Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko mun tavata tämä mies?

Vierailija
09.03.2015 |

Netissä siis tavattiin, ja lähinnä ollaan juteltu seksuaalissävytteisesti. Mitään syvällistä sen kanssa ei oikein voi puhua, eikä olla samantyyppisiä ihmisiä. On ihan kivannäköinen, ja sanomansa mukaan mun rumuuteni ei häntä haittaa. Olen myös sanonut, etten luultavasti haluaisi heti hypätä sänkyyn, ja sekin on kuulemma ok.
.
Ääh en tiedä! En tykkää tavata ihmisiä netin kautta, koska pelkään sitä kiusallisuutta tai aiheuttavani pettymyksen :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:12"]Mies sanoo sulle suoraan, että pitää sua rumana? Ja sua ei haittaa? Kuulostat aika masokistilta. Tai ainakin voisit kertoa miehelle, että sua ei hänen sisäinen rumuutensa haittaa... Aika umpiurpomies jos täräyttää sanoa toista rumaksi. Ei pääsis jatkoon muualla kuin Suomessa.
[/quote]

Kirjoitin ehkä vähän epäselvästi :) juttelimme pitkään ennen kuvavaihtoa, ja kuvailin itseäni todella rumaksi ja lihavaksi (jälkimmäisessä liioittelin hieman kokoani). Häntä ei haitannut.
-ap
[/quote]

Ehkä mies ei pidä sinua rumana ja tykkää hieman pyöreämmistä tytöistä? Eihän tuo alkuasetelma kovin hohdokkaalta tunnu, mutta jos kumpikaan teistä ei etsi vakavampaa kumppania, niin ehkä homma toimii.

Vierailija
2/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mieheltö, jota ei juttelu miuten kiinnosta kuin siinä mielessä että ajattelee että saa ylipuhuttua sinut seksiin. Haluatko sitä tämän tyypin kanssa jota ei muu taida oikeasti kiinnostaa vai satutatko vain itsesi kun hän jatkaa sen jälkeen uusien naisten metsästämistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:42"]Kuulostaa mieheltö, jota ei juttelu miuten kiinnosta kuin siinä mielessä että ajattelee että saa ylipuhuttua sinut seksiin. Haluatko sitä tämän tyypin kanssa jota ei muu taida oikeasti kiinnostaa vai satutatko vain itsesi kun hän jatkaa sen jälkeen uusien naisten metsästämistä?
[/quote]

Hmm hyvä kysymys. En ole mitenkään kiintynyt mieheen (koska syvempää yhteyttä ei ole), mutta on kivaa jutella jonkun kanssa niitä näitä ja kieltämättä haluaisin jonkin sortin läheisyyttäkin. En siis usko, että satuttaisin itseäni :) Nolosta kokemuksesta jäisi kyllä paha mieli (siis jos tavatessa toinen silminnähden inhoaisi minua, olisi kiusallista tms).
-ap

Vierailija
4/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:42"]Kuulostaa mieheltö, jota ei juttelu miuten kiinnosta kuin siinä mielessä että ajattelee että saa ylipuhuttua sinut seksiin. Haluatko sitä tämän tyypin kanssa jota ei muu taida oikeasti kiinnostaa vai satutatko vain itsesi kun hän jatkaa sen jälkeen uusien naisten metsästämistä? [/quote] Hmm hyvä kysymys. En ole mitenkään kiintynyt mieheen (koska syvempää yhteyttä ei ole), mutta on kivaa jutella jonkun kanssa niitä näitä ja kieltämättä haluaisin jonkin sortin läheisyyttäkin. En siis usko, että satuttaisin itseäni :) Nolosta kokemuksesta jäisi kyllä paha mieli (siis jos tavatessa toinen silminnähden inhoaisi minua, olisi kiusallista tms). -ap

[/quote]

Älä mene. Vastauksesi tähän ketjuun ovat olleet niin jahnaavia ja tylsiä, että kyllästytät sen toisen osapuolen hengiltä. tuohon kun vielä yhdistää sen, että kuulut siihen naistyyppiin, jonka suurin tyydytyksen lähde elämässä on haukkua itseää rumaksi läskiksi (vain saadakseen kuulla toiselta, että et tietenkään ole tai muulla tavoin yrittää sysätä vastuun omasta itsetunnottomuudestaan muiden kannettavaksi), niin en suosittele sinua kyllä kellekään treffikumppaniksi. Siellä tarvitaan huumoria, pilkettä silmäkulmassa, itsetuntoa ja halua kiinnostua muutakin kuin omista epäkohdistaan.

t: Nainen

Vierailija
5/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:42"]Kuulostaa mieheltö, jota ei juttelu miuten kiinnosta kuin siinä mielessä että ajattelee että saa ylipuhuttua sinut seksiin. Haluatko sitä tämän tyypin kanssa jota ei muu taida oikeasti kiinnostaa vai satutatko vain itsesi kun hän jatkaa sen jälkeen uusien naisten metsästämistä? [/quote] Hmm hyvä kysymys. En ole mitenkään kiintynyt mieheen (koska syvempää yhteyttä ei ole), mutta on kivaa jutella jonkun kanssa niitä näitä ja kieltämättä haluaisin jonkin sortin läheisyyttäkin. En siis usko, että satuttaisin itseäni :) Nolosta kokemuksesta jäisi kyllä paha mieli (siis jos tavatessa toinen silminnähden inhoaisi minua, olisi kiusallista tms). -ap

[/quote]

Älä mene. Vastauksesi tähän ketjuun ovat olleet niin jahnaavia ja tylsiä, että kyllästytät sen toisen osapuolen hengiltä. tuohon kun vielä yhdistää sen, että kuulut siihen naistyyppiin, jonka suurin tyydytyksen lähde elämässä on haukkua itseää rumaksi läskiksi (vain saadakseen kuulla toiselta, että et tietenkään ole tai muulla tavoin yrittää sysätä vastuun omasta itsetunnottomuudestaan muiden kannettavaksi), niin en suosittele sinua kyllä kellekään treffikumppaniksi. Siellä tarvitaan huumoria, pilkettä silmäkulmassa, itsetuntoa ja halua kiinnostua muutakin kuin omista epäkohdistaan.

t: Nainen
[/quote]

Taidat olla oikeassa. Tosin mä en hakenut tolla itseni haukkumisella mitään kehuja, yksinkertaisesti halusin tehdä selväksi, että jos ulkonäkö on kovinkin tärkeä seikka ja kauneusihanteet geneerisiä, mua ei kannata tavata. Miehet kun järjestään tuntuvat aina elättelevän toivoa, että toisessa päässä olisi jokin missityyppi tai vähintään edes nätti naapurintyttö.
-ap

Vierailija
6/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama paitsi että en ole ruma. Onneksi mies asuu ulkomailla nii tapaaminen ei ole vielä edessä. Ollaan yli puolvuotta tekstailtu ja nyt alkaa vähän tympimään kun asiat ei voi edetä mihinkään suuntaan :D en tiiä pitäiskö vaa unohtaa koko mies..

Mutta ap, mitään tuskin menetät tapaamalla. Treffeille kannattaa keksiä jotain tekemistä pelkän kahvittelun sijaan, menkää vaikka keilaamaan :D

Vierailija
7/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tykkää tavata ihmisiä netin kautta niin ihmettelen miksi edes etsit sieltä seuraa? Myös tuo rumuus-juttu kuulosti aika oudolta. En lähtis.

Vierailija
8/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sama tilanne, en tiiä uskallanko tavata yhtä miestä.

Vierailija
9/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymymys onkin: haluatko tavata hänet? Jos vastaus on kyllä, huolimatta peloista, niin tapaa. Mutta jos et etsi seksiseuraa, niin sitten ei tuo mies välttämättä ole tapaamisen arvoinen. Mutta muutoin: pettymyksiä tulee väistämättä elämässä, mutta ei missään voi onnistua jos ei yritä edes.

Vierailija
10/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ja tavatkaa! Hyvä ihme, elämä on aivan liian lyhyt tuollaiseen mamoiluun. Jos ette kelpaa, se kirpaisee vain kerran. Tuo, että jumitatte elämässänne käymättä treffeille, pilaa koko elämänne. Hyvässä lykyssä treffeillä onnistaa. Kotona olemalla ei onnista satavarmasti.

Helppo matikkaa. Joten molemmat, sekä ap, että tuo vastaaja, jolla sama dilemma: GO

Vierailija
11/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata.

Vierailija
12/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä toivot tapaamiselta? Entä jos mies on vain seksin perässä, mitä siitä ajattelet? Vastaa itsellesi noihin kysymyksiin ja tee päätös sen perusteella.

Olet myös helppo saalis miehelle, jos mies on vain seksin perässä ja sinä epävarma itsestäsi. Mies voi tietää, että sinua imartelemalla voi uida liiveihin. Sen vuoksi mieti, mitä itse olet vailla ja mieti, tuletko haavoitetuksi, jos huonosti käy eli odotat mieheltä jotain muuta kuin mitä mies olisi valmis antamaan.

Vierailija
13/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa, että olet ruma / vanha / lihava. Reikä se on siallakin.

No, se todennäköisesti on jo valmiiksi sitä mieltä, että saat olla kiitollinen että hän sinua huomioi. Sitten vaan kysyt, miten tuon itsekunnioituksen laita on.

Vierailija
14/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuossa juuri mitään menetettävääkään ole. Ota riski ja tapaa!

Vierailija
15/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:00"]

No mitä toivot tapaamiselta? Entä jos mies on vain seksin perässä, mitä siitä ajattelet? Vastaa itsellesi noihin kysymyksiin ja tee päätös sen perusteella.

Olet myös helppo saalis miehelle, jos mies on vain seksin perässä ja sinä epävarma itsestäsi. Mies voi tietää, että sinua imartelemalla voi uida liiveihin. Sen vuoksi mieti, mitä itse olet vailla ja mieti, tuletko haavoitetuksi, jos huonosti käy eli odotat mieheltä jotain muuta kuin mitä mies olisi valmis antamaan.

[/quote]Kaikkea voi järkeillä, mutta jostain se on aloitettava. Ja elämääähän tuokin vain on. Siitä kokemusten karttuessa se itsetuntokin kehittyy

Vierailija
16/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en etsi koskaan netistä muuta kuin juttuseuraa, mutta joskus sitten tulee mahdollisuus tavata livenäkin. Ja tosiaan, vaikuttaa tyyppi vähän sellaiselta, että kaikki kelpaa :) Mä en vaan tahdo mennä hirveällä paineella tapaamaan ihmistä, joka juuri odottaa sitä sänkyyn menemistä, siksi olenkin sanonut, etten halua sellaista (ja hänen sanojensa mukaan se on ihan ok, kunhan vain nähtäisiin). Juu, onpahan taas ongelmat, mutta tännehän voi onneksi purkaa nämäkin :D
ap

Vierailija
17/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo sulle suoraan, että pitää sua rumana? Ja sua ei haittaa? Kuulostat aika masokistilta. Tai ainakin voisit kertoa miehelle, että sua ei hänen sisäinen rumuutensa haittaa... Aika umpiurpomies jos täräyttää sanoa toista rumaksi. Ei pääsis jatkoon muualla kuin Suomessa.

Vierailija
18/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä uskaltais netin kautta hommata ketään, tosin ehkä sen takia olen sinkku... Huoh.

Vierailija
19/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:29"]Minä en ikinä uskaltais netin kautta hommata ketään, tosin ehkä sen takia olen sinkku... Huoh.
[/quote]

Olen käynyt yli sadan miehen kanssa nettitreffeillä ja kertaakaan ei ole ollut tunnetta, että pitäisi pelätä. Seukannutkin muutaman kanssa. Myös nykyisen mieheni löysin netistä ja uskon että ollaan yhdessä loppuelämä!

Vierailija
20/20 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:12"]Mies sanoo sulle suoraan, että pitää sua rumana? Ja sua ei haittaa? Kuulostat aika masokistilta. Tai ainakin voisit kertoa miehelle, että sua ei hänen sisäinen rumuutensa haittaa... Aika umpiurpomies jos täräyttää sanoa toista rumaksi. Ei pääsis jatkoon muualla kuin Suomessa.
[/quote]

Kirjoitin ehkä vähän epäselvästi :) juttelimme pitkään ennen kuvavaihtoa, ja kuvailin itseäni todella rumaksi ja lihavaksi (jälkimmäisessä liioittelin hieman kokoani). Häntä ei haitannut.
-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi