Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaminen ulos av-palstasta, kohtalotovereita?

Vierailija
09.03.2015 |

Olen 40v nainen ja olen välillä käynyt lukemassa täällä juttuja. Mutta nyt en enää koe kuuluvani tänne. Minua ei kiinnosta enää pettämiset, salarakkaat, vauva-asiat, epävarma kyseleminen milloin mistäkin asiasta, miesten mielipiteiden kysyminen, ulkoinen "kauneus", tissit, peput JNE.

Ilmeisesti olen liian vanha (ja fiksu) näin epävarmojen ihmisten keskelle. On kyllä helpottava tunne että olen sinut itseni kanssa ja riippumaton miehistä :)

Hyvää jatkoa teille tänne palstalle ja toivottavasti saatte itseluottamuksenne kuntoon!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toivotuksistasi. Toivottavasti saankin itseluottamukseni kuntoon. Viestisi antoi minulle aivan huikeasti virtaa ja toivoa.

Vierailija
2/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole 23v nainen ja varmaan ihan mukula sinun silmissäsi, mutta olen huomannut että kun minulla on "oikeassa" elämässä jotain aidosti itseäni kiinnostavaa ja motivoivaa meneillään, niin minä en jaksa välittää täällä olevista jutuista. Tai niiden "typeryyden" näkee silloin oikeassa perspektiivissä kontrastissa ulkomaailmaan. Veikkaan että silloin kun ihmiset tylsistyvät tekemisen puutteesta(tai se ei ole tarpeeksi virikkeellistä), niin aletaan kiinnittää huomiota tarpeettomiinkin asioihin(niin kuin rintojen kuppikokoihin). Kun saan elämäni kuntoon(toivottavasti), niin tiedän että täällä olo oli vain välivaihe minunkin elämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa et oot päässyt riippuvuudesta! Mä en kestä et joku näin tyhmä palsta voi aiheuttaa tällasen riippuvuuden!! Ihan hävettää enkä tosiaankaan kehtaa tutuilleni,edes miehelleni kertoa et roikun täällä päivittäin... Ja toinen juttu on blogit! Miten niihinkin voi jäädä koukkuun!!??...toisten ihmisten elämään....!!
40ikävuotta odotellessa....:O

Vierailija
4/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ehdottomasti olet liian fiksu. Ja kaunis, upea, mahtava, älykäs ja karismaattinen. How else?

Vierailija
5/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen antanut av:n tulla vähän liikaa pääni sisään. Olen itsekin täällä esimerkiksi yksinhuoltajille huudellut, että mitäs valitsit paskan miehen. Sitten oma mieheni sairastui vakavasti, ja tajusin, että minustakin voi tulla yksinhuoltaja ilman, että mies edes osoittautuu siaksi. Ja samalla tajusin, ettei se tekisi minusta yhtään huonompaa ihmistä ja minulla olisi silti vielä mahdollisuus uuteen alkuun.

Av kannattaa kiertää kaukaa, jos on vielä nuori ja epävarma, kuten itse olin.

Vierailija
6/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomattavasti nuorempi, mutta minua ärsyttää enemmän typerien kysely ja kysymykset, joihin vastaus löytyy googlesta. 

Täällä tulee kyllä niin usein noita mainitsemasi tyyppisiä aloituksia, että niihin kyllästyy.

Vierailija
7/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tekstisi on kuin minun näppäimistöltä. Olen täysin samaa mieltä. T. Toinen 40 v.

Vierailija
8/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt lähtöä lopullisesti, pitkään olinkin täältä poissa rekisteröitymisjupakan jälkeen. Palsta jotenkin toistaa itseään, joka päivä väännetään yli-/alipainosta ja äiti/vela/tahattomasti lapseton -teemoista vain pienillä variaatioilla, joihin kenelläkään ei ole mitään uutta annettavaa. Suurin osa keskusteluista joki tympii tai suututtaa minua, miksi siis käyn täällä enää edes satunnaisesti?

Vierailija
9/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:55"]

Juu, ehdottomasti olet liian fiksu. Ja kaunis, upea, mahtava, älykäs ja karismaattinen. How else?

[/quote]

Joo, sellainen "Sielun sisko" ja elämänsä nainen. Ei muuta kuin korkkarit kattoon ja menoksi. Ei täällä tuollaisia ruiputtajia kaivata. Ja näitä jäähyväisiähän laittavat vain ne, jotka lähtevät koska ovat tunteneet, että juuri heitä ei huomioida. Olisit ollut kiinnostavampi, niin sullekin olisi vastailtu!

Vierailija
10/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit sitten av:lle avautumaan asiasta ;D

Vierailija
11/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokaa joku juustohöylä. Höylään ranteeni auki... olen niin paljon huonompi ihminen suhteessa ap:hen!

Vierailija
12/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen 40-vuotias ja mietin tismalleen samaa! Kymmenen vuotta sitten aloitin palstailun ja silloin oli paljon luettavaa. Nykyisin harvassa ovat ne aloitukset, jotka kiinnostavat niin paljon, että avaan. Tätäkö se vanheneminen on, muiden mielipiteet kiinnostaa yhä vähemmän, oma itsevarmuus kasvaa. Vauva-ja pikkulapsiaika ovat kaukana takana, ja mieskin on elettyä elämää ja muuttuvaa kehoa nähnyt fiksu ihminen, jonka kanssa vanhenemme yhdessä. Ei ole enää tarvetta olla parempi eikä todistella omien valintojen mielekkyyttä. Rajallistahan tämä kaikki joka tapauksessa on. Kukin elää tavallaan ja pallo pyörii aikojaan.

Vierailija
13/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:04"]Täällä toinen 40-vuotias ja mietin tismalleen samaa! Kymmenen vuotta sitten aloitin palstailun ja silloin oli paljon luettavaa. Nykyisin harvassa ovat ne aloitukset, jotka kiinnostavat niin paljon, että avaan. Tätäkö se vanheneminen on, muiden mielipiteet kiinnostaa yhä vähemmän, oma itsevarmuus kasvaa. Vauva-ja pikkulapsiaika ovat kaukana takana, ja mieskin on elettyä elämää ja muuttuvaa kehoa nähnyt fiksu ihminen, jonka kanssa vanhenemme yhdessä. Ei ole enää tarvetta olla parempi eikä todistella omien valintojen mielekkyyttä. Rajallistahan tämä kaikki joka tapauksessa on. Kukin elää tavallaan ja pallo pyörii aikojaan.
[/quote]

Hyvin kiteytetty! Vanheneminen voi olla siis positiivista :)
N39

Vierailija
14/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten vielä täällä teette? Odotatte, että jos sittenkin olisi tullut joku kiinnostava aihe palstalle?

Vierailija
15/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:18"]

Mitä te sitten vielä täällä teette? Odotatte, että jos sittenkin olisi tullut joku kiinnostava aihe palstalle?

[/quote]

Odottavat mitalia?! Tai selkään taputtamista, hienoa, upeeta, jne...

Vierailija
16/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:23"]

[/quote]

[/quote]

Täällä on marginaalinen määrä aloituksia, joihin fiksukin uskaltaa silloin tällöin vastata ja mikä siinä on ongelma että vanhempi tulee jakamaan tänne löytämänsä viisauden. Pitääkö odottaa sinne 40v kunnes hiffaa itse lopulta saman asian.

Vierailija
17/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:18"]Mitä te sitten vielä täällä teette? Odotatte, että jos sittenkin olisi tullut joku kiinnostava aihe palstalle?
[/quote]

No miksi te klikkaatte auki tällaisen otsikon??

Vierailija
18/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita parikymppisiä, joilla on jo ilmeisesti nelikymppisen itsevarmuus?

Vierailija
19/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:23"]

[/quote]

[/quote]

Täällä on marginaalinen määrä aloituksia, joihin fiksukin uskaltaa silloin tällöin vastata ja mikä siinä on ongelma että vanhempi tulee jakamaan tänne löytämänsä viisauden. Pitääkö odottaa sinne 40v kunnes hiffaa itse lopulta saman asian.

[/quote]

Jakamaa...aivan. Olinkin jo unohtanut, että tästä on tullut facebookin kaltainen itsetehostuksen väline, jossa odotetaan myönteistä palauttetta sen minärakenteen parantamiseksi. Ap. on edelleen epävarma ja hakee vertaistukea???

Vierailija
20/43 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itsekin sitä ihmettelen. Ehkä juuri sitä. T:9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan