Ahdistaa olla nainen!!!
Mies voi vain nousta ja heittää vaatteet niskaan, itse en siten voisi lähteä minnminnekän paitsi lenkille (hiukset paskasena, ilman meikkiä, missä tahansa rytkyissä). Lisäksi jatkuva karvojen kurissapito, kynnet jne. Helvetti että ärsyttää!
Kommentit (55)
Joo älä tee niitä nais juttuja. Ärsyttää, kun niin monet naiset on kun jotain taideväärennöksiä. Jollain on tissitkin pelkkää liiviä. Tekisi mieli soittaa poliisit ja nostaa petos syyte joskus. Ei muuta kun karvaperseellä baanalle.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:39"]
Täytyy varmaan olla joku paha akne et pitää meikkaa lähikauppaan ja roskia viemään...
[/quote]
Ai aknenko kanssa muka pitää? Mulla on paha akne, mutta en todellakaan ala sitä ruokakauppaan mennessä peittelemään. On mikä on, syytön minä siihen olen.
Miehet ovat sukupuolista koreampi osapuoli. Näin sen kuuluukin olla. Naiset vaativat ehostusta näyttääkseen siedettäviltä/kauniilta. Deal with it!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:49"]Mua taas ärsyttää jatkuvat naisia koskevat moraaliset odotukset! Pitäisi vaan viettää aikansa hellan ääressä ja herranjestas jos avioton penis luiskahtaa sinne haaroväliin, niin heti on täysin kelvoton naiseksi. Haluaisin olla päivän mies, ja panna ihan ketä huvittaa!
[/quote]
Olisikin opettavainen kokemus. Normimies ei todellakaan pane ketä huvittaa. Sinkkuna ehkä joskus harvoin harrastetaan seksiä, jos siihen sattuu esim. ravintolasta halukas kumppani löytymään.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:31"]Testaa ap joskus olla päivä pesemättä ja laittamatta hiuksia ja olla meikkaamatta. Kaatuuko maailma?
[/quote] olen ollut. Ahdistaa koko ajan enkä voisi kuvitella tekeväni seksialoitteita. Ap
Vika ei ole sukupuolessasi vaan korviesi välissä.
-nainen itsekin-
Mä olen lähtenyt suoraan sängystä töihin jopa samoissa vaatteissa joilla olen nukkunut, ja olen nainen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:27"]Mä olen lähtenyt suoraan sängystä töihin jopa samoissa vaatteissa joilla olen nukkunut, ja olen nainen.
[/quote]
Watch out, we got a badass over here
Ei johdu korvien välistä, että hiukset rasvoittuvat aina totaalisesti yön aikana ja että olen ruma ilman meikkiä ja mustat karvat väärissä paikoissa ällöttävät! Ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:26"]Miehenä et saisi huomiota.
[/quote] mistä tiedät, saanko nytkään? Ap
Niinpä. Sit ärsyttää nää jotka sanoo että tottakai oit mennä, ei oo pakko meikata ja laittaa hiuksia ja mitä väliä millaset lökäpöksyt sulla on jalassa? No kyllä sillä on väliä aika monelle. Kivat teille jotka voitte näyttää homssuisilta, tai teille jotka näytätte tukka nutturalla ja naama meikittä luonnollisen kauniilta. Joidenkin meistä on tehtävä töitä sen eteen, ettei meistä otettais salakuvia ja lisätä sitten nettii kiertoon jonkin hauskan tekstin kanssa, tyyliin "jos maanantai olisi ihminen".
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:26"]Miehenä et saisi huomiota.
[/quote] mistä tiedät, saanko nytkään? Ap
[/quote]
No kyllä sut joku huomaa jos sulla kumminki on pillu ja tissit. Sinusta saattaa tuntua, etteivät ne oikeat huomioi sinua, mutta usko pois: sekin on parempi kuin ei kukaan. En usko että kukaan nainen jaksaisi miehenä kovin pitkään. Osamme ei ole kadehdittava.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:28"]
Ei johdu korvien välistä, että hiukset rasvoittuvat aina totaalisesti yön aikana ja että olen ruma ilman meikkiä ja mustat karvat väärissä paikoissa ällöttävät! Ap
[/quote]
Tämä on väärä asenne. Oot just ihana sellaisena kun olet. Älkää taipuko sairaan muotipropagandan edessä. Lähtekää ulos sellaisena kuin olette ihmiset. Jos joku katsoo pahasti tai huvittuneesti niin tee sama temppu ja sylkäise perään. Vituttais helvetisti jos pelin edessä pitäisi maitopurkin takia perseillä kaksi tuntia...
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:27"]Mä olen lähtenyt suoraan sängystä töihin jopa samoissa vaatteissa joilla olen nukkunut, ja olen nainen. [/quote] Watch out, we got a badass over here
[/quote]
???
[/quote]
Mitä enemmän peset hiuksiasi sitä enemmän rasvottuvat! Vähennä pesua ja kärsi hetki rasvaisista hiuksista niin ongelma helpottaa.. Vedellä voi pestä kuinka usein tahansa mutta harvoin saippualla..
Töissä tai naismaailmassa ei ruokkoamattomia miehiä oikein katsota hyvällä nykyään. Mitä eroa siis?