?

Osalla tyyli jatkuu.

Vierailija
26/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ilonpilaaja etkä siksi toivottua seuraa.

Vierailija
27/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, ei elämä paremmaksi muutu menneitä murehtimalla <3 Tietysti on helppoa täältä sivusta huudella, että etsi uusia ystäviä, kun ei se käytännössä ole mitenkään helppoa. Suosittelen kyllä silti ja sitä paitsi on paljon parempi olla yksin kuin ilkeiden ystävien kanssa. Toisaalta tuossa voi olla niinkin, että haluavat antaa sulle aikaa surra keskenmenoa . Uskaltaisitko kysyä suoraan joltakin siitä porukasta

Vierailija
28/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halunnut olla se joka joutuu kiusallisesti keskustelemaan asiasta? Ei välttämättä sen kummemmasta kyse.

Ehkä toivoivat ettei ap saa tietää koko jutusta. Olivat ehkä jopa häpeissään että juhlivat toisen vauvaonnea samaan aikaan kun ap suree keskenmenoaan.

Tuskin olisivat tehneet some jakoa, jos olisivat haluneet salailla. Ehkä he luuli ettei ap haittaa, kun on lllut etäinen ja tehnyt niitä muitakin elämän tapa muutoksia.

Vierailija
29/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olenkin ilonpilaaja kun olen vähentänyt päihteiden käyttöä. Yksi syy miksi minua ei kaivata on myös heikko viinapääni ja se etten ole hauskaa seuraa humalassa.

Tämä on karsinut paljon kavereita pois, en ole hauskaa ryyppyseuraa koska humalassa olen vihainen ja minulla on rähinäviinageeni.

Pelkään itseäni humalassa ja niin muutkin, muuta tekemistä ei oikein ikinä keksitä kuin juominen.

Ap

Vierailija
30/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että olenkin ilonpilaaja kun olen vähentänyt päihteiden käyttöä. Yksi syy miksi minua ei kaivata on myös heikko viinapääni ja se etten ole hauskaa seuraa humalassa.

Tämä on karsinut paljon kavereita pois, en ole hauskaa ryyppyseuraa koska humalassa olen vihainen ja minulla on rähinäviinageeni.

Pelkään itseäni humalassa ja niin muutkin, muuta tekemistä ei oikein ikinä keksitä kuin juominen.

Ap

Itsekään et keksi muuta tekemistä?

Vierailija
31/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kavereilla oli siis hyviä syitä olla kutsumatta.

Vierailija
32/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olisivat tehneet some jakoa, jos olisivat haluneet salailla. Ehkä he luuli ettei ap haittaa, kun on lllut etäinen ja tehnyt niitä muitakin elämän tapa muutoksia.

Tuskin ne yhteistuumin somejakoa laittoivat.

Vierailija
33/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevat ja raskautta yrittävät eivät keksi muuta kuin kännäystä...?

Vierailija
34/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on monta velaa kaveripiirissä myös ja kaikki kovia juomaan, myös lapsia yrittävät.

Yhdelläkään meistä ei vielä ole lapsia.

Minun raskauteni oli vahinko, ehkäisy petti enkä erityisemmin sitä sure, koska en lapsia halua muutenkaan vielä tässä iässä.

Muut ehdotukset ei kelpaa kuin juominen.

Ap

Vierailija
35/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusia kavereita vaikka jostain harrastuksesta. Noi ei ole kavereitasi enää. 

Vierailija
36/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla ehkä tyytyväinen siinä vaiheessa, kun he saavat koronan juhlinnan seurauksena. Sinä säästyt siltä.

Vierailija
37/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vähän tuollaisia. Kelaa jos olisit mies.

Vierailija
38/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut haluavat ryöstää toisten elämän itselleen? Tunnen muutaman ap:n kaltaisen, jotka olettavat kuuluvansa kaveriporukkoihin, kun joskus sattumalta ovat samaan porukkaan osuneet. Minun kaikki kaverini eivät ole osa samaa kaveriporukkaa, tuttavani eivät ole osa ystäviäni, vaikka joskus tutun kanssa kahvilla käydessä on oltu samassa pöydässä ystävieni kanssa.

Kylläpä kuulostat epämiellyttävältä ihmiseltä...

Ja silti minut kutsutaan monen erilaisen kaveriporukan bileisiin. En siis huomaa, että kas, juhlivat ilman minua, vaan päinvastoin joudun pahoittelemaan, että sorry, sovin jo muuta.

Vierailija
39/40 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on monta velaa kaveripiirissä myös ja kaikki kovia juomaan, myös lapsia yrittävät.

Yhdelläkään meistä ei vielä ole lapsia.

Minun raskauteni oli vahinko, ehkäisy petti enkä erityisemmin sitä sure, koska en lapsia halua muutenkaan vielä tässä iässä.

Muut ehdotukset ei kelpaa kuin juominen.

Ap

No siinähän se syy tuli: suhtaudut lapsensaamiseen vahinkona, mutta tuolle juhlitulle se saattaa olla iso ja tärkeä asia. Eivät halunneet sinua väheksymään onneaan.

Vierailija
40/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käyny samalla tavalla ja lopuksi haistatin pitkät paskat koko jengille ja nyt oon vaan oikeiden kavereiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi