Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Vierailija
09.03.2015 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten. Vauva 7kk heräsi keskellä yötä eikä nukahtanut takaisin, olen itse täysin uuvuksissa rikkonaisten yöunien takia. Annoin vauvan miehelle joka hoiti vaipanvaihdot ja syöttämiset ja nukutti vauvan olohuoneessa jotta sain rauhassa nukkua makkarissa.

Vierailija
22/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa iltana. Poikamme syntyi kuolleena joulun alla. Illat on yleensäkin vaikeita, mutten ole kovin itkuherkkä. Toissailtana vaan tuli niin hiveä ikävä ja suru, että itku tuli hetkessä ja tosi kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt eilen töissä syödä ja mies ei vastannut puhelimeen ja bussissa oli epäkohtelias kuski, aloin itkeä bussissa. Ja ei, en ole raskaana.

Vierailija
24/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:40"]

Torstaina. Entiseltä mieheltä tuli viesti "Minä sinua vaan."

[/quote]

Oi. Mulla meni kylmät väreet. IHANA! Plus että rakastan tuota biisiä, en olisi ajatellut että MIES laittaa tuollaisen viestin. Saisimpa itsekin. <3
[/quote]
Toivottavasti saat <3

Vierailija
25/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Johan löysi Laustin ruumiskasasta ja sulki hellästi ystävänsä silmät, sarjassa 1864.

Vierailija
26/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla. Kaikki tuntui vaan niin ylitsepääsemättömän vaikealta ja missään ei ollut mitään järkeä.
Mies rutisti ja antoi itkeä sylissä. Helpotti ja tänään taas kaikki tuntuu paremmalta :)

/Uupunut äiti

Vierailija
27/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina suihkussa kun kuulin pomolta, että työt loppuu. Juuri ostettiin asunto ja velkaa on. :( Ei muuta kuin uutta etsimään mutta tiedän sen olevan nyt mun alalla hyvin vaikeaa. Ehkä lähden ulkomailla. 

Vierailija
28/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:28"]

Eilen illalla. Kaikki tuntui vaan niin ylitsepääsemättömän vaikealta ja missään ei ollut mitään järkeä. Mies rutisti ja antoi itkeä sylissä. Helpotti ja tänään taas kaikki tuntuu paremmalta :) /Uupunut äiti

[/quote]

Ihana mies! <3

Vierailija
29/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten oli tosi paha olo sotkuisen elämäntilanteen takia, koko ajan ahdisti ja oli pala kurkussa, mutta itku ei vaan tullut. Se superkorni sateenkaarisilta-juttu lemmikkieläimistä saa mut aina itkemään, joten menin lukemaan sen ja pillitin puolisen tuntia sille ja muille eläimille tarkoitetuille muistovärssyille, mutta yleinen ahdistuskin helpotti onneksi siinä samalla.

Vierailija
30/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten, kilpirauhasen liikatoiminnan aiheuttaman, kovan ahdistuksen ja unettomuuden takia.

Vierailija
31/31 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tai oikeastaan koko ajan, surettaa ja masentaa miesystävän kuolema

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi