Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+8 ja aurinkoista, välikausipuku ja fleece alle?

Vierailija
09.03.2015 |

Lapset 2v. ja 4v. enkä ikinä opi näköjään miten pukeudutaan milloinkin =D
Talvihaalari ilman fleece toinen vaihtoehto...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se fleece lämmitä. Helpommalla pääset kun paat kevyet vaatteet ja talvihaalarin.

Vierailija
2/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein päiväkotiin niin oli sukkahousut/pitkät kalsarit, gollegehousut, t-paita ja paksumpi neulepaita. Siihen päälle välikausihaalarit. Päälle tulee vielä kurikset joten aika kuuma tulisi jos vielä fleece haalaria välissä. Meidän lapset ovat liikkuvaisia ja hikoavat helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:53"]

Ei se fleece lämmitä. Helpommalla pääset kun paat kevyet vaatteet ja talvihaalarin.

[/quote] Öh, lämmittäähän se?

Vierailija
4/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:53"]Ei se fleece lämmitä. Helpommalla pääset kun paat kevyet vaatteet ja talvihaalarin.
[/quote]
Kannattaa ostaa laadukkaampi fleece jos ei lämmitä :)

Vierailija
5/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa joka vuosi tuo, kun jätetään toppavaatteet pois ettei tule kuuma ja sitten on valtavan pitkä litania vaatteita mitä laitetaan sen sijaan päälle.

Vierailija
6/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin laittaa lapselle 5v seuraavat: t-paita, fleecetakki, velourhousut, vk-haalari ja kurahousut. Ja tietty pipon ym asusteet. Kyllä toppahaalarissa sulaa tällä säällä. Vai lähtisitkö itse esim. reippaalle kävelylenkille toppatakissa ja toppahousuissa kun lämpöä 8 C ja aurinko porottaa? No en minäkään.

Vierailija
7/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:02"]

Minua huvittaa joka vuosi tuo, kun jätetään toppavaatteet pois ettei tule kuuma ja sitten on valtavan pitkä litania vaatteita mitä laitetaan sen sijaan päälle.

[/quote] Kerrospukeutumisen idea taitaa olla siinä että helppoa riisua/lisätä vaatteita tarpeen mukaan.

Vierailija
8/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa 2-vuotiaalle pitkähihainen body ja sukkikset, fleecehaalari ja ohut '8ei sis mitnkään vuorattu) kurahaalari? Onko liian vähän?

Vierailija
9/9 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleece on ihan hanurista, hikoiluttaa, eikä hengitä. Mieluummin villaa väliin.