Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen opiskelukaveri tulossa yöksi. Viimeksi kävi näin.

Vierailija
09.03.2015 |

Miehen opiskeluaikainen kaveri on taas tulossa meille yökylään ja nyt mietityttää tämmöinen asia, osaanko luontevasti suhtautua.

Hänen viimevierailustaan, josta on jo jokunen kuukausi aikaa tapahtui nimittäin niin, että olin petannut hänelle vierasvuoteen alakerran saunatilojen takkahuoneeseen. Heti illalisen jälkeen miehet siirtyivät sinne kaljoittelemaan ja puhumaan juttujaan. Jossain vaiheessa iltaa he pyysivät myös minut seuraansa, mutta koska aika pian tunsin alkavani humaltua, lähdin sieltä yläkertaan, jossa omat makuuhuoneemme sijaitsevat nukkumaan pääni selväksi. 

Yöllä huomasin uneni läpi, kun mies kömpi pimeässä viereeni peiton alle nukkumaan. Käänsin selkäni humalaiseen viinalta haisevaan mieheen päin jatkoin nukkumista. Hetken jälkeen tunsin unen läpi, kun mies alkoi varovasti hyväillä minua. Unisena ja vielä itsekin pikku huppelissa työnsin peppuani paremmin miehen lusikkaan, ja arvatte miten koskettelu muutti muotoaan ja kohdetta. Aloin olla jo todella valmis, mutta kun käännyin mieheen päin ja huomasin kauhukseni, että mies vieressäni aviovuoteessamme olikin tämä miehen kaveri. Pelästyin ja kirkaisin, et mitä hittoa sä meinaat! Mies alkoi humalassa selittää, että mieheni oli sammunut ja nukahtanut  vieras vuoteeseen ja vieras oli humalapäissään saanut idean lähteä yläkertaan ja leveän parivuoteemme, päättänyt kömpiä puolestaan mieheni vuoteeseen, siis meidän avio sänkyyn.

Mitään vaatteiden päällistä sormipeliä ja kopelointia kummempaa ei tuossa siis tapahtunut ja sovittiin silloin, että ei kerrota turhaan asiasta miehelleni, joka olisi saattanut jopa suuttua. Yhdessä saimme mieheni sen verran jaloilleen, että saimme hänet autetuksi portaat ylös ja sänkyynsä, vieraan jäädessä alas.

Seuraavana aamuna tein tikusta asiaa ja lähdin heti herättyäni ulos. Sillä aikaa myös mieheni kaveri oli herättyään poistunut kiireitään valitellen... Ajatelkaa nyt. Miten itse pystyisitte kohtaamaan miehenne hyvän kaverin tuommoisen hassun episodin jälkeen aivan pokkana? 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis kaveri meille enää. Ilmoittaisin tälle että jos ilmestyy paikalle niin asia käsitellään porukalla siinä heti alkajaisiksi. Tuo ahdistelu tuskin jää ainoaksi kerraksi ja mä en todellakaan haluais varoa raiskatuksi tulemista omassa kodissani. Seuraavan kerran se ei välttämättä enää yritä vaan hämätä vaan käy ihan kunnolla käsiksi.

Ei, meille tuo kaveri ei enää tulis yökylään, korkeintaan päivällä selvin päin kyläilemään. Tosin olisin miehelle kertonut kaverin touhuista jo heti aamulla. Pettihän tuo kaverinsa aika pahasti.

Vierailija
22/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuleeko kenen muun mieleen tämä mahdollisuus. Kun kerroit että et ole tullut toiveistasi huolimatta vielä raskaaksi, vaikka ootte olleet jo noinkin pitkään naimisissa ja ilman ehkäisyä Mitäpä jos nuo äijät, vanhat ystävykset niinkuin kerroit, ovat keskenään sopineet asiasta? Juottavat sinut ensin humalaan ja kun nukut, niin ukkosi kaveri käy luvalla pukkasemassa ja lähtee. Sen jälkeen oma ukkosi ois kömpinyt vierees ja aamulla kun oisit herännyt  vieraan spermat sisuksissa, niin olisit luullut olleesi oman ukkosi kanssa yöllä yhdynnässä.  Onko ukkosi siemenneste miten tutkittu? Jos hän vaikka tietääkin, että ei voi saada sua raskaaksi ja suunitteli tuon kaiken ja jos tuo miehen kaveri olisi onnistunut ja sinä olisit  tullut tuosta laakista raskaaksi, niin tuskin olisit koskaan osannut epäillä, etteikö lapsi olisi ukkosi. Aika hurjan kuuloista vai mitä, mutta silti täysin mahdollista. 

Nyt kerrot miehellesi, että tuo sen kaveri yritti humalassa viimeksi teillä ollessaan sinun peittosi alle nukkumaan, kun isäntä itse oli sammuneena vieraalle varattuun sänkyyn. Älä kuitenkaan kerro kaikkea siitä, kyllä sä tajuut mitä mä meinaan. Kerro jo senkin vuoksi, että äijät eivät erehtyis yrittämään sukke samaa temppua uudelleen, siis jos tää mun hurja teoriani vaikka osuiskin oikeaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:21"]

Miehen opiskeluaikainen kaveri on taas tulossa meille yökylään ja nyt mietityttää tämmöinen asia, osaanko luontevasti suhtautua.

Hänen viimevierailustaan, josta on jo jokunen kuukausi aikaa tapahtui nimittäin niin, että olin petannut hänelle vierasvuoteen alakerran saunatilojen takkahuoneeseen. Heti illalisen jälkeen miehet siirtyivät sinne kaljoittelemaan ja puhumaan juttujaan. Jossain vaiheessa iltaa he pyysivät myös minut seuraansa, mutta koska aika pian tunsin alkavani humaltua, lähdin sieltä yläkertaan, jossa omat makuuhuoneemme sijaitsevat nukkumaan pääni selväksi. 

Yöllä huomasin uneni läpi, kun mies kömpi pimeässä viereeni peiton alle nukkumaan. Käänsin selkäni humalaiseen viinalta haisevaan mieheen päin jatkoin nukkumista. Hetken jälkeen tunsin unen läpi, kun mies alkoi varovasti hyväillä minua. Unisena ja vielä itsekin pikku huppelissa työnsin peppuani paremmin miehen lusikkaan, ja arvatte miten koskettelu muutti muotoaan ja kohdetta. Aloin olla jo todella valmis, mutta kun käännyin mieheen päin ja huomasin kauhukseni, että mies vieressäni aviovuoteessamme olikin tämä miehen kaveri. Pelästyin ja kirkaisin, et mitä hittoa sä meinaat! Mies alkoi humalassa selittää, että mieheni oli sammunut ja nukahtanut  vieras vuoteeseen ja vieras oli humalapäissään saanut idean lähteä yläkertaan ja leveän parivuoteemme, päättänyt kömpiä puolestaan mieheni vuoteeseen, siis meidän avio sänkyyn.

Mitään vaatteiden päällistä sormipeliä ja kopelointia kummempaa ei tuossa siis tapahtunut ja sovittiin silloin, että ei kerrota turhaan asiasta miehelleni, joka olisi saattanut jopa suuttua. Yhdessä saimme mieheni sen verran jaloilleen, että saimme hänet autetuksi portaat ylös ja sänkyynsä, vieraan jäädessä alas.

Seuraavana aamuna tein tikusta asiaa ja lähdin heti herättyäni ulos. Sillä aikaa myös mieheni kaveri oli herättyään poistunut kiireitään valitellen... Ajatelkaa nyt. Miten itse pystyisitte kohtaamaan miehenne hyvän kaverin tuommoisen hassun episodin jälkeen aivan pokkana? 

[/quote]

Jos olisin miehesi niin jättäisin sinut jos saisin tietää tuosta. 

[/quote]

Kaveria et kuitenkaan jättäis?

Vierailija
24/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. PEDANNUT -.-

Vierailija
25/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:51"]

En tiedä tuleeko kenen muun mieleen tämä mahdollisuus. Kun kerroit että et ole tullut toiveistasi huolimatta vielä raskaaksi, vaikka ootte olleet jo noinkin pitkään naimisissa ja ilman ehkäisyä Mitäpä jos nuo äijät, vanhat ystävykset niinkuin kerroit, ovat keskenään sopineet asiasta? Juottavat sinut ensin humalaan ja kun nukut, niin ukkosi kaveri käy luvalla pukkasemassa ja lähtee. Sen jälkeen oma ukkosi ois kömpinyt vierees ja aamulla kun oisit herännyt  vieraan spermat sisuksissa, niin olisit luullut olleesi oman ukkosi kanssa yöllä yhdynnässä.  Onko ukkosi siemenneste miten tutkittu? Jos hän vaikka tietääkin, että ei voi saada sua raskaaksi ja suunitteli tuon kaiken ja jos tuo miehen kaveri olisi onnistunut ja sinä olisit  tullut tuosta laakista raskaaksi, niin tuskin olisit koskaan osannut epäillä, etteikö lapsi olisi ukkosi. Aika hurjan kuuloista vai mitä, mutta silti täysin mahdollista. 

Nyt kerrot miehellesi, että tuo sen kaveri yritti humalassa viimeksi teillä ollessaan sinun peittosi alle nukkumaan, kun isäntä itse oli sammuneena vieraalle varattuun sänkyyn. Älä kuitenkaan kerro kaikkea siitä, kyllä sä tajuut mitä mä meinaan. Kerro jo senkin vuoksi, että äijät eivät erehtyis yrittämään sukke samaa temppua uudelleen, siis jos tää mun hurja teoriani vaikka osuiskin oikeaan.  

[/quote]

Vähän on turhan lennokas teoria. Miesten olis pitänyt järkätä illanviettonsa ap:n ovulaation aikaan jne. 

Vierailija
26/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:21"]

[/quote]

Jos olisin miehesi niin jättäisin sinut jos saisin tietää tuosta. 

[/quote]

Kaveria et kuitenkaan jättäis?

[/quote]

Vetäisin turpaan sitä

Vierailija
27/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:55"]

[/quote]

Vähän on turhan lennokas teoria. Miesten olis pitänyt järkätä illanviettonsa ap:n ovulaation aikaan jne. 

[/quote] No mut hei toisaalta...  kait miehetkin laskea osaa ja jos Ap:lla on säänölliset kuukautiset ja jos hänellä on sama tapa kuin mulla ja monella muulla naisella, että tekee aina pienet ruksit keittiön seinäkalenteriin kuukautispäivien kohdalle, niin voisihan tuo hyvinkin olla mahdollista. Miehet on kavereita ja eikö miehet muutenkin aina kersku, et kaveria ei jätetä.

Vierailija
28/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo niin, ...

mitä tekisin? En todellakaan päästäisi edes sisälle tuollaista "kaveria", joka tieten tahtoen siirtyy vaimon sänkyyn ja alkaa hipelöidä nukkuvaa ihmistä.

Vierailija
29/59 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehesi! Se ainoa teko mitä voit tehdä. Paransit vielä asentoa lusikassa.....

Vierailija
30/59 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 07:48"]

Jätä miehesi! Se ainoa teko mitä voit tehdä. Paransit vielä asentoa lusikassa.....

[/quote]

Miten sä oikein luit tuon aloituksen? Vielä tuossa vaiheessahan aloittaja luuli koko ajan olevansa oman miehensä hyväiltävänä. Varmaan olisit itsekin toiminut kiihoittuessa samoin.

Vierailija
31/59 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sanoisi mitään miehelle, mutta yrittäisin jatkossa välttää joutumasta samaan tilanteeseen.

Vierailija
32/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi käännyit ja huomasit ajoissa. Ajattele jos olisit pysynyt vaan siinä miehen lusikassa ja huomannut vasta hänen sisään työntyessään, että ei olekkan oma miehesi. Tuskin humalainen kaveri ois silloin enää lopettanut vaan vienyt hommansa loppuun. Kauheeta.

Vierailija
33/59 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:13"]

Kaikenlaista sattuu. Itse olen humalassa herännyt siihen, kun miehen kaveri on istunut sängyn laidalle ja alkaa suutelemaan minua yöllä. Oma mies oli nukahtanut (tai sammunut) toiseen huoneeseen. Pysäytin touhut. Aamulla oli vähän vaivautunut tunnelma.

[/quote] Mulla lähes vastaava kokemus viime kesältä mökillä. Heräsin siihen, kun miehen kaveri oli könyämässä mun viereeni sänkyyn. Oma mies oli sammunut  grillikodalle, jossa olivat koko illan ensin grillailleet ja ryypänneet. Aamulla mies ei edes ollut muistavinaan yöllistä sekoiluaan ja kavereita nuo miehet ovat vieläkin. Miesten mailmassa kännisekoilut on jotenkin "sallittavampia". Jotkut jopa ylpeilee niillä.

Vierailija
34/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella sun tilanteen ja tunteet, kun käännyit valmiiksi "lämmenneenä" kultaasi päin ja APUA!!!

Vierailija
35/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:02"]

Höh, eihän se sun mokasi ollut, että vieras hiippaili sun viereesi. Vieraalla täytyy olla todella pokkaa pyrkiä taas teille yöksi.

[/quote]

Miten niin? Ei miehiä mikään hävetä.

[/quote]

Nytkö yrität pumpata keskusteluun lisää henkeä loukkaamalla kaikkia miehiä? Kuinka omaperäistä.... NOT.

Lukekaa niitä onnistuneita provoiluketjuja ja oppikaa muiden virheistä. Älkää toistako niitä muiden virheitä täällä uudelleen ja uudelleen.

[/quote]

Häh? Olen itse mies ja ei mua todellakaan tuommoiset töppöilyt hävetä!

Vierailija
36/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että tuli käännettyä päätä :) Meinasi mennä vieraanvaraisuus överiksi. Ihan kiva, että olit aiheesta hiljaa. Saatpa vähän lisäsisältöä elämään tuosta. Onnellista jatkoa perheelle.

Vierailija
37/59 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan miltä tuntui kaverin kanki. Väistämättä menette loppuun asti tällä kertaa.

Vierailija
38/59 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on myöhäistä ja kaikki on pilalla kun se kaveri morkkiksessa kännissä "tunnustaa" kaiken sun miehelle! Sinun olisi heti aamulla pitänyt kertoa miehelle mitä tapahtui.

Nyt kun mies saa tietää joskus myöhemmin niin sinä oletkin se suurin SYYLLINEN kun et heti kertonut ja mies ei voi enää luottaa sinuun.

Ja mistä tietää mitä se kaveri valehtelee kun päättää avutua miehellesi???

Ehkä kaveri onkin mustis teidän suhteesta ja nyt saa sinut heivattua syrjään ja saa miehesi taas itselleen ja saavat yhdessä ratsastaa kohti sinkkuuden auringonlaskua ;)

Vierailija
39/59 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa teillä oli makuuhuoneenne - siis sinulla omasi ja miehellä omasi vai onko teillä lapsia, joiden viereen miehen kaveri olisi voinut kavuta?

Vierailija
40/59 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä ei humalainen mies tee noin vaan polvi jalkojen väliin, pöksyt pois ja painamaan. Ei ne kännissä mitään esileikkejä leiki vieraiden naisten kanssa vaan tositoimiin samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi