Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni "mollaa" minua koska olen työtön.

Vierailija
23.01.2015 |

Tai siltä se ainakin minusta tuntuu. Olen työttömänä nyt viidettä kuukautta ja ihan oikeasti haen jatkuvasti ja aktiivisesti avoimiin työpaikkoihin, vien hakemuksia, soittelen eri paikkoihin ja olen käyttänyt lukuisia tunteja työhakemusten tekemiseen ja "viilaamiseen".  Hyvällä omallatunnolla voin todeta että ihan oikeasti olen yrittänyt kaikkeni löytääkseni työtä. Elän pienellä työttömyyspäivärahalla ja sekin tuo tähän oman stressinsä kun rahat eivät meinaa riittää kaikkiin laskuihin. Mieltä ei siis todellakaan piristä että mies ikään kuin pitää minua jotenkin laiskana tmv, sillä hän puhuu sellaiseen sävyyn kuin en edes yrittäisi hakea töitä. Hokee aina ilkeään ja alentavaan sävyyn "Mee töihin", "Vaihda alaa" "Mee kouluun" "Sulla on paska palkka" (25 000/vuosi jolla pärjäsin oikein hyvin, kunnes jäin työttömäksi) ja niin edelleen. Itse hän työskentelee suht hyväpalkkaisessa työssä johon hänen ei ole tarvinnut käydä sen kummemmin mitään kouluja ja välillä ajattelen että helppohan hänen on huudella. Hänen mielestään minun pitäisi vaihtaa tuosta noin vain jollekin parempipalkkaiselle alalle, josta en edes ole kiinnostunut. Minä taas viihdyn nykyisellä alallani enkä halua kouluttautua saati tehdä työtä vain rahan takia. En vain pysty sellaiseen. Itsensähän siinä vain kuluttaa loppuun, ennemmin tai myöhemmin. Tämä nyt oli tämmöinen avautuminen, pahoittelut :) Muita ahdistuneita työttömiä langoilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa melkoiselta mulkerolta.

Kannattaisi vapauttaa tämä luomakunnan kruunu kiertoon ennen kuin tapahtuu mitään peruuttamatonta, esim. rupeatte hankkimaan lapsia, ei vaikka saisit piankin uuden työpaikan.

Kokemuksesta voin kertoa, että tuosta tuo mulkeromaisuus vain pahenee. Kun joutuisit olemaan töistä äitiyslomalla, miehesi väittäisi, että tahallasi lusmuilet kotona. Sinun pitäisi hoitaa vauvan lisäksi myös palkkatyösi siinä samalla. Mieluiten heti synnytyssairaalasta päästyäsi. 

Tsemppiä työnhakuun!

Vierailija
2/2 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kusipää mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän